Overvægtig og sexet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Frk. Himmelblå

Polkaprik skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening omkring det at være overvægtig og sexet.

Mit spørgsmål springer både ud fra nogle andre indlæg der har været på siden her men i særdeleshed fra egen situation.

Jeg står midt i en skilsmisse lige nu og har intet ønske om at finde en kæreste indenfor de næste par år. Men jeg har tænkt tanken om jeg overhovedet kan finde nogen der kunne have lyst til mig da jeg er meget overvægtig. Jeg er ikke en af dem det sidder pænt på forstået på den måde at jeg syntes det hele er meget løst og hænger. 

Jeg har tit set overvægtige kvinder hvor jeg virkelig har syntes det klædte dem og det sad flot og fast. 

Specielt min punkterede ballonmave og lår er jeg ked af. Jeg har SÅ dårligt selvværd når det kommer til mit udseende, hvilket jo ikke er sundt for nogle forhold og jeg er klar over at det er noget der skal arbejdes med. Men jeg kan bare ikke forestille mig at der er nogen mand der kan kigge på mig og have lyst til at være intim med mig

Hvordan ser I på det? Kan man være tyk og sexet? Er der nogle af jer der har fundet en dejlig kæreste mens i har været (meget) overvægtige? Jeg selv vejer 30-35 kg for meget

Man kan så sige at jeg heldigvis ikke er ude på markedet endnu så jeg har tid til både at arbejde med mig selv og forhåbentlig også få smidt nogle kilo.

Håber I har lyst til en god debat

Michelle

Man kan være overvægtig og sexet.

Men man kan ikke være led og ked af sin overvægt og sexet.

Sorry to say.

Du må sparke dig alvorligt hårdt i måsen, for skønhed kommer indefra, og i dit tilfælde hænger dit indre i den grad sammen med dit ydre!

Smid nogle kilo, forkæl dig selv, og spring ud som slank og selvfed!

God vind!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Polkaprik

Babymamma skriver:

Du skal bare lære at sige til dig selv at fyldige kvinder også er dejlige kvinder - på et tidspunkt skal du nok komme til at tro på det 

Det kan da også være at du trænger til en "make over", altså få ordnet dit hår, få noget lækkert sminke og noget lækkert tøj som du føler dig smuk i - måske du så vil ændre dit syn  Kan se at andre herinde syntes du er meget smuk 

Hehe... Har fatisk set at Trinny og Susannah kommer til Danmark og overvejde at melde mig til en makeover. Har så tit set det program og tænkt at de fandme ville rende ind i problemer hvis de skulle fikse mig 

Men jo jeg trænger sgu til at blive frisket op og støvet af

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

wamse skriver:

Vi kan lige lave en deal Når jeg går i seng i aften, så går jeg ud foran mit spejl, og ser det du ser i mig, hvis du så gør det omvendte

Jeg har downloaded en mp3 fil med hypnose, som skal give en øget livsglæde, og den vil jeg prøve at lytte til, når prinsessen er kommet i seng

Uh lyder spændende. Du må lige give en update på det!

Deal. God fornøjelse foran spejlet senere

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

Frk. Himmelblå skriver:

Man kan være overvægtig og sexet.

Men man kan ikke være led og ked af sin overvægt og sexet.

Sorry to say.

Du må sparke dig alvorligt hårdt i måsen, for skønhed kommer indefra, og i dit tilfælde hænger dit indre i den grad sammen med dit ydre!

Smid nogle kilo, forkæl dig selv, og spring ud som slank og selvfed!

God vind!

Jeg tror desværre der skal mere til end bare at tabe mig for at jeg kan se noget kønt ved mig selv. Jeg havde samme problemer med selvværdet selv da jeg vejede 40 kilo mindre

Men ja jeg skal igang med at gøre noget godt for mig selv og arbejde på det her for det andet går bare ikke

Det har været så slemt at jeg slukkede lyset når jeg skulle i bad for jeg kunne ikke holde ud at se på mig selv

Det skal jeg bare ikke give videre til min datter og hun fortjener en glad mor fyldt med selvværd og selvtillid

Anmeld

26. juli 2012

Frk. Himmelblå

Polkaprik skriver:

Jeg tror desværre der skal mere til end bare at tabe mig for at jeg kan se noget kønt ved mig selv. Jeg havde samme problemer med selvværdet selv da jeg vejede 40 kilo mindre

Men ja jeg skal igang med at gøre noget godt for mig selv og arbejde på det her for det andet går bare ikke

Det har været så slemt at jeg slukkede lyset når jeg skulle i bad for jeg kunne ikke holde ud at se på mig selv

Det skal jeg bare ikke give videre til min datter og hun fortjener en glad mor fyldt med selvværd og selvtillid

Du må i gang med at værdsætte dig selv - sådan på hele vejen rundt måden!

Dyrk dig selv, - lev sundt = Vær glad, giv dig selv ros og fritid. Spis sundt og godt, og und dig selv at NYDE.

Step by step.

Du har den helt  rette indstilling, - det skal nok komme!

Anmeld

27. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Polkaprik skriver:

Hehe... Har fatisk set at Trinny og Susannah kommer til Danmark og overvejde at melde mig til en makeover. Har så tit set det program og tænkt at de fandme ville rende ind i problemer hvis de skulle fikse mig 

Men jo jeg trænger sgu til at blive frisket op og støvet af

Hahaha, ja så er det jo bare med at træffe beslutningen haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.