Anonym skriver:
Men alderen burde ikke have noget at sige, for gældens løbetid er jo den samme hvadenten jeg var 32 eller 62 - og det lader også til at selve min alder ikke er det væsentlige (efter hvad jeg har læst herinde og på nettet)
Og jeg kan da også se at 385.000 er en stor nok gæld (i realiteten løber den jo op i knap 650.000 med renter), da den jo som hovedregel bare skal være 20x større end min månedlige indtægt (netto) - min nettoløn er ca. 15.000 hvilket giver ca. 300.000
Jeg bliver ikke selvforskyldt arbejdsløs - min stilling bliver nedlagt. pr. 1. december.
Jeg har ikke handlet uansvarligt - tværtimod har vi jo haft bankens accept hele vejen igennem.
Tror altså ikke at du kan se sådan på det - de er meget strikse med at give gældsernæring ud og der skal VIRKELIG være en god grund.
Ja men med alder mener at de selvom du skal betale til du er 80, så har du alligevel en alder der gør at du SELV kan betale den, det er jo ikke deres skyld at du vælger et lån med enorme renter.
Hm, aner jo selvfølgelig ikke om de regner renter med, sådan lyder det ikke til når jeg sådan ellers har hørt om det, de snakker vist kun om gælden i sig selv - og det er din egen skyld at banken siger ok til de renter osv, det tager de skam ikke hensyn til - du har stadig selv lavet gælden.
Nåe okay, ja det er selvfølgelig ikke din skyld at du mister dit job så.
Men tror desværre at du står i en dårlig situation, men vil da krydse fingre for at du får dit ønske 
Anmeld