Anonym skriver:
Hehe, jeg skal ikke med i luksusfælden - ville da dø 
Og ja, jeg må jo true banken ellers - går ud fra at de gerne vil have deres penge...
Jeg forstår heller ikke at de ikke vil hjælpe i hht. min uddannelse...de må da kunne se at det vil være en stor fordel for mig at blive uddannet og dermed øge mine chancer for at komme i stabilt arbejde.
ja men sådan tænker de ikke.. De tænker kun på hvordan de kan få deres penge her og nu..
I bund og grund burde de nok have vejledt alle de unge der i god tro har købt hus i dyre domme kort før finanskrisen.. Krisen kom jo ikke bag på bankerne, men for én som jeg - ganske uvidende og med tiltro til min rådgiver, ja så føler man sig godt nok stavnsfanget og b******* i r******.. hahaha
Jeg forsøger at tænke positivt - der er jo "kun" 10 år til jeg har 5000 kr mere i rådighed, og om ti år satser jeg ikke på at have børn i inst. hvilket kun giver flere penge.. Når mine børn bliver voksne begynder vores økonomi at se meget lys ud

hahahaha
En anden ting er, at jeg forhåbentlig bliver gældsfri som 36 årig og kan herefter købe mig et hus som jeg lige akurrat kan nå at betale af inden pensionen og bango så var der lige den økonomiske sikkerhed alligevel

Derudover lykkedes det os år efter år alligevel at spare op til nogle lækre rejser og gode gaver til højtider.
Anmeld