Overvægtig og sexet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.511 visninger
95 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Polkaprik

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening omkring det at være overvægtig og sexet.

Mit spørgsmål springer både ud fra nogle andre indlæg der har været på siden her men i særdeleshed fra egen situation.

Jeg står midt i en skilsmisse lige nu og har intet ønske om at finde en kæreste indenfor de næste par år. Men jeg har tænkt tanken om jeg overhovedet kan finde nogen der kunne have lyst til mig da jeg er meget overvægtig. Jeg er ikke en af dem det sidder pænt på forstået på den måde at jeg syntes det hele er meget løst og hænger. 

Jeg har tit set overvægtige kvinder hvor jeg virkelig har syntes det klædte dem og det sad flot og fast. 

Specielt min punkterede ballonmave og lår er jeg ked af. Jeg har SÅ dårligt selvværd når det kommer til mit udseende, hvilket jo ikke er sundt for nogle forhold og jeg er klar over at det er noget der skal arbejdes med. Men jeg kan bare ikke forestille mig at der er nogen mand der kan kigge på mig og have lyst til at være intim med mig

Hvordan ser I på det? Kan man være tyk og sexet? Er der nogle af jer der har fundet en dejlig kæreste mens i har været (meget) overvægtige? Jeg selv vejer 30-35 kg for meget

Man kan så sige at jeg heldigvis ikke er ude på markedet endnu så jeg har tid til både at arbejde med mig selv og forhåbentlig også få smidt nogle kilo.

Håber I har lyst til en god debat

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

nielsen80

Tror det har meget at sige, hvordan man bære dem...og her mener jeg ikke, hvordan de sidder, men om personen som har de ekstra kilo er tilfreds med sig selv sådan helt grundlæggende.

Kender kvinder som i forhold til idealer m.m. nok ikke ville betragtes som sexet, men pga. deres udstråling, livsmod og generelle væsen, ja så synes både mænd og kvinder, at de er enormt sexet!

Derfor tror jeg, det er det helt rigtige du skriver mht at ville arbejde med dig selv og dit selvværd. Det er efter min mening der, at det sexet starter - og så er jeg sikker på der venter en meget dejlig og heldig mand, når du er klar.

Anmeld

25. juli 2012

wamse

Jeg er jo virkelig selv ramt af de samme tanker som du, men jeg kan sagtens se, at andre overvægtige kvinder ser sexede ud, det gælder bare ikke for mig selv

Jeg ved at jeg kan være mega charmerende når jeg vil, men kan ikke finde en, som vil mig og jeg ham som kærester.
Jeg har været single i næsten 3 år nu, og har lyst til at være i et forhold, men ikke koste hvad det vil, der er nogle kriterier, som jeg ikke slækker på heller.

Men jeg har helt klart en fornemmelse at det betyder meget for de fleste mænd

Anmeld

25. juli 2012

SHERO

ORK JA!!! Jeg er selv ret stor, og synes selv jeg er hammer lækker (sry jantelov) Når jeg køber tøj hader jeg altid hvad jeg ser i spejlet, men når jeg tager det på der hjemme synes jeg altid jeg er lækker. Jeg oplever tit at fyre flirter alligevel, dog bruger jeg mest datingsider da jeg ellers aldrig ville møde nogen Jeg har haft 5 dates de sidste 3 uger og det har kun været mig der har afvist. Jeg ved godt at hvis der stod på min profil jeg vejede 60 kg ville jeg nok få flere henvendelser men synes jeg får så rigeligt i forvejen.

Men ja det handler mest af alt om selvværd, jeg siger til mig selv dagligt at jeg ser godt ud, selv med søndags hår og joggingtøj. Men du skal ikke være bange for at der ikke er nogen der vil finde dig attraktiv, det sværer er bare at finde den rigtige der gør..

Anmeld

25. juli 2012

Dustmuz

Altså nu jeg godt nok fyr..

i mine øjne kan en stor pige SAGTENS være lige så sexet som en slank..

det kan være påklædningen..
nedringet og tætsiddende tøj er ikke altid sexet, uanset hvem det sidder på..

