Overvægtig og sexet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

celkt

jeg tror på, det er udstrålingen, der gør det.

Tror DU på du er sexet, superlækker og guds gave til mænd, ja så er det også sådan de fleste vil opfatte dig.

Og så er det ligemeget om du er en lille genert mus på 50 kg eller en stor rund pige med 50 kg for meget på sidebenene. Kan man ændre på hvad man signalerer til sine omgivelser, så vil alle syntes man er uimodståelig...

Jeg er selv delvis til piger, og finder alle str. tiltrækkende, - hvis altså den der, "jeg ved, jeg er lækker" udstråling er til stede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

JanetBJ

Orrrk, man kan sagtens være sexet selvom man er stor

Hvis man bare gør noget ud af sig selv, tager pænt tøj på, og sætter håret lidt og udstråler en vis selvtillid, så kan man sagtens være pæn, selvom man er stor

En anden ting er, hvis man har dårligt selvværd over sit udseende, skal man måske gøre noget ved det, selvom det er hårdt. Det er jeg selv i gang med ..

Anmeld

25. juli 2012

minimig

Jeg kender udmærket problemet da det er noget jeg selv har skulle kæmpe meget med, og den der med at "du skal bare tro på dig selv" og "det hele ligger i udstrålingen" er faneme pissesvært at føre ud i livet hvis man ikke lige har selvtilliden i orden.

Mit vendepunkt kom da jeg begyndte at arbejde i en plussize tøjbutik hvorigennem jeg mødte andre piger/kvinder i en stor størrelse, og jeg lærte at klæde mig på en måde der på den ene side skjulte hvad jeg havde det dårligt med, fremhævede hvad jeg var glad for, og på den anden side var noget tøj jeg reelt syntes var fedt og ikke bare hvad der lige var i min størrelse. Det var en helt ny verden for mig at skulle vænne mig til at jeg godt selv kunne vælge en stil. Jeg var vant til at nøjes med hvad der var i min kæmpestørrelse. Jeg begyndte også at læse blogs om andre plus-kvinder, der både var inspirerende og sjove, underfundige og behandlede problemer jeg selv kendte - og vigtigst: ikke bare handlede om at jeg burde tabe mig for at få mig et godt liv.

Det jeg egentlig bare vil sige er: jeg fandt mig den dejligste mand   - og der var også tilbud før ham, men dengang stolede jeg ikke på at de ville mig noget seriøst, for hvordan kunne man elske et fedtbjerg? Jeg falder stadig ned i en grøft af midlertidigt selvhad, men jeg har fundet troen på at jeg sq også er sexet og dejlig. Mit råd til dig ville være at udforske nettet for de plussizeblogs der er derude, og, hvis det har interesse, brug noget tid på at få en masse vejledning når du køber tøj, således at du kommer hjem med noget der fremhæver det lækre ved dig. Du skal føle dig stolt over dig selv, for det smitter altså bare af på dit humør og din udstråling!

En rodet og lang besked, men håber du kunne bruge det - og jeg kender masser af blogs hvis du er interesseret. Det behøver ikke være for at følge med i modedelen, men fordi det kan være sundt at vænne sig til at se en masse store kvindekroppe da det gør det lettere at elske sin egen.

Kæmpe til dig

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

nielsen80 skriver:

Tror det har meget at sige, hvordan man bære dem...og her mener jeg ikke, hvordan de sidder, men om personen som har de ekstra kilo er tilfreds med sig selv sådan helt grundlæggende.

Kender kvinder som i forhold til idealer m.m. nok ikke ville betragtes som sexet, men pga. deres udstråling, livsmod og generelle væsen, ja så synes både mænd og kvinder, at de er enormt sexet!

Derfor tror jeg, det er det helt rigtige du skriver mht at ville arbejde med dig selv og dit selvværd. Det er efter min mening der, at det sexet starter - og så er jeg sikker på der venter en meget dejlig og heldig mand, når du er klar.

