At bruge 8500 kr på tøj til sine børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Vil først sige, at det selvfølgelig er dit valg hvad du bruger dine penge på....og hvis 8500kr var det, som du synes dine børn havde brug for, så er fint med mig.du har arbejdet hårdt, og kan derfor også nyde.

Vil dog lige skrive en overvejelse vi har haft herhjemme angående børn tøj/legetøj og andre goder(venter det første barn meget snart, så har ikke stået i situationen endnu). Vi har også mulighed økonomisk for at forkæle vores kommende barn, dog vil vi gerne lære hende, at de goder vi har, kommer af hårdt arbejde, og som du selv skriver meget tid på arbejdet. DERFOR tror jeg faktisk, vi vil bruge overskuddet på at få så meget tid som muligt sammen med hende. Det vil sige rengøringshjælp, vinduepuds og havemand m.m. alt hvad økonomien kan trække, for at give så meget tid som muligt. Nu ved jeg ikke om I allerede gør dette, i så fald så respekt!!!, du må virkelig gøre det godt på kariererfronten for at have så meget luft i økonomien...men hvis ikke, ville jeg måske bruge nogle penge på det der kan give mere tid med børnene fremfor tøj....blot en overvejelse.

Vi har rengøringshjælp og en ung pige der henter vores børn i institutuion de dag hvor både min mand og jeg arbejder sent. Men måske skulle man overveje hjælp til haven og vinduespudsning også  Så slap man da for det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Wimmie

Muhmi skriver:

Skal der være en mening....?

Og TS er jo anonym, så SÅ meget blæretråd kan der vel ikke være snak om

Anmeld

3. juli 2012

nielsen80

Anonym skriver:

Vi har rengøringshjælp og en ung pige der henter vores børn i institutuion de dag hvor både min mand og jeg arbejder sent. Men måske skulle man overveje hjælp til haven og vinduespudsning også  Så slap man da for det 

Hahaha ok jamen så bare ignore mit indlæg....ærlig du er anonym, ville dælme gerne have nogle lønforhandlingsteknikker af dig

God aften!

Anmeld

3. juli 2012

mælkechoko

Lidt blæretråd er det, ja, men det er da helt fint.. vi ved heller ikke, om vedkommende har overhovedet brugt noget sm helst i resterende måneder- kan være hun sparer op til udsalg
Jeg bruger måske mere end "lovligt", men jeg køber heller ikke så meget tøj til mig selv- samt jeg køber tøj meget på tilbud og kun de steder jeg virkelig godt kender f. eks.:

http://babyjungle.dk/

samt

http://tinyzone.dk

her handler jeg efter behov og lidt efter lidt hver måned

Anmeld

3. juli 2012

Tvillingemor80

TS - Hvad arbejder du som ?

Anmeld

3. juli 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige regnet ud, at jeg har brugt 8500 kr på tøj til mine to børn i juni måned. Mine børn er 5 og 8 år gamle. Da jeg fortalte det til min veninde blev hun mildest talt chokeret, men jeg kan ikke se at der er noget galt i det, når jeg har pengene og sagtens kan betale.

Men kunne i finde på at bruge samme beløb på tøj til jeres børn? Eller synes i det er i overknaten?

Hvis man plukkede penge af træerne så ja.

Ellers ville jeg personligt nok hellere spare pengene op..

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

TS - Hvad arbejder du som ?

Jeg er partner i et advokatfirma Men jeg har jo også en mand, så det er jo ikke kun mig der hiver penge hjem

Anmeld

3. juli 2012

Troldemommi

Det kunne jeg sagtens man tror bare min mand og bankrådgiver mener noget andet :-)

shop du bare løs :-)

Monica

Anmeld

3. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes at har man pengene til er det da helt ok!! Har man købt for lånte penge, ville det være noget helt andet! Vh stine

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Hahaha ok jamen så bare ignore mit indlæg....ærlig du er anonym, ville dælme gerne have nogle lønforhandlingsteknikker af dig

God aften!

Synes da du skriver mange fornuftige ting i dit indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.