Overvægtig og sexet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Polkaprik

Tin skriver:

Hejsa.

Selvfølgelig kan du være sexet med lidt ex på sidebenene

Jeg er selv en pige med former. For godt 2 år siden valgte jeg at tabe mig ret meget. Ca 35 kg.....og jeg følte pludseligt at alt min kvindelighed forsvandt sammen med kiloerne.
mine bryster blev et par slatne rosiner og min numse kunne ik fylde et par bukser.....

Efterfølgende har jeg taget 10kg på igen, og jeg føler mig sexet som aldrig før

Masser af selvtillid. Og hvis man elsker sig selv, så skal andre også nok gøre det

Fedt at du faktisk tog lidt på igen for at føle dig godt tilpas

Jeg tror lige så meget mit problem med mig selv er at jeg også er meget høj og derfor altid har følt mig så stor og forkert. Og når man så heller ikke kan finde tøj eller sko man kan passe ja så følerman sig bare endnu mere forkert.

Tusind tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

SHERO

Polkaprik skriver:

Jeg tror også at jeg ville have det en smule anderledes med min vægt hvis jeg kunne finde noget tøj der klædte mig og jeg på den måde kunne føle mig lækker. Men min krop er bare så forkert skuet sammen at jeg ikke kan finde tøj der passer mig Så jeg ender altid med bare at købe noget jeg kan få på og så må det hænge på mig som det nu gør. Øvøv... Og så er jeg iøvrigt pisse dårlig til at bruge penge på mig selv da jeg nok føler at det er spildte penge

Tusind tak for dit svar

Altså det synes jeg også kan være lidt tricky, men vil sige at med et par møg stramme højtaljet jeans (forfærdelige at sidde i) og en god BH kommer man altså virkelig langt. Jeg synes selv det er blevet ret svært efter jeg har født for har taget 1½ str på i maven men ikke andre steder så skal igennem nogen jeans i prøverummet før jeg finder de rigtige.. Og de fleste toppe er bare store og uformlige i de store størrelser men det kan et breds taljebælte næsten altid afhjælpe...

Anmeld

25. juli 2012

minimig

LLN skriver:

Bliver nysgerrig da jeg selv vejer 50 kg for meget. Kan du anbefale nogle bloggere.

Nu smider jeg bare lige nogle stykker på, men der er links til et utal af andre blogs inde på selve siderne

Stickysweetdanish

Toomanysequins

Gabifresh

Weeshasworld

Misscherrylipz

Cupcakeclothes

Curvygirlchic

Musingsofafatshionista

Anmeld

25. juli 2012

minimig

Polkaprik skriver:

Dejligt at høre fra en mand også

Det er nok også der skoen trykker rigtig meget på mig. Jeg KAN bare IKKE finde tøj der sidder ordenligt på mig da jeg bare er skruet helt forkert sammen i forhold til det tøj man kan købe i butikkerne. Jeg er nemlig også meget høj ( 186 cm) Defor støder jeg også ind i at bukseben og ærmer er alt for korte og jeg kan i det hele taget ikke klæde mig smart. Jeg hader at blive inviteret til noget hvor pænere påklædning er påkrævet da jeg hverken ejer tøj eller sko til disse anledninger. Savner at kunne klæde mig i den stil jeg faktisk har

Og så tror jeg at jeg skal blive bedre til at bruge penge på mig selv Det har altid handlet om manden og ungerne.

Tak for dit svar

Nu bliver jeg lidt nysgerrig, og du behøver ikke at svare hvis du ikke har lyst, men hvilken str bruger du i tøj og sko siden du har svært ved at finde tøj? Jeg kender en del sider på nettet hvor der måske er noget for dig

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

B&J skriver:

jeg er en af dem der syntes når kvinder har noget på side bene så syntes jeg de er SUPER SEXET....

jeg er en af dem der fandt min kæreste da jeg vejede 139kg og det er rimelig meget forhold til min højde som kun ligger på 159høj og jeg tror helt bestemt han ELSKER MIG vi har da været sammen i 4år som mon ikke han elsker mig hihihihhi og han havde mig da også da jeg var på mit det største som er 149kg...

så jooo der er en der ude til dig når du er klar det er jeg helt sikker på

Du er en af dem jeg har fulgt igennem de sidste mange måneder siden du fik din OP og begyndte at tabe dig. Synes det er SÅ godt gået af dig og jeg har selv overvejet en sådan OP, men tøt nok ikke rigtig. Jeg er 186 cm og vejer 125 kg. Jeg har taget 30 kg på i løbet af de sidste 6 år

Nu skal jeg til at starte et nyt liv som alenemor og håber det kan hjælpe mig igang med et vægttab

Tusind tak for dit svar

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

MissTas skriver:

jeg har det på den måde, at det er det indre der tæller.. selvfølgelig skal man kunne tænde på det ydre, men for at man kan det skal det indre være i orden.

jeg er slet ikke i tvivl om at du nok skal finde dig en som accepterer dig som DU er. Det er forskelligt hvordan folk karakteriserer smukhed, jeg karakteriserer det ved en god personlighed og et godt hjerte.. for mig spiller vægten ingen rolle hvis personen ellers bare er hamrende dejlig og vi kan sammen ..

rigtige mænd hænger ikke på træerne og en rigtig mand er en der ikke kun tager en kvinde for det ydre ..

så op på hesten når du engang er klar til det, der skal nok være en til dig også

Tusind tak for dit svar Dejligt der findes mennesker som dig

Jeg føler selv jeg har masser af gode ting at byde på men kæmper desværre med den dårlige selvtillid og selvværd når det kommer til mit udseende

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

ønskebarn74 skriver:

jeg har aldrig haft problemer trods overvægt..

og de fleste af mine mænd, har sgu været nogle lækre skår.. og ikke en eneste med overvægt som mig selv..

jeg vejer 35kg for meget.. og der er sgu ikke noget der sidder fast på mig..

