Overvægtig og sexet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Polkaprik

skrukkrukken skriver:

Nu bliver jeg jo simpelthen nødt til at sige til dig at du skal skynde dig at tage mange flere billeder af dig selv og din datter! Du ser da bare så dejlig, skøn og sød ud

Du har det kønneste ansigt, og du skal dælme bare tage alle komplimenter til dig og gemme dem et rigtigt varmt og dejligt sted indeni - og huske dem!

Åh jeg er såååå dårlig til at modtage komplimenter for andet end mine kager

Jeg er rigtig glad for billedet da jeg selv har det som et godt minde men også fordi min datter forhåbentligt kan kigge på det og mindes en dejlig dag hun havde med sin mor

Men tusind tak for de søde ord selvom jeg ikke selv kan se det

Men jeg vil blive bedre til at tage billeder af mig selv sammen med tøsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Polkaprik

Stivdie skriver:

Det smil skal der nok være en sød fyr, der gerne vil vågne op til hver morgen!
Jeg hører også til dem der tror på, at det er udstråling og selvværd der gør sexet. Jeg er selv 162 cm og vejer 55 kg, så jeg er et lille nips, men jeg har ikke altid haft selvværdet på plads (grundet mobning) og det har haft smittet tydeligt af på den type af mænd jeg tiltrak (kun interesseret i sex, når jeg da tiltrak nogen), men det ændrede sig da jeg begyndte at arbejde med, hvordan jeg så mig selv og skiftede mit miljø ud. Så jeg tror ikke på, det er størrelsen der gør det.

Din drømmemand er derude

Jeg er selv så ked af mit smil. Synes min mund og tænder er skæve og ja jeg ser fjollet ud når jeg smiler. Men tak for de søde ord

Jeg har meget jeg skal have arbejdet med inden jeg kaster mig ud i noget nyt forhold

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

MKBP skriver:

Bliver vist ikke et problem at finde en mand, med det ansigt !!! 

//Mette

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

mor:) skriver:

Jeg synes det kommer an på hvor meget overvægt der er tale om. Jeg synes ikke for meget er sexet. Jeg synes det kan se ret ucharmerende ud.

Dermed ikke sagt at alle overvægtige kvinder ser ucharmerende ud og det er ekstremerne jeg tænker på. 

Jeg synes også det kommer meget an på hvor meget det er og hvordan det sidder. Jeg bryder mig ikke om den måde det slasker på mig

Tusind tak for dit svar

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

norenberg skriver:

Da jeg i sin tid datede vejede jeg 140 kg og kunne vælge og vrage mellem mange og jeg syntes da at jeg så lang fra sexet og godt ud men har aldrig manglet interesse fra mænd...og da jeg var atørst vejede jeg 200 kg og min mand syntes stadig jeg var dejlig og en køn pige....hvor han lige kunne se det henne ved jeg sku ikke for ayntes selv jeg var ret ulækker og vammel....så tror ikke du skal tænke så meget over din størrelse når du engang du skal til og date ....

Hold da K*** du har tabt dig mange kilo! Flot!

Men endnu federe at du lyder til at have haft det godt med dig selv også da du var en stor pige

Tusind tak for dit svar

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

Loa skriver:

Ah jeg mente nok. Men for pokker da, du er sgu da skide køn!!

Det er virkelig ærgerligt du ikke selv kan se det....

Åh shhhh kan slet ikke forstå at der er nogle der kan synes detMen tak fordi du husker mig på den måde du gør

Jeg skal igang med at arbejde med nogle ting

Anmeld

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Polkaprik skriver:

Jeg synes også det kommer meget an på hvor meget det er og hvordan det sidder. Jeg bryder mig ikke om den måde det slasker på mig

Tusind tak for dit svar

men nu har jeg jo lige set billede af dig og du ser jo fantastisk ud. Jeg er det man vil kalde lettere buttet, men min mave slasker også

Anmeld

26. juli 2012

B&J

Polkaprik skriver:

Ja det kan godt blive for meget den anden vej også. Håber du ender lige der hvor du har det allerbedst med dig selv

det håber jeg også jeg kommer en dag men nu må vi se når det sker jeg glæder mig hver dag som et lille barn

Anmeld

26. juli 2012

bobbles

Polkaprik skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening omkring det at være overvægtig og sexet.

