At bruge 8500 kr på tøj til sine børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

MinNoah

Synes det er en mærkelig tråd!

Tænker den kun er opretttet for at "blære" sig med at man har mange penge.

Og Nej jeg er ikke misundelig... Vi har en udemærket økonomi. Men jeg kunne ikke drømme om at købe tøj for 8500 kr på en måned.

Men det er dine penge så selvfølgelig skal du bruge dem ¨på det du synes... Forstår slet ikke hvorfor du opretter denne tråd? Hvad er meningen med det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

nielsen80

Anonym skriver:

Jamen det er det da også Men fordi jeg arbejder så meget, har jeg ikke særlig meget tid med mine børn i hverdagen - og det er altså rigtigt hårdt Så der er bestemt en bagside...

Vil først sige, at det selvfølgelig er dit valg hvad du bruger dine penge på....og hvis 8500kr var det, som du synes dine børn havde brug for, så er fint med mig.du har arbejdet hårdt, og kan derfor også nyde.

Vil dog lige skrive en overvejelse vi har haft herhjemme angående børn tøj/legetøj og andre goder(venter det første barn meget snart, så har ikke stået i situationen endnu). Vi har også mulighed økonomisk for at forkæle vores kommende barn, dog vil vi gerne lære hende, at de goder vi har, kommer af hårdt arbejde, og som du selv skriver meget tid på arbejdet. DERFOR tror jeg faktisk, vi vil bruge overskuddet på at få så meget tid som muligt sammen med hende. Det vil sige rengøringshjælp, vinduepuds og havemand m.m. alt hvad økonomien kan trække, for at give så meget tid som muligt. Nu ved jeg ikke om I allerede gør dette, i så fald så respekt!!!, du må virkelig gøre det godt på kariererfronten for at have så meget luft i økonomien...men hvis ikke, ville jeg måske bruge nogle penge på det der kan give mere tid med børnene fremfor tøj....blot en overvejelse.

Anmeld

3. juli 2012

jydeinden

MinNoah skriver:

Og Nej jeg er ikke misundelig... Vi har en udemærket økonomi. Men jeg kunne ikke drømme om at købe tøj for 8500 kr på en måned.

Men det er dine penge så selvfølgelig skal du bruge dem ¨på det du synes... Forstår slet ikke hvorfor du opretter denne tråd? Hvad er meningen med det??

tror oprindeligt meningen var at man ønskede at ville høre om det var fråseri at bruge så mange penge på tøj, men os der så siger at det er det, får at vide at vi er misundelige.. hmm

( og for at gentage mig selv, gu er jeg ej misundelig, mine forældre havde ganske okay med penge, men hverken min bror og jeg har nogensinde fået for så mange penge tøj, og da slet ikke på en gang, så kan ikke se hvorfor katten jeg skal være misundelig).

Anmeld

3. juli 2012

Muhmi

MinNoah skriver:

Skal der være en mening....?

Og TS er jo anonym, så SÅ meget blæretråd kan der vel ikke være snak om

Anmeld

3. juli 2012

isabellasmor

tror oprindeligt meningen var at man ønskede at ville høre om det var fråseri at bruge så mange penge på tøj, men os der så siger at det er det, får at vide at vi er misundelige.. hmm

( og for at gentage mig selv, gu er jeg ej misundelig, mine forældre havde ganske okay med penge, men hverken min bror og jeg har nogensinde fået for så mange penge tøj, og da slet ikke på en gang, så kan ikke se hvorfor katten jeg skal være misundelig).

tænker det samme

Anmeld

3. juli 2012

chael

Anonym skriver:

Jamen det er det da også Men fordi jeg arbejder så meget, har jeg ikke særlig meget tid med mine børn i hverdagen - og det er altså rigtigt hårdt Så der er bestemt en bagside...

Selvfølgelig

Anmeld

3. juli 2012

chael

jydeinden skriver:

Anmeld

3. juli 2012

MinNoah

Muhmi skriver:

Skal der være en mening....?

Og TS er jo anonym, så SÅ meget blæretråd kan der vel ikke være snak om

Næ det skal der ikke nødvendigvis... Men synes stadig det er en mærkelig tråd at oprette, når man ved mange sidder og kun har 5000 til ALT hver måned....

Økonomi kan være et følsomt emne....

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

MinNoah skriver:

Jeg oprettede tråden for at høre, om andre familier også brugte lignende beløb på tøj til deres børn. Jeg ville vide om folk har det på samme måde som min veninde. Jeg var simpelthen bare nysgerrig - er det ikke okay?

Så nej, ingen blær. Det handler jo alt sammen om prioteringer. Måske bruger du mange penge på noget andet?

Anmeld

3. juli 2012

puttelutte

MinNoah skriver:

DDe

Næ det skal der ikke nødvendigvis... Men synes stadig det er en mærkelig tråd at oprette, når man ved mange sidder og kun har 5000 til ALT hver måned....

Økonomi kan være et følsomt emne....

Det tror jeg de fleste har prøvet.. man bliver sgu ikke rig på Su.. men grunden til at man er på Su er vel også for at tage en uddannelse så man er bedre stillet i fremtiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.