Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
dpb skriver:
Tak
Havde ikke lige haft overskud til at læse længere en side 9-10 stykker inden jeg svarede... derefter syntes jeg der var en del fnidder med at være født med en guldske og sådan
som jeg ikke rigtig følte var pointen med TS indlæg
Men vil så stadig sige at selvom veninden selv spurgte, kan hendes reaktion, jo stadig godt være ud fra den opfattelse at der blev "pralet". Hun havde måske ikke lige regnet med at beløbet kunne være SÅ højt, hvis de selv bruger LANGT mindre
Vi bruger måske halvdelen af det TS har brugt i denne omgang, på et helt år, inkl. sko
Så selv om veninden selv spurgte til beløb, kan hun jo godt være blevet overrasket/overrumplet over str. af beløbet
Men der er jo mange hvis'er i sådan en tråd
ligesom at hvis jeg havde pengene til det så brugte jeg hjertens gerne den samme sum på vores unger

Qnuz
Jamen hvor meget mindre kan man rent faktisk bruge på en ny sommergarderobe til to børn?
Jeg købte tøj i marts til min datter - en hel ny garderobe, og jeg brugte 3500 kun på tøj. Derudover kom der sko, badetøj, solhat osv, så jeg har da mindst købt for 5000 kr i den måned kun til det ene barn, og hvis jeg skulle have købt til begge unger, kunne det også nemt have løbet op i 8500 kr.
Nu er jeg så heldig, at hendes far betalte (han betaler altid alt hendes tøj), så jeg skulle ikke tænke på priser men kunne købe, hvad jeg havde lyst til.
Jeg har så heller ikke købt et stykke tøj til hende siden, da hun jo har en fuld forår/sommergarderobe og ikke behøver nyt tøj før til efteråret.

Anmeld