Anonym skriver:
Jamen det er det da også
Men fordi jeg arbejder så meget, har jeg ikke særlig meget tid med mine børn i hverdagen - og det er altså rigtigt hårdt
Så der er bestemt en bagside...
Vil først sige, at det selvfølgelig er dit valg hvad du bruger dine penge på....og hvis 8500kr var det, som du synes dine børn havde brug for, så er fint med mig.du har arbejdet hårdt, og kan derfor også nyde.
Vil dog lige skrive en overvejelse vi har haft herhjemme angående børn tøj/legetøj og andre goder(venter det første barn meget snart, så har ikke stået i situationen endnu). Vi har også mulighed økonomisk for at forkæle vores kommende barn, dog vil vi gerne lære hende, at de goder vi har, kommer af hårdt arbejde, og som du selv skriver meget tid på arbejdet. DERFOR tror jeg faktisk, vi vil bruge overskuddet på at få så meget tid som muligt sammen med hende. Det vil sige rengøringshjælp, vinduepuds og havemand m.m. alt hvad økonomien kan trække, for at give så meget tid som muligt. Nu ved jeg ikke om I allerede gør dette, i så fald så respekt!!!, du må virkelig gøre det godt på kariererfronten for at have så meget luft i økonomien...men hvis ikke, ville jeg måske bruge nogle penge på det der kan give mere tid med børnene fremfor tøj....blot en overvejelse.
Anmeld