At bruge 8500 kr på tøj til sine børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.660 visninger
235 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har lige regnet ud, at jeg har brugt 8500 kr på tøj til mine to børn i juni måned. Mine børn er 5 og 8 år gamle. Da jeg fortalte det til min veninde blev hun mildest talt chokeret, men jeg kan ikke se at der er noget galt i det, når jeg har pengene og sagtens kan betale.

Men kunne i finde på at bruge samme beløb på tøj til jeres børn? Eller synes i det er i overknaten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Ditte-3

syntes da det fint vis du selv mender det er det du vil bruge de 8500 på, personlig ville jeg aldrig drømme om at bruge så mange pende på tøj værken til mig selv eller børnene på en måned der andre ting jeg syntes er vigtiger

Anmeld

3. juli 2012

Isabella_mor

tjah hvis du har pengene til det og det er sådan at din ønonomi fungere så syntes jeg da ikke der er noget problem i det.

DET GAD JEG DÆLME GODT AT KUNNE

Anmeld

3. juli 2012

come2

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige regnet ud, at jeg har brugt 8500 kr på tøj til mine to børn i juni måned. Mine børn er 5 og 8 år gamle. Da jeg fortalte det til min veninde blev hun mildest talt chokeret, men jeg kan ikke se at der er noget galt i det, når jeg har pengene og sagtens kan betale.

Men kunne i finde på at bruge samme beløb på tøj til jeres børn? Eller synes i det er i overknaten?

Folk bestemmer da selv hvad de bruger deres penge på.

så ja det er da helt fair

Anmeld

3. juli 2012

twinny

Isabella_mor skriver:

tjah hvis du har pengene til det og det er sådan at din ønonomi fungere så syntes jeg da ikke der er noget problem i det.

DET GAD JEG DÆLME GODT AT KUNNE

høhø... helt enig...

Anmeld

3. juli 2012

MorTil4<3

jaa dem der er heldige med en guldske i røven kan jo sagtens, men min mening er at det er vanvittigt

Anmeld

3. juli 2012

Jeia

Anonym skriver:

Hej

Synes det er i overkanten, ville aldrig selv bruge så meget selv, selv om jeg også har pengene, de ryger hellere ind på opsparingen. 

Anmeld

3. juli 2012

Isabella_mor

MilleMus1988 skriver:

jaa dem der er heldige med en guldske i røven kan jo sagtens, men min mening er at det er vanvittigt

nu kan der jo være andre gunde til at nogle har flere end andre, så en guldske i røven, er måske et lidt fejt og misundelsesagtigt udtryk.. syntes jeg.

man ved jo ikke om vedkommene knokler sin R*V ud af bukserne for at have den økonomi som hun har...  

Anmeld

3. juli 2012

come2

MilleMus1988 skriver:

Hva er dog det for en kommentar?

Der er jo rent faktisk folk der knokler for at tjene penge hjem, så det er da klart de har penge til at købe lidt ekstra  - Det må da være fedt at kunne forkæle sine børn med en masse lækkert tøj.

Anmeld

3. juli 2012

wamse

Havde jeg pengene, så kunne jeg sagtens bruge så mange penge på tøj til børnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.