Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
A&F skriver:

Nedtur seriøst. Tænk sig, at der findes mennesker der ingen situations fornemmelse har eller følelser og samvittighed . Du kan vælge at bære over med hende ven, og slette hende fra din venneliste. Det ville jeg have gjort.

I og med hun holder fast på, at hun intet har gjort forkert, bliver hun vist bare slettet frs vennelisten

Hun endte dog med at dele sin mad med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
KakaoDrik skriver:

Grundet børnene forstår jeg du valgte at blive. 4 timers transport er lang tid. 8 timer på en enkelt dag havde jeg heller ikke budt mine børn. Men jeg ville heller ikke byde dem på sådan et menneske. Første gang det sker er det en fejl,anden gang er det et valg. Det var åbenbart en fejl at tage afsted. Jeg havde konfronteret hende med at hun var en utrolig elendig vært. At jeg var skuffet og ikke kunne se hvorfor jeg skulle komme når hun efterlod os i et hjem uden mad. Hun mmå være hjernedød eller tæt på ihvertfald 

Gør det klart at jeres venskab er forbi inden du rejser. Hun bruger dig som en dørmåtte,og hvad i alverden skal du bruge det til? 

Hvis jeg havde været dig havde jeg sagt at det IKKE var iorden med den aftale,men nogle gange reagere man ikke som man egentlig ville. Jeg håber du nyder din tid i London og at i fåren behagelig hjemmrejse i morgen 

Tak for støtten

Jeg fortalte hende, at jeg var meget skuffet, og at vi havde rejst langt for at se hende for så bare at blive efterladt.
Desværre forstod hun slet ikke mine følelser og kaldte mig sippet.

Vi kom godt hjem, tak og hende regner jeg ikke for en ven længere. Jeg finder mig nemlig ikke i at blive behandlet på den måde.

Anmeld

29. juli 2012

mariamiss6

PT skriver:

Endelig på nettet igen. Telefonen tog sug lige en tur

Hun kom tilbage med mad til en person, men det endte med, at vi delte den og spiste lidt brød til.

Hun holdte dog fast i, at hun ikke havde gjort noget galt, og at det var mig, der var lidt sippet

, hun har ingen børn og kan ikke rigtig sætte sig ind i, at det ikke bare liiige er så nemt at fragte to børn på tværs af landet - og endnu værre gennem London midt under OL

Jeg havde simpelthen skrottet hende... Hold nu kæft jeg var blevet arrig....

Anmeld

29. juli 2012

mariamiss6

Har du egentlig sagt til hende, at du ikke vil besvære dig med hendes såkaldte venskab længere?

Anmeld

29. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
mariamiss6 skriver:

Har du egentlig sagt til hende, at du ikke vil besvære dig med hendes såkaldte venskab længere?

Jeg har ikke direkte sagt, at jeg ikke vil være emner med hende længere, men jeg ønskede hende held og lykke og take care, da vi sagde farvel, hvilket i mine øjne er det samme som at sige, vi nok ikke render ind i hinanden fremover.

Hvis hun kontakter mig, må jeg sige det, som det er, men jeg var ret sur på hende hele aftenen, så jeg tror ikke, hun har vildt meget lyst til at se mig heller

Anmeld

29. juli 2012

mariamiss6

PT skriver:

Jeg har ikke direkte sagt, at jeg ikke vil være emner med hende længere, men jeg ønskede hende held og lykke og take care, da vi sagde farvel, hvilket i mine øjne er det samme som at sige, vi nok ikke render ind i hinanden fremover.

Hvis hun kontakter mig, må jeg sige det, som det er, men jeg var ret sur på hende hele aftenen, så jeg tror ikke, hun har vildt meget lyst til at se mig heller

Okay.

Jeg synes det er en fin måde du har gjort det på. du har virkelig holdt hovedet koldt....

Jegh avdfe sikkert selv gjort noget lignende, men indvendigt ville jeg have kogt og raset som død og helvede...

OG hvis jeg havde sagt hvad jeg tænkte, ville det lyde voldsomt tæt op ad de ting jeg har skrevet her i tråden

Og så havde jeg smækket døren bag mig, med det samme, ISÆR efter hun bare fattede nada, da du forsøgte at fortælle hende pænt hvad du følte i situationen...

Anmeld

29. juli 2012

A&F

PT skriver:

I og med hun holder fast på, at hun intet har gjort forkert, bliver hun vist bare slettet frs vennelisten

Hun endte dog med at dele sin mad med mig

Du får et kram af mig ven

Anmeld

29. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
mariamiss6 skriver:

Okay.

Jeg synes det er en fin måde du har gjort det på. du har virkelig holdt hovedet koldt....

Jegh avdfe sikkert selv gjort noget lignende, men indvendigt ville jeg have kogt og raset som død og helvede...

OG hvis jeg havde sagt hvad jeg tænkte, ville det lyde voldsomt tæt op ad de ting jeg har skrevet her i tråden

Og så havde jeg smækket døren bag mig, med det samme, ISÆR efter hun bare fattede nada, da du forsøgte at fortælle hende pænt hvad du følte i situationen...

Jeg føler, jeg fik hende det forklaret og vist på en ordentlig måde netop uden at smække med døren.
Hvis jeg havde gjort det, ville jeg helt sikkert fortryde det senere.

Nogle gange ville dwt dog være skønt, bare at sige alle tankerne højt

Anmeld

29. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
A&F skriver:

Du får et kram af mig ven

Tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.