Overvægtig og sexet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Polkaprik

Bare lige for at vise at du sagtens kan få den type bukser i din str: buks - det er dog ikke den meget højtaljede udgave, og hvis du ikke har prøvet helt stramme bukser før, skal du hellere prøve et par i forretningen, end købe over nettet

Jeg kan rigtig godt lide det første par støvler! Hvad er det for et mærke? Jeg kan nemlig normalt aldrig bruge en 43

De er nemlig super fede. Der er ikke noget mærke i dem hverken på kassen eller i støvlen. Står bare made in Italy. Jeg har købt dem ved Venus & Mars. Og der stod man skulle købe dem 1 nummer mindre end man normalt bruger da de var store i str. Jeg kan godt passe dem i foden men kan ikke længere lukke dem om læggen og jeg kan ikke gå med hæle da mine fødder er smadret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Polkaprik

skrukkrukken skriver:

... og forresten: ingen grund til den rødkindede smiley Det er naturligt nok at købe tøjet der hvor man kan - du skal måske bare prøve at springe ud i at købe noget rigtig lækkert til dig selv over nettet, så du får noget der er lige dig! Det kan godt være du ikke finder din rigtige str i første forsøg, men når du først ved hvilken str du bruger i netbutikkerne, er det er rigtigt godt sted at købe tøj. De har ofte rabatkoder (tilmeld dig deres nyhedsbrev, så får du koder der kan give dig alt fra 10 til 30 % rabat) og udsalg.

Jeg er nok en kylling i forhold til at købe tøj og sko over nettet fordi jeg er vant til at intet passer. Men det kunne være man skulle tage mod til og prøve lykken. De andre jens er i øvrigt også fede.

Anmeld

25. juli 2012

B&J

Polkaprik skriver:

Jeg har kronisk leddegigt og mine fødder er helt smadret men kan ikke opereres pga gigten Men ved ikke om det ville være ok til at få det bevilget

Tusind tak

det kan godt være du kan få det godkendt... men man skal også passe på man ikke bliver for tynd... det tænker jeg tit på især når jeg har tabt så mange kg på så kort tid...

Anmeld

25. juli 2012

Loa

Det er sjovt, for da jeg var til kage arrangement hos dig, slog du mig slet ikke som en med dårlig selvtillid. Tværtimod.

Jeg husker dig heller ikke som meget overvægtig. Overhovedet.

Faktisk husker jeg "kun" et utrolig sødt ansigt (er det mærkeligt at sige om en voksen?) Tager jeg meget fejl, eller har du en smule smilehuller?

Og så vil jeg sige, at jeg rigtig tit, faktisk overvejende flest gange, har mødt/set/kendt store piger som var smækfyldt med selvtillid, hvilket jeg altid har drønmisundt.
I min verden er selvtilliden 85 procent og udseende/tøj de sidste 15 procent.

Jeg tænker desuden, hvis du ikke syntes du har helt tjek på det med hvilket tøj der lige er dig, kan du så ikke gå i forskellige tøjbutikker og få hjælp? Jeg ved den der Zizzi (eller hvad den hedder) der plejer de at være utrolig hjælpsomme med at finde tøj der passer efter ens ønsker....

Anmeld

25. juli 2012

minimig

Polkaprik skriver:

De er nemlig super fede. Der er ikke noget mærke i dem hverken på kassen eller i støvlen. Står bare made in Italy. Jeg har købt dem ved Venus & Mars. Og der stod man skulle købe dem 1 nummer mindre end man normalt bruger da de var store i str. Jeg kan godt passe dem i foden men kan ikke længere lukke dem om læggen og jeg kan ikke gå med hæle da mine fødder er smadret

Det er mægtig fristende! Meen jeg må nok hellere sige nej tak i denne omgang. Efter at have været på ferie er der ikke lige økonomi til nye støvler Men hvis du nu ikke kommer af med dem til anden side kan det være jeg vender tilbage på et andet tidspunkt

Anmeld

25. juli 2012

minimig

Polkaprik skriver:

Jeg er nok en kylling i forhold til at købe tøj og sko over nettet fordi jeg er vant til at intet passer. Men det kunne være man skulle tage mod til og prøve lykken. De andre jens er i øvrigt også fede.

