Overvægtig og sexet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Polkaprik

wamse skriver:

Jeg oplever at det er forholdsvis let at score, men ikke at finde en, der vil mere end sex

Ja den situation gjorde og gør sgu ondt, og havde slet ikke set det komme med ham, men så blev jeg også den erfaring rigere

Jeg håber også, at jeg møder en, som både fejer benene væk under mig, og jeg under ham, og som kan se det fantastiske i det menneske jeg er

Det samme håber jeg også for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

LLN

Åhhh kan du ikke lige komme på en shoppetur med mig!

Jeg kan bare IKKE finde tøj der sidder ordenligt! Jeg har for lange arme og ben, for store og brede fødder, for små bryster i forhold til min størrelse ellers og ja - jeg er bare skruet forkert sammen

Jeg bruger str 50-52 men det der er i de størrelser er sgu lavet til nogle på 165 cm og ikke 186 cm som mig.

Jeg må på et kursus eller have hjælp på anden vis tror jeg, for jeg er SÅ lost.

Jeg har også for store håndled og fingre til kunne købe smykker....

Åh hvor kan jeg genkende det med fødderne. Jeg har de bedste højhælede sandaler som jeg for snart rigtig mange år siden købte i en butikskæde der hed It Fits som lavede sko og støvler til brede fødder. De gik desværre konkurs og jeg kan ikke finde noget der er lige så godt mere.

Bruger samme størrelse i tøj, men højden er kun 172, men jeg synes heller ikke at det er nemt. Specielt bukser synes jeg det er svært at få nogle der sidder ordentligt.

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

Tullen85 skriver:

Altså det synes jeg også kan være lidt tricky, men vil sige at med et par møg stramme højtaljet jeans (forfærdelige at sidde i) og en god BH kommer man altså virkelig langt. Jeg synes selv det er blevet ret svært efter jeg har født for har taget 1½ str på i maven men ikke andre steder så skal igennem nogen jeans i prøverummet før jeg finder de rigtige.. Og de fleste toppe er bare store og uformlige i de store størrelser men det kan et breds taljebælte næsten altid afhjælpe...

Åh gisp.. Ja selv BH'er kan jeg heller ikke kan finde Jeg må finde en prof der kan hjælpe mig

Anmeld

25. juli 2012

B&J

Polkaprik skriver:

Du er en af dem jeg har fulgt igennem de sidste mange måneder siden du fik din OP og begyndte at tabe dig. Synes det er SÅ godt gået af dig og jeg har selv overvejet en sådan OP, men tøt nok ikke rigtig. Jeg er 186 cm og vejer 125 kg. Jeg har taget 30 kg på i løbet af de sidste 6 år

Nu skal jeg til at starte et nyt liv som alenemor og håber det kan hjælpe mig igang med et vægttab

Tusind tak for dit svar

mange tak hvor er du sød..

jeg tror helt sikkert du kan tabe dig, især når du er alene s¨å skal man bare købe de gode ting ind og ja det er møg hammer svært

men du skal nok selv betale for operationen hvis det er for man skal have en bmi på 50.... hvis du ikke har nogle skader...

men jeg håber virkelig det kan lykkes dig bare stille og roligt at tabe dig og få en bedre livstil igen men jaa hvorfor er det så nemt at tabe på når det er så svært at smide det øv altså. og omvent ved mange andre

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

LLN skriver:

Åh hvor kan jeg genkende det med fødderne. Jeg har de bedste højhælede sandaler som jeg for snart rigtig mange år siden købte i en butikskæde der hed It Fits som lavede sko og støvler til brede fødder. De gik desværre konkurs og jeg kan ikke finde noget der er lige så godt mere.

Bruger samme størrelse i tøj, men højden er kun 172, men jeg synes heller ikke at det er nemt. Specielt bukser synes jeg det er svært at få nogle der sidder ordentligt.

Har du kigget inde på  http://www.skowolter.dk/index.asp ?

Der kan du søge på fodtøj til brede fødder Mit problem er at jeg samtidig bruger str 43-44

Anmeld

25. juli 2012

SHERO

Polkaprik skriver:

Åh gisp.. Ja selv BH'er kan jeg heller ikke kan finde Jeg må finde en prof der kan hjælpe mig

Florense modellen fra change ER fantastisk... bruger ikke andet, blev målt der inde og skulle op i en 85G havde i hvert fald brugt et par størrelse mindre før.. men nu sidder de sgu hvor de skal, og er dejlig brede under armene så holder lidt på dellerne

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

skrukkrukken skriver:

Nu bliver jeg lidt nysgerrig, og du behøver ikke at svare hvis du ikke har lyst, men hvilken str bruger du i tøj og sko siden du har svært ved at finde tøj? Jeg kender en del sider på nettet hvor der måske er noget for dig

Jeg bruger str 50-52 i tøj og 43-44 i sko

Anmeld

25. juli 2012

KakaoDrik

Jeg er overvægtig OG sexet 

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

B&J skriver:

mange tak hvor er du sød..

jeg tror helt sikkert du kan tabe dig, især når du er alene s¨å skal man bare købe de gode ting ind og ja det er møg hammer svært

men du skal nok selv betale for operationen hvis det er for man skal have en bmi på 50.... hvis du ikke har nogle skader...

men jeg håber virkelig det kan lykkes dig bare stille og roligt at tabe dig og få en bedre livstil igen men jaa hvorfor er det så nemt at tabe på når det er så svært at smide det øv altså. og omvent ved mange andre

Jeg har kronisk leddegigt og mine fødder er helt smadret men kan ikke opereres pga gigten Men ved ikke om det ville være ok til at få det bevilget

Tusind tak

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

Tullen85 skriver:

Florense modellen fra change ER fantastisk... bruger ikke andet, blev målt der inde og skulle op i en 85G havde i hvert fald brugt et par størrelse mindre før.. men nu sidder de sgu hvor de skal, og er dejlig brede under armene så holder lidt på dellerne

Jeg slås altid med bøjler der sidder oppe i armhulen og det gør skide ondt Men dem uden bøjler gør ikke noget godt for udseende. Jeg bruger en 90 e eller 95 d alt efter modellen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.