Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MissTas skriver:

men synes du skal konfronterer hende med det .. det havde jeg hvert fald gjort..

Du har ret. Det burde jeg gøre.
Jeg tror, jeg fortæller hende i aften, at jeg er skuffet over hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Kay

PT skriver:

Jeg ville også gerne tage hjem, men jeg har en billet til i morgen, og det ville koste ca 500 kr ekstra at tage hjem i dag

ja oki... det gør det så lidt svært...

har du tænkt dig at snakke med hend eom det??

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Lotus86 skriver:

Hold op hvor var jeg blevet sur, det kan hun godt nok ikke være bekendt.

Er du sikker på du ikke kan ændre din billet?

Jeg er også så skuffet.

Jeg har været inde og tjekke, men jeg kan ikke ændre billetten. Jeg skal købe en ny, hvis jeg ville afsted i dag

Anmeld

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
PT skriver:

Jeg har også mest lyst til bare at tage hjem, men jeg har booket og betalt en billet til i morgen, og det koster mig allerede næsten 1000 kr at komme frem og tilbage, så jeg har ikke lyst til at bruge yderligere 500 kr på at tage tidligt hjem.

Hvis jeg havde kunnet ændre min billet, havde jeg gjort det

Det kan jeg godt forstå. Det er også mangeprente jeg ville fortælle hende hvad jeg synes om sådan en opførsel. 

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
FjolleTrold skriver:

Hvis jeg må være helt ærlig, så tror jeg ikke bare at jeg var blevet skuffet. Jeg var blevet møg hammerende sur - og rigtig ked af det. Så fuld forståelse herfra.

Jeg ville sig pyt med de 500 kr og tage hjem.

Tak for forståelsen

Kunne godt ske, det var bedre bare at købe billetten og tage hjem.
Børnene mærker jo også på mig, at derer noget galt

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Kay skriver:

ja oki... det gør det så lidt svært...

har du tænkt dig at snakke med hend eom det??

Jeg vil fortælle hende, at jeg er skuffet over hende. Men andet kan jeg jo ikke rigtig sige, da det ikke vil ændre noget.

Og så må hun komme til mig, hvis vi skal ses igen.

Anmeld

26. juli 2012

Kay

PT skriver:

Jeg vil fortælle hende, at jeg er skuffet over hende. Men andet kan jeg jo ikke rigtig sige, da det ikke vil ændre noget.

Og så må hun komme til mig, hvis vi skal ses igen.

god ide

Anmeld

26. juli 2012

bøllen

Jeg var blevet MEGA skuffet og syntes godt nok din veninde er uforskammet. 

Det jo fuldstændig hul i hovedet du er rejst for at besøge hende, og så tar hun i byen det kan man da ikke. 

Hvis hun ikke kan aflyse den aftale, skulle brsøget jo have lagt på et andet tidspunkt. Tror slet ikke jeg ville kunne skjule hvor skuffet, jeg var blevet hvis det var mig

Anmeld

26. juli 2012

fairlady

hvis jeg var i dit sted, ville jeg hygge mig med børnene. Tage ud og få en is, eller noget andet. og så ville jeg også fortælle hvor skuffet jeg var til veninden over hende i aften, når børnene var puttet.

Kan godt forstå du ikke vil bruge yderligere penge på at komme hjem. Det er jo også langt for børnene at rejse i den varme.

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
mor:) skriver:

Det kan jeg godt forstå. Det er også mangeprente jeg ville fortælle hende hvad jeg synes om sådan en opførsel. 

Jeg siger til hende, at jeg er skuffet, og så må hun komme til mig, hvis og når vi skal ses igen.

Det er i hvert fald sidste gang, jeg vil sidde og være til grin på denne måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.