Overvægtig og sexet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Polkaprik

KakaoDrik skriver:

Jeg er overvægtig OG sexet 

Sådan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

minimig

Polkaprik skriver:

Jeg bruger str 50-52 i tøj og 43-44 i sko

EJ! Nu gik min computer lige ned da jeg var næsten færdig med at skrive! SÅ nu prøver jeg igen...

Du tror jo sikkert det er løgn, men:

Jeg er str 48-50

44 i sko

Har aldrig ejet andre ringe end en herrering til tommelfingeren, da jeg ikke kan passe de fine dameudgaver

Til min konfirmation måtte jeg bytte alle de smukke pigearmbånd jeg fik til herrearmbånd fordi jeg er bygget så stort om håndleddet

Og så er jeg lidt lavere end dig, 178 cm, men kender dine problemer Mht længden på bukser: har du prøvet at gå i Zizzi? De har jo jeans i forskellige længder, og den lange udgave burde være lange nok til dig.

Derudover synes jeg da du skal have nogle sider at se på, så du kan få lidt inspiration:

Evans - har både tøj og sko, men jeg har mest brugt dem til at købe sko, da de fører helt op til str 11 (uk) som svarer til ca 45. De fåes i flere bredder og er ret store i det, så jeg vil nok anbefale dig at gå efter str 9. Deres tøj går op til str 32(uk) og du er nok ca. 22, så der er masser for dig.

Gabor - har ikke lige en god hjemmeside at give dig, men hvis du kommer forbi København så smut forbi Kgs Nytorv hvor der ligger en Gabor. De har nogle af deres sko op til str 9½ hvilket svarer til ca 43½. De er lidt dyre, men så er det også lækker kvalitet der holder længe.

Asos - det er en af mine favoritter De går op til str 26 (uk), deres kvalitet er fin og der er gratis fragt! Og tit udsalg.

Inspire - ret billigt, kan nok bedst sammenlignes med H&M kvalitetsmæssigt, men jeg har fået mange gode ting derindefra

Carmakoma - lækkert dansk mærke i virkelig god kvalitet. Jeg kan ikke bruge alle deres styles, da jeg er ret bredhoftet, men nu ved jeg  jo ikke lige hvilken form du er

.... bum bum bum... ja, så er der jo de danske fysiske butikker, som eksempelvis Zizzi. Jeg har selv arbejdet derinde og du kan finde masser i din str. Jeg er ikke helt pjattet med deres generelle design, men sværger til deres stramme jeans!

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

skrukkrukken skriver:

EJ! Nu gik min computer lige ned da jeg var næsten færdig med at skrive! SÅ nu prøver jeg igen...

Du tror jo sikkert det er løgn, men:

Jeg er str 48-50

44 i sko

Har aldrig ejet andre ringe end en herrering til tommelfingeren, da jeg ikke kan passe de fine dameudgaver

Til min konfirmation måtte jeg bytte alle de smukke pigearmbånd jeg fik til herrearmbånd fordi jeg er bygget så stort om håndleddet

Og så er jeg lidt lavere end dig, 178 cm, men kender dine problemer Mht længden på bukser: har du prøvet at gå i Zizzi? De har jo jeans i forskellige længder, og den lange udgave burde være lange nok til dig.

Derudover synes jeg da du skal have nogle sider at se på, så du kan få lidt inspiration:

Evans - har både tøj og sko, men jeg har mest brugt dem til at købe sko, da de fører helt op til str 11 (uk) som svarer til ca 45. De fåes i flere bredder og er ret store i det, så jeg vil nok anbefale dig at gå efter str 9. Deres tøj går op til str 32(uk) og du er nok ca. 22, så der er masser for dig.

Gabor - har ikke lige en god hjemmeside at give dig, men hvis du kommer forbi København så smut forbi Kgs Nytorv hvor der ligger en Gabor. De har nogle af deres sko op til str 9½ hvilket svarer til ca 43½. De er lidt dyre, men så er det også lækker kvalitet der holder længe.

Asos - det er en af mine favoritter De går op til str 26 (uk), deres kvalitet er fin og der er gratis fragt! Og tit udsalg.

Inspire - ret billigt, kan nok bedst sammenlignes med H&M kvalitetsmæssigt, men jeg har fået mange gode ting derindefra

Carmakoma - lækkert dansk mærke i virkelig god kvalitet. Jeg kan ikke bruge alle deres styles, da jeg er ret bredhoftet, men nu ved jeg  jo ikke lige hvilken form du er

.... bum bum bum... ja, så er der jo de danske fysiske butikker, som eksempelvis Zizzi. Jeg har selv arbejdet derinde og du kan finde masser i din str. Jeg er ikke helt pjattet med deres generelle design, men sværger til deres stramme jeans!

Like 2 peas in a pot

Jeg kan godt finde et par jeans en gang imellem i SOLO som køre med alle de sædvanlige storpigemærker som de også har mange af i Zizzi. Men de har som oftest noget stræk i som gør at de sidder suuuuper stramt (så jeg næsten ikke kan lukke dem) når jeg lige tager dem på og efter et par timer hænger de nede om røven på mig. Sååå grimt!