Ja jeg har rigtig meget at arbejde med og jeg håber det lykkedes mig at få det bedre med mig selv på den ene eller den anden måde. Det betyder også bare SÅ meget for mig at min datter ikke skal vokse op med en mor med dårligt selvværd. Tænk hvis hun så ligeledes får det... puha.. Tak for svaret

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

wamse skriver:

Jeg er jo virkelig selv ramt af de samme tanker som du, men jeg kan sagtens se, at andre overvægtige kvinder ser sexede ud, det gælder bare ikke for mig selv

Jeg ved at jeg kan være mega charmerende når jeg vil, men kan ikke finde en, som vil mig og jeg ham som kærester.
Jeg har været single i næsten 3 år nu, og har lyst til at være i et forhold, men ikke koste hvad det vil, der er nogle kriterier, som jeg ikke slækker på heller.

Men jeg har helt klart en fornemmelse at det betyder meget for de fleste mænd

Åh ja hvor jeg kender den der med at man kan være charmerende... Men det er bare ikke det samme som at føle sig sexet

Læste godt dit tråd og puuhh hvor hvor har jeg også bare prøvet at sidde i den situation. Det er SÅ væmmeligt og gør altså bare heller ikke noget godt for ens selvværd

Jeg håber du finder dig en skøøøn mand som behandler dig med respekt og elsker dig for den du er

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

Tullen85 skriver:

ORK JA!!! Jeg er selv ret stor, og synes selv jeg er hammer lækker (sry jantelov) Når jeg køber tøj hader jeg altid hvad jeg ser i spejlet, men når jeg tager det på der hjemme synes jeg altid jeg er lækker. Jeg oplever tit at fyre flirter alligevel, dog bruger jeg mest datingsider da jeg ellers aldrig ville møde nogen Jeg har haft 5 dates de sidste 3 uger og det har kun været mig der har afvist. Jeg ved godt at hvis der stod på min profil jeg vejede 60 kg ville jeg nok få flere henvendelser men synes jeg får så rigeligt i forvejen.

Men ja det handler mest af alt om selvværd, jeg siger til mig selv dagligt at jeg ser godt ud, selv med søndags hår og joggingtøj. Men du skal ikke være bange for at der ikke er nogen der vil finde dig attraktiv, det sværer er bare at finde den rigtige der gør..

Jeg tror også at jeg ville have det en smule anderledes med min vægt hvis jeg kunne finde noget tøj der klædte mig og jeg på den måde kunne føle mig lækker. Men min krop er bare så forkert skuet sammen at jeg ikke kan finde tøj der passer mig Så jeg ender altid med bare at købe noget jeg kan få på og så må det hænge på mig som det nu gør. Øvøv... Og så er jeg iøvrigt pisse dårlig til at bruge penge på mig selv da jeg nok føler at det er spildte penge

Tusind tak for dit svar

Anmeld

25. juli 2012

wamse

Polkaprik skriver:

Åh ja hvor jeg kender den der med at man kan være charmerende... Men det er bare ikke det samme som at føle sig sexet

Læste godt dit tråd og puuhh hvor hvor har jeg også bare prøvet at sidde i den situation. Det er SÅ væmmeligt og gør altså bare heller ikke noget godt for ens selvværd

Jeg håber du finder dig en skøøøn mand som behandler dig med respekt og elsker dig for den du er

Jeg oplever at det er forholdsvis let at score, men ikke at finde en, der vil mere end sex

Ja den situation gjorde og gør sgu ondt, og havde slet ikke set det komme med ham, men så blev jeg også den erfaring rigere

Jeg håber også, at jeg møder en, som både fejer benene væk under mig, og jeg under ham, og som kan se det fantastiske i det menneske jeg er

Det samme håber jeg også for dig

Anmeld

25. juli 2012

LLN

skrukkrukken skriver:

Jeg kender udmærket problemet da det er noget jeg selv har skulle kæmpe meget med, og den der med at "du skal bare tro på dig selv" og "det hele ligger i udstrålingen" er faneme pissesvært at føre ud i livet hvis man ikke lige har selvtilliden i orden.

