Polkaprik skriver:
Jeg bruger str 50-52 i tøj og 43-44 i sko
EJ! Nu gik min computer lige ned da jeg var næsten færdig med at skrive!
SÅ nu prøver jeg igen...
Du tror jo sikkert det er løgn, men:
Jeg er str 48-50
44 i sko
Har aldrig ejet andre ringe end en herrering til tommelfingeren, da jeg ikke kan passe de fine dameudgaver
Til min konfirmation måtte jeg bytte alle de smukke pigearmbånd jeg fik til herrearmbånd fordi jeg er bygget så stort om håndleddet 
Og så er jeg lidt lavere end dig, 178 cm, men kender dine problemer
Mht længden på bukser: har du prøvet at gå i Zizzi? De har jo jeans i forskellige længder, og den lange udgave burde være lange nok til dig.
Derudover synes jeg da du skal have nogle sider at se på, så du kan få lidt inspiration:
Evans - har både tøj og sko, men jeg har mest brugt dem til at købe sko, da de fører helt op til str 11 (uk) som svarer til ca 45. De fåes i flere bredder og er ret store i det, så jeg vil nok anbefale dig at gå efter str 9. Deres tøj går op til str 32(uk) og du er nok ca. 22, så der er masser for dig.
Gabor - har ikke lige en god hjemmeside at give dig, men hvis du kommer forbi København så smut forbi Kgs Nytorv hvor der ligger en Gabor. De har nogle af deres sko op til str 9½ hvilket svarer til ca 43½. De er lidt dyre, men så er det også lækker kvalitet der holder længe.
Asos - det er en af mine favoritter
De går op til str 26 (uk), deres kvalitet er fin og der er gratis fragt! Og tit udsalg.
Inspire - ret billigt, kan nok bedst sammenlignes med H&M kvalitetsmæssigt, men jeg har fået mange gode ting derindefra
Carmakoma - lækkert dansk mærke i virkelig god kvalitet. Jeg kan ikke bruge alle deres styles, da jeg er ret bredhoftet, men nu ved jeg jo ikke lige hvilken form du er 
.... bum bum bum... ja, så er der jo de danske fysiske butikker, som eksempelvis Zizzi. Jeg har selv arbejdet derinde og du kan finde masser i din str. Jeg er ikke helt pjattet med deres generelle design, men sværger til deres stramme jeans!