Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Frk.S skriver:

Det kan jeg sgu godt forstå du gør! 

Tak for knus og støtte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
chael skriver:

Nå, det er ovre i London?!

Ej, så kan jeg godt se det. Så skrider du bare hjem i morgen, og kommer aldrig og besøger hende mere

Kram din vej

Helt sikkert jeg ikke besøger hende mere.

Tak for kram

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT

Er hun kommet tilbage igen? 

Hvis hun er sådan over dig, så er hun da ikke en veninde værdig 

Nej, hun kommer først om et par timer Ikke en veninde jeg har brug for i mit liv, nej. Tak for knus

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
B&J skriver:

ej hvor ville jeg også blive en smule sur

Det er jeg også.

Tak for støtten

Anmeld

26. juli 2012

B&J

PT skriver:

Det er jeg også.

Tak for støtten

det var så lidt

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
B&J skriver:

det var så lidt

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

PT skriver:

Det gjorde vi nemlig ikke.
Vi aftalte, vi skulle komme for to uger siden.

Det tænkte jeg nok  

Jeg kender ikke nogen der gør, men der findes jo undtagelser. Kunne forstå det hvis det bare var ved naboen - men så stort er DK ikke, at ens nabo bor fire timer væk

Anmeld

26. juli 2012

jydeinden

PT skriver:

Børnene og jeg tog i går hen til en af mine veninder.
Det tog ca 4 timer at kommer herhen, og vi skal hjem igen i morgen.

I går aftes, inden jeg gik i seng, fortæller min veninde, som jeg i øvrigt ikke har set i 10 mdr, at hun har en aftale i dag med en anden veninde, som hun helst ikke vil aflyse.

Så hun tog afsted kl 10 og kommer først tilbage mellem 16 og 17.

Jeg er dybt skuffet over hendes opførsel, og jeg har det sådan at det overhovedet ikke var tiden eller pengene værd at komme.

Men nu ved jeg da, hvor god en veninde hun er, og hvor stor pris hun sætter på vores venskab!

Ville I ikke også være skuffede, hvis det var jer?

har selv prøvet noget lignende en gang, det var dog "kun" en time i tog, men det kostede også min kæreste og jeg en del penge (også ca. 500 kr, og det var også kun for den ene vej) vi skulle besøge en af mine nu tidligere venner. og hele fredag aften blev fuldkommen ignoreret fordi tåben havde valgt at prioterer en tøs højere end os.

hele lørdagen så jeg stortset intet til ham heller, og så sad man ellers der og fortrød inderligt at man havde brugt alle de penge, og da man så konfronterer manden ja så går han i forsvars position.. behøver nok ikke at nævne at jeg cuttede kontakten fuldkommen til vedkommende.

og det samme synes jeg måske du skal ved din "veninde" hvis hun ikke en gang kan se at den slags gør man bare ikke.

Anmeld

26. juli 2012

A&F

PT skriver:

Jeg tog jeres råd og gik en tur med børnene. Vi var på legepladsen og fik en is

Tro mig hun forstår ikke, hun har gjort noget forkert. Jeg har akkurat lige talt med hende, og nu kommer hun først kl 18 ca. Det vil sige, jeg selv skal lave mad til min datter i et fremmed køkken, der ikke har noget mad. Så nu skal vi ud og købe det også.

Simpelthen så uforskammet

Ej ej ej. Sikke en opførsel . Det er jeg altså ked af ven.  Så ved du dette mindste at det er sidste besøg hos hende fremover !

Anmeld

26. juli 2012

MorAnna.

Havde godt nok også selv været skuffet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.