Mit vendepunkt kom da jeg begyndte at arbejde i en plussize tøjbutik hvorigennem jeg mødte andre piger/kvinder i en stor størrelse, og jeg lærte at klæde mig på en måde der på den ene side skjulte hvad jeg havde det dårligt med, fremhævede hvad jeg var glad for, og på den anden side var noget tøj jeg reelt syntes var fedt og ikke bare hvad der lige var i min størrelse. Det var en helt ny verden for mig at skulle vænne mig til at jeg godt selv kunne vælge en stil. Jeg var vant til at nøjes med hvad der var i min kæmpestørrelse. Jeg begyndte også at læse blogs om andre plus-kvinder, der både var inspirerende og sjove, underfundige og behandlede problemer jeg selv kendte - og vigtigst: ikke bare handlede om at jeg burde tabe mig for at få mig et godt liv.

Det jeg egentlig bare vil sige er: jeg fandt mig den dejligste mand   - og der var også tilbud før ham, men dengang stolede jeg ikke på at de ville mig noget seriøst, for hvordan kunne man elske et fedtbjerg? Jeg falder stadig ned i en grøft af midlertidigt selvhad, men jeg har fundet troen på at jeg sq også er sexet og dejlig. Mit råd til dig ville være at udforske nettet for de plussizeblogs der er derude, og, hvis det har interesse, brug noget tid på at få en masse vejledning når du køber tøj, således at du kommer hjem med noget der fremhæver det lækre ved dig. Du skal føle dig stolt over dig selv, for det smitter altså bare af på dit humør og din udstråling!

En rodet og lang besked, men håber du kunne bruge det - og jeg kender masser af blogs hvis du er interesseret. Det behøver ikke være for at følge med i modedelen, men fordi det kan være sundt at vænne sig til at se en masse store kvindekroppe da det gør det lettere at elske sin egen.

Kæmpe til dig

Bliver nysgerrig da jeg selv vejer 50 kg for meget. Kan du anbefale nogle bloggere.

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

Dustmuz skriver:

Altså nu jeg godt nok fyr..

i mine øjne kan en stor pige SAGTENS være lige så sexet som en slank..

det kan være påklædningen..
nedringet og tætsiddende tøj er ikke altid sexet, uanset hvem det sidder på..

Du kan sagtens klæde dig sexet uden at vise det hele frem, og at det sidder tæt..
Jeg selv kan finde en god kjole og den rigtige attityde sexet..
for mig er det mere attityden og personligheden end det er påklædningen.

bare min holdning/mening omkring det

Dejligt at høre fra en mand også

Det er nok også der skoen trykker rigtig meget på mig. Jeg KAN bare IKKE finde tøj der sidder ordenligt på mig da jeg bare er skruet helt forkert sammen i forhold til det tøj man kan købe i butikkerne. Jeg er nemlig også meget høj ( 186 cm) Defor støder jeg også ind i at bukseben og ærmer er alt for korte og jeg kan i det hele taget ikke klæde mig smart. Jeg hader at blive inviteret til noget hvor pænere påklædning er påkrævet da jeg hverken ejer tøj eller sko til disse anledninger. Savner at kunne klæde mig i den stil jeg faktisk har

Og så tror jeg at jeg skal blive bedre til at bruge penge på mig selv Det har altid handlet om manden og ungerne.

Tak for dit svar

Anmeld

25. juli 2012

Polkaprik

emsaroto skriver:

Selvtillid og selvtillid og endnu mere af det!!!
Jeg vejer ca. 30 for meget, og jeg har faktisk ALDRIG haft nogle problemer med at finde en dejlig fyr, jeg har tilgengæld været meget kritisk omkring mine fyre, derfor var han svær at finde.

Men jeg bruge min selvtillid og selvsikkerhed. Jeg klæder mig smart, men passende til mit udseende.
Jeg har altid været en kraftig pige, men jeg har ALDRIG haft svært ved at "score" ...
Jeg tror det er selvtillidens og selvsikkerhedens skyld  

Åh det m være dejligt at have det som dig Jeg kan desværre ikke finde hverken tøj eller sko der passer mig, så jeg ender bare med at købe et eller andet så jeg ikke skal gå med røven bar

Jeg er også en høj pige og har derfor altid følt mig så kæmpe stor og maskulin selv da jeg vejde 40 kg mindre

Må se om jeg ikke kan banke noget lækkert tøj og selvtillid op et eller andet sted fra

Tusind tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.