Polkaprik skriver:
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening omkring det at være overvægtig og sexet.
Mit spørgsmål springer både ud fra nogle andre indlæg der har været på siden her men i særdeleshed fra egen situation.
Jeg står midt i en skilsmisse lige nu og har intet ønske om at finde en kæreste indenfor de næste par år. Men jeg har tænkt tanken om jeg overhovedet kan finde nogen der kunne have lyst til mig da jeg er meget overvægtig. Jeg er ikke en af dem det sidder pænt på forstået på den måde at jeg syntes det hele er meget løst og hænger.
Jeg har tit set overvægtige kvinder hvor jeg virkelig har syntes det klædte dem og det sad flot og fast.
Specielt min punkterede ballonmave og lår er jeg ked af. Jeg har SÅ dårligt selvværd når det kommer til mit udseende, hvilket jo ikke er sundt for nogle forhold og jeg er klar over at det er noget der skal arbejdes med. Men jeg kan bare ikke forestille mig at der er nogen mand der kan kigge på mig og have lyst til at være intim med mig
Hvordan ser I på det? Kan man være tyk og sexet? Er der nogle af jer der har fundet en dejlig kæreste mens i har været (meget) overvægtige? Jeg selv vejer 30-35 kg for meget
Man kan så sige at jeg heldigvis ikke er ude på markedet endnu så jeg har tid til både at arbejde med mig selv og forhåbentlig også få smidt nogle kilo.
Håber I har lyst til en god debat
Michelle
Tror det handler om påklædning og attitude. Syntes man selv at man er tude grim og klam (undskyld udtrykkende), ja så syntes mændene det nok også.
Jeg er ikke selv helt lille, men fordi jeg faktisk er udadvendt, sjov og "interessant" at være sammen med så har jeg faktisk aldrig haft svært ved at mænd skulle syntes om mig (men nu er jeg heller ikke så gammel, måske der er forskel - er kun 23)
Selv min kæreste syntes jeg er lækker, endda selvom jeg står i en fræk og udfordrende mini-kjole, fordi jeg ligner en der gerne vil have ham og ikke en der undre sig over om jeg er for tyk.
Ej undskyld den måde det er blevet skrevet på, ville bare svare på bogstaveligt hehe 
Men tror helt ærligt at andre kun syntes man er lækker og køn hvis man selv kan se det