Overvægtig og sexet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

wamse

Polkaprik skriver:

Årh det var sødt sagt og godt husket med smilehullerne!

Jeg har lige taget et billede af mig og min datter lørdags for jeg er så ked af at jeg har valgt det fra pga jeg hader at se mig selv på billeder. Og nu har jeg bare næsten ikke nogle billeder hvor jeg er sammen med min elskede datter

Hun er til gengæld det smukkeste i hele min verden

ej for hulan da - jeg synes du ser super dejlig ud

Kun en tåbe kan ikke se det smukke i dig, og dine øjne har bare en fantastisk udstråling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Lady Marion <3

Polkaprik skriver:

Årh hvor er det sødt af dig at sige Jeg kan slet slet ikke se noget kønt ved mig, men jeg er stadig glad for billedet da det forhåbentligt også er et min datter kan kigge på om mange år og mindes en dejlig tid

Naturligt sød , smarte briller , pænt ansigt , dejlige smile huller  Du skal simpelthen tro lidt mere på dig selv   Du er skøn

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

mor:) skriver:

men nu har jeg jo lige set billede af dig og du ser jo fantastisk ud. Jeg er det man vil kalde lettere buttet, men min mave slasker også

Åh hvis bare jeg selv kunne se det for det kan jeg bare ikke! 

Men tusind tak for de søde ord

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

Frøken Christiansen skriver:

jeg er jo selv overvægtig har været på mit højeste da jeg vejede 108 kg vejer så omkring 80 nu.. Men også pga jeg har tabt mine kg for hurtigt så hænger det hele nærmest

Så ved udemærket hvordan det vil siges at være overvægtig og ikke kunne finde tøj der passer

synes bare slet ikke jeg har nogen speciel tøj stil lige i øjeblikket da jeg nu har taget 10 kg på øv øv.. men dem vil jeg gerne have tabt igen, for følte mig ellers godt tilpas da jeg var nede på 69 kg inden jeg tog lidt på igen

Det er også mange kilo du har tabt dig! Flot! Men det kan være svært for kroppen at følge med, men håber at den med tiden strammer sig lidt op igen så du kan få den krop du har kæmpet forHeld og lykke med at få smidt de sidste kilo

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

Babymamma skriver:

Tror det handler om påklædning og attitude. Syntes man selv at man er tude grim og klam (undskyld udtrykkende), ja så syntes mændene det nok også.

Jeg er ikke selv helt lille, men fordi jeg faktisk er udadvendt, sjov og "interessant" at være sammen med så har jeg faktisk aldrig haft svært ved at mænd skulle syntes om mig (men nu er jeg heller ikke så gammel, måske der er forskel - er kun 23)

Selv min kæreste syntes jeg er lækker, endda selvom jeg står i en fræk og udfordrende mini-kjole, fordi jeg ligner en der gerne vil have ham og ikke en der undre sig over om jeg er for tyk.

Ej undskyld den måde det er blevet skrevet på, ville bare svare på bogstaveligt hehe 

Men tror helt ærligt at andre kun syntes man er lækker og køn hvis man selv kan se det 

Ingen tvivl om at ens syn på sig selv smitter af på andre! Men når man seriøst selv synes man er tude grim så kan man jo ikke lyve overfor sig selv og sige man er dejlig lige som man er

Og derfor ved jeg også at jeg kommer til at arbejde på at ændre mit syn på mig selv, for det er bare benhårdt at have det sådan

Jeg sidder altid med følelsen af at folk tager pis på mig hvis de giver mig et kompliment for mit udseendem selvom jeg prøver at tage imod det og min logik siger mig at folk selvfølgelig ikke sidder og lyver helt uden grund.

Tusind tak for dit svar

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

wamse skriver:

ej for hulan da - jeg synes du ser super dejlig ud

Kun en tåbe kan ikke se det smukke i dig, og dine øjne har bare en fantastisk udstråling

Sjovt som man kan se det smukke i andre men ikke i sig selv.

Jeg tror ikke der er en eneste ting ved mit udseende jeg synes er pænt!

Men jeg vil ikke have det sådan! Så jeg må igang med at lære at elske mig selv! Basta!

Og så lov mig lige at kig dig selv i spejlet og se den smukke kvinde som jeg ser!

Anmeld

26. juli 2012

Polkaprik

Lady Marion <3 skriver:

Naturligt sød , smarte briller , pænt ansigt , dejlige smile huller  Du skal simpelthen tro lidt mere på dig selv   Du er skøn

Åh hvor er det sødt af dig at smide så mange dejlige ord min vej

Jeg håber en dag at kunne se det samme som dig, men det er jeg bare ikke i stand til endnu.

Tusind tak

Anmeld

26. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Polkaprik skriver:

Ingen tvivl om at ens syn på sig selv smitter af på andre! Men når man seriøst selv synes man er tude grim så kan man jo ikke lyve overfor sig selv og sige man er dejlig lige som man er

Og derfor ved jeg også at jeg kommer til at arbejde på at ændre mit syn på mig selv, for det er bare benhårdt at have det sådan

Jeg sidder altid med følelsen af at folk tager pis på mig hvis de giver mig et kompliment for mit udseendem selvom jeg prøver at tage imod det og min logik siger mig at folk selvfølgelig ikke sidder og lyver helt uden grund.

Tusind tak for dit svar

Du skal bare lære at sige til dig selv at fyldige kvinder også er dejlige kvinder - på et tidspunkt skal du nok komme til at tro på det 

Det kan da også være at du trænger til en "make over", altså få ordnet dit hår, få noget lækkert sminke og noget lækkert tøj som du føler dig smuk i - måske du så vil ændre dit syn  Kan se at andre herinde syntes du er meget smuk 

Anmeld

26. juli 2012

wamse

Polkaprik skriver:

Sjovt som man kan se det smukke i andre men ikke i sig selv.

Jeg tror ikke der er en eneste ting ved mit udseende jeg synes er pænt!

Men jeg vil ikke have det sådan! Så jeg må igang med at lære at elske mig selv! Basta!

Og så lov mig lige at kig dig selv i spejlet og se den smukke kvinde som jeg ser!

Vi kan lige lave en deal Når jeg går i seng i aften, så går jeg ud foran mit spejl, og ser det du ser i mig, hvis du så gør det omvendte

Jeg har downloaded en mp3 fil med hypnose, som skal give en øget livsglæde, og den vil jeg prøve at lytte til, når prinsessen er kommet i seng

Anmeld

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Polkaprik skriver:

Åh hvis bare jeg selv kunne se det for det kan jeg bare ikke! 

Men tusind tak for de søde ord

Ja det er ofte det der egentlig er problemet - selv at være glad for sit udseende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.