Babymamma skriver:
Tror det handler om påklædning og attitude. Syntes man selv at man er tude grim og klam (undskyld udtrykkende), ja så syntes mændene det nok også.
Jeg er ikke selv helt lille, men fordi jeg faktisk er udadvendt, sjov og "interessant" at være sammen med så har jeg faktisk aldrig haft svært ved at mænd skulle syntes om mig (men nu er jeg heller ikke så gammel, måske der er forskel - er kun 23)
Selv min kæreste syntes jeg er lækker, endda selvom jeg står i en fræk og udfordrende mini-kjole, fordi jeg ligner en der gerne vil have ham og ikke en der undre sig over om jeg er for tyk.
Ej undskyld den måde det er blevet skrevet på, ville bare svare på bogstaveligt hehe 
Men tror helt ærligt at andre kun syntes man er lækker og køn hvis man selv kan se det 
Ingen tvivl om at ens syn på sig selv smitter af på andre! Men når man seriøst selv synes man er tude grim så kan man jo ikke lyve overfor sig selv og sige man er dejlig lige som man er
Og derfor ved jeg også at jeg kommer til at arbejde på at ændre mit syn på mig selv, for det er bare benhårdt at have det sådan
Jeg sidder altid med følelsen af at folk tager pis på mig hvis de giver mig et kompliment for mit udseendem selvom jeg prøver at tage imod det og min logik siger mig at folk selvfølgelig ikke sidder og lyver helt uden grund.
Tusind tak for dit svar
Anmeld