Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
jydeinden skriver:

har selv prøvet noget lignende en gang, det var dog "kun" en time i tog, men det kostede også min kæreste og jeg en del penge (også ca. 500 kr, og det var også kun for den ene vej) vi skulle besøge en af mine nu tidligere venner. og hele fredag aften blev fuldkommen ignoreret fordi tåben havde valgt at prioterer en tøs højere end os.

hele lørdagen så jeg stortset intet til ham heller, og så sad man ellers der og fortrød inderligt at man havde brugt alle de penge, og da man så konfronterer manden ja så går han i forsvars position.. behøver nok ikke at nævne at jeg cuttede kontakten fuldkommen til vedkommende.

og det samme synes jeg måske du skal ved din "veninde" hvis hun ikke en gang kan se at den slags gør man bare ikke.

Det lyder som en hyggelig dag, I havde

Jeg har nu fortalt hende, at jeg er utrolig skuffet over hende, og hun kunne slet ikke sætte sig ind i mine følelser. Hun mente, at det var nok, hun fortalte om besøget i går aftes, og så havde hun gjort sin pligt

Behøver jeg sige, at jeg ikke besøger hende igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

MorDk

Jeg var også blevet meget skuffet og ked af det!!!

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
A&F skriver:

Ej ej ej. Sikke en opførsel . Det er jeg altså ked af ven.  Så ved du dette mindste at det er sidste besøg hos hende fremover !

Jep sidste besøg hos hende.

Hun havde mad med hjem fra sin veninde, men kun nok til en, så nu må jeg spise de sørglige rester fra min datters aftensmad.

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
MorAnna. skriver:

Havde godt nok også selv været skuffet..

Tak for støtten.
Nu må jeg endda spise resterne fra min datters mad til aften, da hun havde mad med til sig selv - og kun sig selv!

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
MorDk skriver:

Jeg var også blevet meget skuffet og ked af det!!!

Jeg er aldrig blevet behandlet så dårligt af en "veninde" før

Anmeld

26. juli 2012

MorAnna.

PT skriver:

Tak for støtten.
Nu må jeg endda spise resterne fra min datters mad til aften, da hun havde mad med til sig selv - og kun sig selv!

Sikke da en gæstfrihed.. Det kan man da ikke..

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
MorAnna. skriver:

Sikke da en gæstfrihed.. Det kan man da ikke..

Jeg ved ikke helt, hvilken verden hun lever i, hvor man kan tillade sig sådan noget.

Jeg skulle bare have betalt for en ny billet og være taget hjem i dag.

Anmeld

26. juli 2012

MorAnna.

PT skriver:

Jeg ved ikke helt, hvilken verden hun lever i, hvor man kan tillade sig sådan noget.

Jeg skulle bare have betalt for en ny billet og være taget hjem i dag.

ajmen altså.. Så må man lade vær med, at have gæster.. Sikke da en opførsel..

Ja, det skulle du da vidst..

Anmeld

26. juli 2012

jydeinden

PT skriver:

Det lyder som en hyggelig dag, I havde

Jeg har nu fortalt hende, at jeg er utrolig skuffet over hende, og hun kunne slet ikke sætte sig ind i mine følelser. Hun mente, at det var nok, hun fortalte om besøget i går aftes, og så havde hun gjort sin pligt

Behøver jeg sige, at jeg ikke besøger hende igen?

hehe det forstår man jo ikke at du ikke gider ( ret ironisk)

og jaaa vi havde en enormt hyggelig fest, jeg endte kun med at få et lille bitte flip på drengen, hvilket han godt kunne forstå... den aften, dagen efter var det bare min skyld det hele.

man undre sig lidt over hvorfor i al verden sådan nogen mennesker overhovedet omgåes andre, for de bruger dem jo åbenbart som kludedukker.

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
jydeinden skriver:

hehe det forstår man jo ikke at du ikke gider ( ret ironisk)

og jaaa vi havde en enormt hyggelig fest, jeg endte kun med at få et lille bitte flip på drengen, hvilket han godt kunne forstå... den aften, dagen efter var det bare min skyld det hele.

man undre sig lidt over hvorfor i al verden sådan nogen mennesker overhovedet omgåes andre, for de bruger dem jo åbenbart som kludedukker.

Jeg er lidt i chok over, at man kan behandle en gæst på den måde.

Vi har nu diskuteret det lidt, og hun holder stærkt på, at hun Intet har gjort forkert, og at hun i øvrigt ikke var væk hele dagen - kun fra 10-18, så vi havde masser af tid til at gå ud og lave noget.
Jamen det har vi da helt sikkert og så skide være med mine børn.

Hun tænker slet ikke på andre, men er nu mopset over, at jeg er skuffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.