Tusind tak for alt inspirationen. Skulle du have lyst til en shoppetur med en håbløs en dag så råb mig lige op

Jeg har 2 par lange, fede og ubrugte støvler liggende som jeg ikke kan passe mere hvis det skulle have interesse Købte dem lige inden jeg blev gravid og nu er mine fødder så smadret og ændret at jeg ikke kan bruge dem

Anmeld

25. juli 2012

minimig

Polkaprik skriver:

Åhhh kan du ikke lige komme på en shoppetur med mig!

Jeg kan bare IKKE finde tøj der sidder ordenligt! Jeg har for lange arme og ben, for store og brede fødder, for små bryster i forhold til min størrelse ellers og ja - jeg er bare skruet forkert sammen

Jeg bruger str 50-52 men det der er i de størrelser er sgu lavet til nogle på 165 cm og ikke 186 cm som mig.

Jeg må på et kursus eller have hjælp på anden vis tror jeg, for jeg er SÅ lost.

Jeg har også for store håndled og fingre til kunne købe smykker....

Nu spørger jeg  jo bare fordi at jeg selv har arbejdet i Zizzi, men har du nogensinde fået hjælp i en tøjbutik?

Jeg oplevede tit kvinder komme ind (og det var uanset om de var str 42 eller 56) i butikken, finde et eller andet random, gå ind i prøverummet, afvise hjælp, betale og så gå igen. Det kan jo enten være tegn på at de har helt styr på hvad de laver, men oftest var det jo fordi at selve tøjkøbet og det at se sig i et spejl i et prøverum var skamfuldt, flovt og deprimerende. Jeg ved jo af gode grunde ikke hvordan du er som tøjkøber, men hvis du ikke er vant til det, så prøv at spørg om hjælp (og hvis du så er uheldig at møde en skodsælger så prøv et andet sted) når du skal finde tøj der sidder godt. Jeg ved der er nogle super gode piger i Zizzi på Fisketorvet!

Et par jeans der sidder rigtig kan gøre underværker! Jeg insisterer på at gå i stramme jeans på trods af at jeg er en str 50 i underdele, fordi jeg har fundet en højtaljet type der er perfekt til mig. De strammer maven ind og giver noget figur, hvor jeg før i tiden helst bare ville have det hele så poset som muligt Så kan overdelen være lidt løs over mave og hofter hvor jeg er størst, men helhedsindtrykket bliver en slankere silhuet fordi jeg ikke er poset overalt.

Anmeld

25. juli 2012

Dustmuz

Polkaprik skriver:

Dejligt at høre fra en mand også

Det er nok også der skoen trykker rigtig meget på mig. Jeg KAN bare IKKE finde tøj der sidder ordenligt på mig da jeg bare er skruet helt forkert sammen i forhold til det tøj man kan købe i butikkerne. Jeg er nemlig også meget høj ( 186 cm) Defor støder jeg også ind i at bukseben og ærmer er alt for korte og jeg kan i det hele taget ikke klæde mig smart. Jeg hader at blive inviteret til noget hvor pænere påklædning er påkrævet da jeg hverken ejer tøj eller sko til disse anledninger. Savner at kunne klæde mig i den stil jeg faktisk har

Og så tror jeg at jeg skal blive bedre til at bruge penge på mig selv Det har altid handlet om manden og ungerne.

Tak for dit svar

Nu ved jeg ikke hvor du bor..
men prøv og tjek Ecco eller Holst sko..

De plejer at have sko til ENHVER.. store som små og til enhver anledning

men håber du finder noget tøj som har den rette længde

Anmeld

25. juli 2012

minimig

Polkaprik skriver:

Like 2 peas in a pot

Jeg kan godt finde et par jeans en gang imellem i SOLO som køre med alle de sædvanlige storpigemærker som de også har mange af i Zizzi. Men de har som oftest noget stræk i som gør at de sidder suuuuper stramt (så jeg næsten ikke kan lukke dem) når jeg lige tager dem på og efter et par timer hænger de nede om røven på mig. Sååå grimt!

Tusind tak for alt inspirationen. Skulle du have lyst til en shoppetur med en håbløs en dag så råb mig lige op

Jeg har 2 par lange, fede og ubrugte støvler liggende som jeg ikke kan passe mere hvis det skulle have interesse Købte dem lige inden jeg blev gravid og nu er mine fødder så smadret og ændret at jeg ikke kan bruge dem

Det kunne da godt tænkes at man skulle på sådan en tur Hvor i landet befinder du dig?

Jeg kender godt problemet med de der bukser der giver sig meget - men Zizzi laver heldigvis også bukser der ikke gør det der. Nu skal jeg lige tænke mig om hvad de hedder... Nille xtra slim er dem jeg har flest af. De holder faconen og sidder til. Jeg skulle VIRKELIG vænne mig til det, men idag går jeg ikke i andet. De er lidt dyre, men så nøjes jeg med færre par (iøvrigt: Nille-modellen er højtaljet! YAY)

Mht støvler vil jeg da meget gerne se billeder! Det er jo så sjældent man har mulighed for at købe sådan noget!

