Overvægtig og sexet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Stivdie

Det smil skal der nok være en sød fyr, der gerne vil vågne op til hver morgen!
Jeg hører også til dem der tror på, at det er udstråling og selvværd der gør sexet. Jeg er selv 162 cm og vejer 55 kg, så jeg er et lille nips, men jeg har ikke altid haft selvværdet på plads (grundet mobning) og det har haft smittet tydeligt af på den type af mænd jeg tiltrak (kun interesseret i sex, når jeg da tiltrak nogen), men det ændrede sig da jeg begyndte at arbejde med, hvordan jeg så mig selv og skiftede mit miljø ud. Så jeg tror ikke på, det er størrelsen der gør det.

Din drømmemand er derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Lady Marion <3 skriver:

Ej hold nu kæft du ser skøn ud og hamrende god på billeder  Og det mener jeg ..

Bliver vist ikke et problem at finde en mand, med det ansigt !!! 

//Mette

Anmeld

25. juli 2012

4xGreve

Dustmuz skriver:

Altså nu jeg godt nok fyr..

i mine øjne kan en stor pige SAGTENS være lige så sexet som en slank..

det kan være påklædningen..
nedringet og tætsiddende tøj er ikke altid sexet, uanset hvem det sidder på..

Du kan sagtens klæde dig sexet uden at vise det hele frem, og at det sidder tæt..
Jeg selv kan finde en god kjole og den rigtige attityde sexet..
for mig er det mere attityden og personligheden end det er påklædningen.

bare min holdning/mening omkring det

så flot skrevet... Respekt

Anmeld

25. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes det kommer an på hvor meget overvægt der er tale om. Jeg synes ikke for meget er sexet. Jeg synes det kan se ret ucharmerende ud.

Dermed ikke sagt at alle overvægtige kvinder ser ucharmerende ud og det er ekstremerne jeg tænker på. 

Anmeld

25. juli 2012

Dustmuz

4xGreve skriver:

så flot skrevet... Respekt

Takker

Anmeld

26. juli 2012

norenberg

Da jeg i sin tid datede vejede jeg 140 kg og kunne vælge og vrage mellem mange og jeg syntes da at jeg så lang fra sexet og godt ud men har aldrig manglet interesse fra mænd...og da jeg var atørst vejede jeg 200 kg og min mand syntes stadig jeg var dejlig og en køn pige....hvor han lige kunne se det henne ved jeg sku ikke for ayntes selv jeg var ret ulækker og vammel....så tror ikke du skal tænke så meget over din størrelse når du engang du skal til og date ....

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

Lady Marion <3 skriver:

Ej hold nu kæft du ser skøn ud og hamrende god på billeder  Og det mener jeg ..

Årh hvor er det sødt af dig at sige Jeg kan slet slet ikke se noget kønt ved mig, men jeg er stadig glad for billedet da det forhåbentligt også er et min datter kan kigge på om mange år og mindes en dejlig tid

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

KarinaA skriver:

Det kommer jo helt an på hvad man er til  

der er jo nogen der finder overvægt vildt sexet, personligt er jeg sel en lille pige, så jeg skal have en muskuløs mand til at passe på mig jeg går meget op i min krop, og også meget i kost og livsstil.. så jeg ville slet ikke kunne være sammen med en der ikke havde det på samme måde.. jeg har aldrig været sammen med en overvøgtig eller spinkel fyr for den sags skyld.. 

men kan ikke se hvorfor de overvægtige ikke kan være lækre, og sexede i andres øjne som måske er, eller ikke er i samme situation  

husk, der er en(mange) til os alle derude 

Jeg kan godt forstå du har det sådan. Jeg ville personligt også selv gerne have en mand der var større end mig både i højde og drøjde, gerne med noget muskelmasse også.

Tusind tak for dit svar

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

B&J skriver:

det kan godt være du kan få det godkendt... men man skal også passe på man ikke bliver for tynd... det tænker jeg tit på især når jeg har tabt så mange kg på så kort tid...

Ja det kan godt blive for meget den anden vej også. Håber du ender lige der hvor du har det allerbedst med dig selv

Anmeld

26. juli 2012

Loa

Polkaprik skriver:

Årh det var sødt sagt og godt husket med smilehullerne!

Jeg har lige taget et billede af mig og min datter lørdags for jeg er så ked af at jeg har valgt det fra pga jeg hader at se mig selv på billeder. Og nu har jeg bare næsten ikke nogle billeder hvor jeg er sammen med min elskede datter

Hun er til gengæld det smukkeste i hele min verden

Ah jeg mente nok. Men for pokker da, du er sgu da skide køn!!

Det er virkelig ærgerligt du ikke selv kan se det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.