At bruge 8500 kr på tøj til sine børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

anynom

Anonym skriver:

Det er også helt fair at du har den holdning.

Pengene er bl.a brugt på mærketøj, men også almindeligt basistøj fra H&M. Og nej, det er ikke for at "vise mig frem". Det har jeg slet ikke behov for

No offence - du skriver du ikke har behov for at vise dig frem. Hvad gør du så i den her tråd? Eller da du valgte at fortælle din veninde det? Det tyder altså på det modsatte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Kloster

trunte89 skriver:

Synes det er ret mange penge 'bare' på tøj
Jeg ville hellere bruge pengene på ferie og oplevelser hvis jeg havde så mange penge

Helt enig...

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

No offence - du skriver du ikke har behov for at vise dig frem. Hvad gør du så i den her tråd? Eller da du valgte at fortælle din veninde det? Det tyder altså på det modsatte

Min veninde spurgte selv hvor meget jeg havde købt for, da jeg fortalte jeg havde været ude og shoppe tøj til børnene.  Jeg oprettede tråden for at høre, om andre brugte lignende beløb på tøj til deres børn og hvordan andre i det hele taget så på det - jeg var bare nysgerrig. 

Desuden er jeg anonym, så det kan duskuteres hvor meget man kan "vise sig frem"...

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg kan bare blive så gal på andres vegne når anklagerne flyver rundt

Jeg er også sikker på at jeres børn ikke mangler noget, på alle områder!

Det er godt nok også irriterende

Det mener jeg heller ikke de gør

Anmeld

4. juli 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Det er godt nok også irriterende

Det mener jeg heller ikke de gør

Anmeld

4. juli 2012

Henriette Aaby

Hej

Jeg har lige regnet ud, at jeg har brugt 8500 kr på tøj til mine to børn i juni måned. Mine børn er 5 og 8 år gamle. Da jeg fortalte det til min veninde blev hun mildest talt chokeret, men jeg kan ikke se at der er noget galt i det, når jeg har pengene og sagtens kan betale.

Men kunne i finde på at bruge samme beløb på tøj til jeres børn? Eller synes i det er i overknaten?

Hvis jeg havde 8500,- til tøj til mine børn, så havde jeg brugt de penge på dem.

Det har jeg ærgeligvis ikke, men hvis jeg havde, så havde jeg gjort det

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

4. juli 2012

signe.

Lad os nu lige tage en slapper... de børn mangler jo intet, heller ikke opsparing, så lad nu TS være!

Det er 8500 kr på én måned ja, men der står da ingen steder at det er hver måned. Sommetider når jeg er ude at købe to garderober til mine to børn + sko, vanter og andet tilbehør kan jeg da "nemt" komme op på 4.000 kr på én gang og skal da ærligt indrømme at hvis vi havde flere penge at rutte med, så var beløbet sikkert også højere, men som sagt er det jo ikke HVER måned, så kan virkelig ikke se noget galt i det!

Til TS: I knokler tilsyneladende for Jeres penge, så NYD dem også og glem de negative kommentare herinde!

Anmeld

4. juli 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Min veninde spurgte selv hvor meget jeg havde købt for, da jeg fortalte jeg havde været ude og shoppe tøj til børnene.  Jeg oprettede tråden for at høre, om andre brugte lignende beløb på tøj til deres børn og hvordan andre i det hele taget så på det - jeg var bare nysgerrig. 

Desuden er jeg anonym, så det kan duskuteres hvor meget man kan "vise sig frem"...

lad det flyve ind af det ene øre og ud af det andet altså...

folk har så travlte - længe leve janteloven....

Jeg bruger også store mængder penge på min søn selvom jeg er enlig, studerende, har bil, rækkehus og hunde - men helt ærligt det er min sag og har folk ondt i røven er det da deres problem det kan aldrig blive mit

så shop du løs

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

signe. skriver:

Lad os nu lige tage en slapper... de børn mangler jo intet, heller ikke opsparing, så lad nu TS være!

Det er 8500 kr på én måned ja, men der står da ingen steder at det er hver måned. Sommetider når jeg er ude at købe to garderober til mine to børn + sko, vanter og andet tilbehør kan jeg da "nemt" komme op på 4.000 kr på én gang og skal da ærligt indrømme at hvis vi havde flere penge at rutte med, så var beløbet sikkert også højere, men som sagt er det jo ikke HVER måned, så kan virkelig ikke se noget galt i det!

Til TS: I knokler tilsyneladende for Jeres penge, så NYD dem også og glem de negative kommentare herinde!

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

lad det flyve ind af det ene øre og ud af det andet altså...

folk har så travlte - længe leve janteloven....

Jeg bruger også store mængder penge på min søn selvom jeg er enlig, studerende, har bil, rækkehus og hunde - men helt ærligt det er min sag og har folk ondt i røven er det da deres problem det kan aldrig blive mit

så shop du løs

Du har helt ret

Der findes også bare så meget lækkert tøj til de kære små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.