Anmeld

25. juli 2012

Kongmulle

Polkaprik skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening omkring det at være overvægtig og sexet.

Mit spørgsmål springer både ud fra nogle andre indlæg der har været på siden her men i særdeleshed fra egen situation.

Jeg står midt i en skilsmisse lige nu og har intet ønske om at finde en kæreste indenfor de næste par år. Men jeg har tænkt tanken om jeg overhovedet kan finde nogen der kunne have lyst til mig da jeg er meget overvægtig. Jeg er ikke en af dem det sidder pænt på forstået på den måde at jeg syntes det hele er meget løst og hænger. 

Jeg har tit set overvægtige kvinder hvor jeg virkelig har syntes det klædte dem og det sad flot og fast. 

Specielt min punkterede ballonmave og lår er jeg ked af. Jeg har SÅ dårligt selvværd når det kommer til mit udseende, hvilket jo ikke er sundt for nogle forhold og jeg er klar over at det er noget der skal arbejdes med. Men jeg kan bare ikke forestille mig at der er nogen mand der kan kigge på mig og have lyst til at være intim med mig

Hvordan ser I på det? Kan man være tyk og sexet? Er der nogle af jer der har fundet en dejlig kæreste mens i har været (meget) overvægtige? Jeg selv vejer 30-35 kg for meget

Man kan så sige at jeg heldigvis ikke er ude på markedet endnu så jeg har tid til både at arbejde med mig selv og forhåbentlig også få smidt nogle kilo.

Håber I har lyst til en god debat

Michelle

Hej Smukke Quinde

JEG er sikker på at du er din værste dommer. Det er helt generelt at overvægtige piger ikke mener de fortjener det samme som slanke. Men HVORFOR? Du er jo stadig et almindeligt menneske og du fortjener ikke mindre end andre, så SELVFØLGELIG er der en mand til dig!

Nå,men for mit vedkommende så fandt jeg sammen med min mand ( vi er gift i dag) mens jeg var STOR! Og han har aldrig "set" min vægt, han har altid kun set mig. Jeg valgte dog at tabe mig for MIN skyld, og det har ikke ændret andet end jeg bruger flere penge på tøj

Han har altid elsket mig for den jeg er, og ingen har da krav på mindre.

Og man kan være pisse sexet med 35 kg overvægt, det handler 100% om udstråling ( syntes jeg)

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

skrukkrukken skriver:

Det kunne da godt tænkes at man skulle på sådan en tur Hvor i landet befinder du dig?

Jeg kender godt problemet med de der bukser der giver sig meget - men Zizzi laver heldigvis også bukser der ikke gør det der. Nu skal jeg lige tænke mig om hvad de hedder... Nille xtra slim er dem jeg har flest af. De holder faconen og sidder til. Jeg skulle VIRKELIG vænne mig til det, men idag går jeg ikke i andet. De er lidt dyre, men så nøjes jeg med færre par (iøvrigt: Nille-modellen er højtaljet! YAY)

Mht støvler vil jeg da meget gerne se billeder! Det er jo så sjældent man har mulighed for at købe sådan noget!

Jeg bor i Slagelse og vi har en Zizzi og en SOLO her i byen. Vores HM har ikke BB afdeling og ellers ender jeg med at købe tøj i Bilka

De er super fede de bukser du bruger. Kan dog se at de ikke har dem i min str  Jeg er som regel en 52/84 el 86

De støvler jeg har er str 43 men er store i størrelsen. Har taget nogle billeder.

Anmeld

25. juli 2012

minimig

Polkaprik skriver:

Jeg bor i Slagelse og vi har en Zizzi og en SOLO her i byen. Vores HM har ikke BB afdeling og ellers ender jeg med at købe tøj i Bilka

De er super fede de bukser du bruger. Kan dog se at de ikke har dem i min str  Jeg er som regel en 52/84 el 86

De støvler jeg har er str 43 men er store i størrelsen. Har taget nogle billeder.

Bare lige for at vise at du sagtens kan få den type bukser i din str: buks - det er dog ikke den meget højtaljede udgave, og hvis du ikke har prøvet helt stramme bukser før, skal du hellere prøve et par i forretningen, end købe over nettet

Jeg kan rigtig godt lide det første par støvler! Hvad er det for et mærke? Jeg kan nemlig normalt aldrig bruge en 43

Anmeld

25. juli 2012

minimig

Polkaprik skriver:

... og forresten: ingen grund til den rødkindede smiley Det er naturligt nok at købe tøjet der hvor man kan - du skal måske bare prøve at springe ud i at købe noget rigtig lækkert til dig selv over nettet, så du får noget der er lige dig! Det kan godt være du ikke finder din rigtige str i første forsøg, men når du først ved hvilken str du bruger i netbutikkerne, er det er rigtigt godt sted at købe tøj. De har ofte rabatkoder (tilmeld dig deres nyhedsbrev, så får du koder der kan give dig alt fra 10 til 30 % rabat) og udsalg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.