Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Kay

PT skriver:

Vi aftalte for næsten 2 uger siden, at vi skulle komme fra onsdag til fredag, så vi dukkede jo ikke bare op ved hendes dør.

Hvis jeg havde vidst, hun havde en anden aftale, var jeg ikke kommet.

nej lige netop... jeg var taget hjem igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
wamse skriver:

Ja det ville jeg godt nok være meget skuffet over da

Tak for knus

Godt at høre, det ikke bare er mig, der ville blive skuffet

Anmeld

26. juli 2012

MissTas

PT skriver:

Er glad for at høre, det ikke bare er mig.
Hvis jeg havde vidst det inden, var vi ikke kommet.

men synes du skal konfronterer hende med det .. det havde jeg hvert fald gjort..

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Frk.S skriver:

Jo, jeg var klart også blevet skuffet, hvis det var mig.

Hvis i har en aftale om, at du kommer og er hos hende nogle dage, er det da også top mærkeligt at hun laver en anden aftale. 
Hvis det var en aftale hun havde inden, skulle hun da have sagt det, så i enten kunne finde et andet tidspunt, eller du kunne overveje, om du bare skulle tage hjem i dag.

Underlig opførsel!!!  

Vi aftalte det for knap to uger siden, og vi skal hjem i morgen formiddag, hvilket hun også ved, så det var netop ikke en pludselig indskydelse at komme.

Jeg føler mig helt til grin at rejse så langt med to små børn i denne varme for at sidde alene

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
mor:) skriver:

Ville godt nok også blive skuffet. Jeg synes egentlig det er ret uforskammet 

Det synes jeg også.
Jeg kunne i hvert fald aldrig finde på at gøre sådan noget

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
chael skriver:

Jo, meget skuffet og jeg havde da også pakket sammen og taget hjem!!

Jeg har også mest lyst til bare at tage hjem, men jeg har booket og betalt en billet til i morgen, og det koster mig allerede næsten 1000 kr at komme frem og tilbage, så jeg har ikke lyst til at bruge yderligere 500 kr på at tage tidligt hjem.

Hvis jeg havde kunnet ændre min billet, havde jeg gjort det

Anmeld

26. juli 2012

Lotus86

Hold op hvor var jeg blevet sur, det kan hun godt nok ikke være bekendt.

Er du sikker på du ikke kan ændre din billet?

Anmeld

26. juli 2012

FjolleTrold

PT skriver:

Børnene og jeg tog i går hen til en af mine veninder.
Det tog ca 4 timer at kommer herhen, og vi skal hjem igen i morgen.

I går aftes, inden jeg gik i seng, fortæller min veninde, som jeg i øvrigt ikke har set i 10 mdr, at hun har en aftale i dag med en anden veninde, som hun helst ikke vil aflyse.

Så hun tog afsted kl 10 og kommer først tilbage mellem 16 og 17.

Jeg er dybt skuffet over hendes opførsel, og jeg har det sådan at det overhovedet ikke var tiden eller pengene værd at komme.

Men nu ved jeg da, hvor god en veninde hun er, og hvor stor pris hun sætter på vores venskab!

Ville I ikke også være skuffede, hvis det var jer?

Hvis jeg må være helt ærlig, så tror jeg ikke bare at jeg var blevet skuffet. Jeg var blevet møg hammerende sur - og rigtig ked af det. Så fuld forståelse herfra.

Jeg ville sig pyt med de 500 kr og tage hjem.

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
babypudder skriver:

jeg var nok blevet lidt mere end bare skuffet syntes slet ikk at hun kan være det bekendt når i ikk har set hinanden i 10 mdr.

Vi render ikke lige hinanden over dørene, da hun ikke bor i Danmark, så man skulle jo mene, hun ville sætte pris på, at jeg kommer ned til hende, når nu vi er herovre, og vi netop aldrig ser hinanden.

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Kay skriver:

nej lige netop... jeg var taget hjem igen...

Jeg ville også gerne tage hjem, men jeg har en billet til i morgen, og det ville koste ca 500 kr ekstra at tage hjem i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.