Sådan havde jeg det også Jeg kendte kun Ellos, og det passede aldrig! Men de mærker jeg har linket til er lavet til store kvinder, og det kan altså mærkes på pasformen. Vær opmærksom på hvordan du ser ud og køb til din type! Altså f.eks.: Jeg er ca 1 nummer større over r** og hofter end på overdelen, så jeg skal ikke i tubekjoler, men derimod have noget med en let A-form, så det kan sidde flot over skuldrene og barmen, uden at stramme på hoften

Det tager noget tid at finde ud af hvad der klæder figuren, men når det lykkes, så får man sig nogle favoritstyles, man bare kan gå efter igen og igen. Hos mig er det bl.a. skater-kjole-typen der går lidt ind i taljen og er bred forneden

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

Loa skriver:

Det er sjovt, for da jeg var til kage arrangement hos dig, slog du mig slet ikke som en med dårlig selvtillid. Tværtimod.

Jeg husker dig heller ikke som meget overvægtig. Overhovedet.

Faktisk husker jeg "kun" et utrolig sødt ansigt (er det mærkeligt at sige om en voksen?) Tager jeg meget fejl, eller har du en smule smilehuller?

Og så vil jeg sige, at jeg rigtig tit, faktisk overvejende flest gange, har mødt/set/kendt store piger som var smækfyldt med selvtillid, hvilket jeg altid har drønmisundt.
I min verden er selvtilliden 85 procent og udseende/tøj de sidste 15 procent.

Jeg tænker desuden, hvis du ikke syntes du har helt tjek på det med hvilket tøj der lige er dig, kan du så ikke gå i forskellige tøjbutikker og få hjælp? Jeg ved den der Zizzi (eller hvad den hedder) der plejer de at være utrolig hjælpsomme med at finde tøj der passer efter ens ønsker....

Årh det var sødt sagt og godt husket med smilehullerne!

Jeg har lige taget et billede af mig og min datter lørdags for jeg er så ked af at jeg har valgt det fra pga jeg hader at se mig selv på billeder. Og nu har jeg bare næsten ikke nogle billeder hvor jeg er sammen med min elskede datter

Hun er til gengæld det smukkeste i hele min verden

Anmeld

25. juli 2012

Lady Marion <3

Polkaprik skriver:

Jeg har lige taget et billede af mig og min datter lørdags for jeg er så ked af at jeg har valgt det fra pga jeg hader at se mig selv på billeder. Og nu har jeg bare næsten ikke nogle billeder hvor jeg er sammen med min elskede datter

Ej hold nu kæft du ser skøn ud og hamrende god på billeder  Og det mener jeg ..

Anmeld

25. juli 2012

KarinaA

Det kommer jo helt an på hvad man er til  

der er jo nogen der finder overvægt vildt sexet, personligt er jeg sel en lille pige, så jeg skal have en muskuløs mand til at passe på mig jeg går meget op i min krop, og også meget i kost og livsstil.. så jeg ville slet ikke kunne være sammen med en der ikke havde det på samme måde.. jeg har aldrig været sammen med en overvøgtig eller spinkel fyr for den sags skyld.. 

men kan ikke se hvorfor de overvægtige ikke kan være lækre, og sexede i andres øjne som måske er, eller ikke er i samme situation  

husk, der er en(mange) til os alle derude 

Anmeld

25. juli 2012

minimig

Polkaprik skriver:

Nu bliver jeg jo simpelthen nødt til at sige til dig at du skal skynde dig at tage mange flere billeder af dig selv og din datter! Du ser da bare så dejlig, skøn og sød ud

Du har det kønneste ansigt, og du skal dælme bare tage alle komplimenter til dig og gemme dem et rigtigt varmt og dejligt sted indeni - og huske dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.