Du kan sagtens klæde dig sexet uden at vise det hele frem, og at det sidder tæt..
Jeg selv kan finde en god kjole og den rigtige attityde sexet..
for mig er det mere attityden og personligheden end det er påklædningen.

bare min holdning/mening omkring det

Anmeld

25. juli 2012

emsaroto

Selvtillid og selvtillid og endnu mere af det!!!
Jeg vejer ca. 30 for meget, og jeg har faktisk ALDRIG haft nogle problemer med at finde en dejlig fyr, jeg har tilgengæld været meget kritisk omkring mine fyre, derfor var han svær at finde.

Men jeg bruge min selvtillid og selvsikkerhed. Jeg klæder mig smart, men passende til mit udseende.
Jeg har altid været en kraftig pige, men jeg har ALDRIG haft svært ved at "score" ...
Jeg tror det er selvtillidens og selvsikkerhedens skyld  

Anmeld

25. juli 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Polkaprik skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening omkring det at være overvægtig og sexet.

Mit spørgsmål springer både ud fra nogle andre indlæg der har været på siden her men i særdeleshed fra egen situation.

Jeg står midt i en skilsmisse lige nu og har intet ønske om at finde en kæreste indenfor de næste par år. Men jeg har tænkt tanken om jeg overhovedet kan finde nogen der kunne have lyst til mig da jeg er meget overvægtig. Jeg er ikke en af dem det sidder pænt på forstået på den måde at jeg syntes det hele er meget løst og hænger. 

Jeg har tit set overvægtige kvinder hvor jeg virkelig har syntes det klædte dem og det sad flot og fast. 

Specielt min punkterede ballonmave og lår er jeg ked af. Jeg har SÅ dårligt selvværd når det kommer til mit udseende, hvilket jo ikke er sundt for nogle forhold og jeg er klar over at det er noget der skal arbejdes med. Men jeg kan bare ikke forestille mig at der er nogen mand der kan kigge på mig og have lyst til at være intim med mig

Hvordan ser I på det? Kan man være tyk og sexet? Er der nogle af jer der har fundet en dejlig kæreste mens i har været (meget) overvægtige? Jeg selv vejer 30-35 kg for meget

Man kan så sige at jeg heldigvis ikke er ude på markedet endnu så jeg har tid til både at arbejde med mig selv og forhåbentlig også få smidt nogle kilo.

Michelle

Hejsa.

Selvfølgelig kan du være sexet med lidt ex på sidebenene

Jeg er selv en pige med former. For godt 2 år siden valgte jeg at tabe mig ret meget. Ca 35 kg.....og jeg følte pludseligt at alt min kvindelighed forsvandt sammen med kiloerne.
mine bryster blev et par slatne rosiner og min numse kunne ik fylde et par bukser.....

Efterfølgende har jeg taget 10kg på igen, og jeg føler mig sexet som aldrig før

Masser af selvtillid. Og hvis man elsker sig selv, så skal andre også nok gøre det

Anmeld

25. juli 2012

B&J

jeg er en af dem der syntes når kvinder har noget på side bene så syntes jeg de er SUPER SEXET....

jeg er en af dem der fandt min kæreste da jeg vejede 139kg og det er rimelig meget forhold til min højde som kun ligger på 159høj og jeg tror helt bestemt han ELSKER MIG vi har da været sammen i 4år som mon ikke han elsker mig hihihihhi og han havde mig da også da jeg var på mit det største som er 149kg...

så jooo der er en der ude til dig når du er klar det er jeg helt sikker på

Anmeld

25. juli 2012

MissTas

Polkaprik skriver:

Michelle

jeg har det på den måde, at det er det indre der tæller.. selvfølgelig skal man kunne tænde på det ydre, men for at man kan det skal det indre være i orden.

jeg er slet ikke i tvivl om at du nok skal finde dig en som accepterer dig som DU er. Det er forskelligt hvordan folk karakteriserer smukhed, jeg karakteriserer det ved en god personlighed og et godt hjerte.. for mig spiller vægten ingen rolle hvis personen ellers bare er hamrende dejlig og vi kan sammen ..

rigtige mænd hænger ikke på træerne og en rigtig mand er en der ikke kun tager en kvinde for det ydre ..

så op på hesten når du engang er klar til det, der skal nok være en til dig også

Anmeld

25. juli 2012

ønskebørn74

Polkaprik skriver:

Michelle

jeg har aldrig haft problemer trods overvægt..

og de fleste af mine mænd, har sgu været nogle lækre skår.. og ikke en eneste med overvægt som mig selv..

jeg vejer 35kg for meget.. og der er sgu ikke noget der sidder fast på mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.