Fedt

Tusind tak for dit svar

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

celkt skriver:

jeg tror på, det er udstrålingen, der gør det.

Tror DU på du er sexet, superlækker og guds gave til mænd, ja så er det også sådan de fleste vil opfatte dig.

Og så er det ligemeget om du er en lille genert mus på 50 kg eller en stor rund pige med 50 kg for meget på sidebenene. Kan man ændre på hvad man signalerer til sine omgivelser, så vil alle syntes man er uimodståelig...

Jeg er selv delvis til piger, og finder alle str. tiltrækkende, - hvis altså den der, "jeg ved, jeg er lækker" udstråling er til stede...

Hehe... Jeg tror desværre aldrig jeg ligefrem nå til det punkt at jeg tror jeg er guds gave til mændene Men håber at nå lidt af vejen

Tusind tak for dit svar

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

JanetBJ skriver:

Orrrk, man kan sagtens være sexet selvom man er stor

Hvis man bare gør noget ud af sig selv, tager pænt tøj på, og sætter håret lidt og udstråler en vis selvtillid, så kan man sagtens være pæn, selvom man er stor

En anden ting er, hvis man har dårligt selvværd over sit udseende, skal man måske gøre noget ved det, selvom det er hårdt. Det er jeg selv i gang med ..

Jeg kan desværre ikke finde noget smart tøj eller sko der klæder og passer mig

Ligner altid en sæk kartofler og det hjælper bestemt heller ikke på noget. Jeg har i despretaion klippet mit lange hår af for at prøve noget nyt og fikst og fortryder det egentligt ikke men jeg er en klovn til selv at sætte hår. Jeg tror sgu jeg skal på et kursus

Tusind tak for dit svar

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

skrukkrukken skriver:

Jeg kender udmærket problemet da det er noget jeg selv har skulle kæmpe meget med, og den der med at "du skal bare tro på dig selv" og "det hele ligger i udstrålingen" er faneme pissesvært at føre ud i livet hvis man ikke lige har selvtilliden i orden.

Mit vendepunkt kom da jeg begyndte at arbejde i en plussize tøjbutik hvorigennem jeg mødte andre piger/kvinder i en stor størrelse, og jeg lærte at klæde mig på en måde der på den ene side skjulte hvad jeg havde det dårligt med, fremhævede hvad jeg var glad for, og på den anden side var noget tøj jeg reelt syntes var fedt og ikke bare hvad der lige var i min størrelse. Det var en helt ny verden for mig at skulle vænne mig til at jeg godt selv kunne vælge en stil. Jeg var vant til at nøjes med hvad der var i min kæmpestørrelse. Jeg begyndte også at læse blogs om andre plus-kvinder, der både var inspirerende og sjove, underfundige og behandlede problemer jeg selv kendte - og vigtigst: ikke bare handlede om at jeg burde tabe mig for at få mig et godt liv.

Det jeg egentlig bare vil sige er: jeg fandt mig den dejligste mand   - og der var også tilbud før ham, men dengang stolede jeg ikke på at de ville mig noget seriøst, for hvordan kunne man elske et fedtbjerg? Jeg falder stadig ned i en grøft af midlertidigt selvhad, men jeg har fundet troen på at jeg sq også er sexet og dejlig. Mit råd til dig ville være at udforske nettet for de plussizeblogs der er derude, og, hvis det har interesse, brug noget tid på at få en masse vejledning når du køber tøj, således at du kommer hjem med noget der fremhæver det lækre ved dig. Du skal føle dig stolt over dig selv, for det smitter altså bare af på dit humør og din udstråling!

En rodet og lang besked, men håber du kunne bruge det - og jeg kender masser af blogs hvis du er interesseret. Det behøver ikke være for at følge med i modedelen, men fordi det kan være sundt at vænne sig til at se en masse store kvindekroppe da det gør det lettere at elske sin egen.

Kæmpe til dig

Åhhh kan du ikke lige komme på en shoppetur med mig!

Jeg kan bare IKKE finde tøj der sidder ordenligt! Jeg har for lange arme og ben, for store og brede fødder, for små bryster i forhold til min størrelse ellers og ja - jeg er bare skruet forkert sammen

Jeg bruger str 50-52 men det der er i de størrelser er sgu lavet til nogle på 165 cm og ikke 186 cm som mig.

Jeg må på et kursus eller have hjælp på anden vis tror jeg, for jeg er SÅ lost.

Jeg har også for store håndled og fingre til kunne købe smykker....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.