Mit spørgsmål springer både ud fra nogle andre indlæg der har været på siden her men i særdeleshed fra egen situation.

Jeg står midt i en skilsmisse lige nu og har intet ønske om at finde en kæreste indenfor de næste par år. Men jeg har tænkt tanken om jeg overhovedet kan finde nogen der kunne have lyst til mig da jeg er meget overvægtig. Jeg er ikke en af dem det sidder pænt på forstået på den måde at jeg syntes det hele er meget løst og hænger. 

Jeg har tit set overvægtige kvinder hvor jeg virkelig har syntes det klædte dem og det sad flot og fast. 

Specielt min punkterede ballonmave og lår er jeg ked af. Jeg har SÅ dårligt selvværd når det kommer til mit udseende, hvilket jo ikke er sundt for nogle forhold og jeg er klar over at det er noget der skal arbejdes med. Men jeg kan bare ikke forestille mig at der er nogen mand der kan kigge på mig og have lyst til at være intim med mig

Hvordan ser I på det? Kan man være tyk og sexet? Er der nogle af jer der har fundet en dejlig kæreste mens i har været (meget) overvægtige? Jeg selv vejer 30-35 kg for meget

Man kan så sige at jeg heldigvis ikke er ude på markedet endnu så jeg har tid til både at arbejde med mig selv og forhåbentlig også få smidt nogle kilo.

Håber I har lyst til en god debat

Michelle

jeg er jo selv overvægtig har været på mit højeste da jeg vejede 108 kg vejer så omkring 80 nu.. Men også pga jeg har tabt mine kg for hurtigt så hænger det hele nærmest

Så ved udemærket hvordan det vil siges at være overvægtig og ikke kunne finde tøj der passer

synes bare slet ikke jeg har nogen speciel tøj stil lige i øjeblikket da jeg nu har taget 10 kg på øv øv.. men dem vil jeg gerne have tabt igen, for følte mig ellers godt tilpas da jeg var nede på 69 kg inden jeg tog lidt på igen

Anmeld

26. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Polkaprik skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening omkring det at være overvægtig og sexet.

Mit spørgsmål springer både ud fra nogle andre indlæg der har været på siden her men i særdeleshed fra egen situation.

Jeg står midt i en skilsmisse lige nu og har intet ønske om at finde en kæreste indenfor de næste par år. Men jeg har tænkt tanken om jeg overhovedet kan finde nogen der kunne have lyst til mig da jeg er meget overvægtig. Jeg er ikke en af dem det sidder pænt på forstået på den måde at jeg syntes det hele er meget løst og hænger. 

Jeg har tit set overvægtige kvinder hvor jeg virkelig har syntes det klædte dem og det sad flot og fast. 

Specielt min punkterede ballonmave og lår er jeg ked af. Jeg har SÅ dårligt selvværd når det kommer til mit udseende, hvilket jo ikke er sundt for nogle forhold og jeg er klar over at det er noget der skal arbejdes med. Men jeg kan bare ikke forestille mig at der er nogen mand der kan kigge på mig og have lyst til at være intim med mig

Hvordan ser I på det? Kan man være tyk og sexet? Er der nogle af jer der har fundet en dejlig kæreste mens i har været (meget) overvægtige? Jeg selv vejer 30-35 kg for meget

Man kan så sige at jeg heldigvis ikke er ude på markedet endnu så jeg har tid til både at arbejde med mig selv og forhåbentlig også få smidt nogle kilo.

Håber I har lyst til en god debat

Michelle

Tror det handler om påklædning og attitude. Syntes man selv at man er tude grim og klam (undskyld udtrykkende), ja så syntes mændene det nok også.

Jeg er ikke selv helt lille, men fordi jeg faktisk er udadvendt, sjov og "interessant" at være sammen med så har jeg faktisk aldrig haft svært ved at mænd skulle syntes om mig (men nu er jeg heller ikke så gammel, måske der er forskel - er kun 23)

Selv min kæreste syntes jeg er lækker, endda selvom jeg står i en fræk og udfordrende mini-kjole, fordi jeg ligner en der gerne vil have ham og ikke en der undre sig over om jeg er for tyk.

Ej undskyld den måde det er blevet skrevet på, ville bare svare på bogstaveligt hehe 

Men tror helt ærligt at andre kun syntes man er lækker og køn hvis man selv kan se det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.