At bruge 8500 kr på tøj til sine børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Det er sødt du tror jeg er misundelig. Men sådan hænger det desværre ikke sammen. I mit hoved er det frås, hvis det var mig der havde det beløb som jeg kunne bruge som jeg ville, ville jeg klart sætte dem til opsparing. At købe tøj for 8500 er , om du vil det eller ej, i mit hoved, at have ingen respekt for penge. Så kan du jo så tro hvad du vil.. 

Selvfølgelig må man bruge sine penge?? Men jeg ville som sagt bruge dem mere fornuftigt. 

Hvad nu hvis man i forvejen sætter mange penge ind på opsparingen?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

puttelutte

Anonym skriver:

spspdspdasådanhhaharjjejeg

Helt enig Tør slet ikke skrive noget om hvordan vi ellers lever vorers liv...

Ej sådan har jeg det også lidt lige nu

Anmeld

3. juli 2012

come2

Jeg synes ikke 8500 er meget. Især ikke hvis det er minimalt hvad man bruger de andre måneder.

8500 er godt nok hurtig væk hvis man køber mærketøj.

Anmeld

3. juli 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Helt enig Tør slet ikke skrive noget om hvordan vi ellers lever vorers liv...

Det behøver du egentlig heller ikke, synes der er blevet tegnet et meget godt billede af det... Men altså, kort sagt, så kan jeg godt forstå din veninde blev forarget. Du kunne sagtens vælge at bruge bare halvdelen, og så sætte resten af til opsparing... Det er i mine øjne det fornuftigste man kan gøre med sine overskydende penge, om man så er millionær eller af det "lavere rang" i dén kategori.... 

Anmeld

3. juli 2012

puttelutte

Wimmie skriver:

ddedeteerg

Haha, helt ok - blev bare lige forvirret og troede jeg var blevet misforstået 

Men du har ret - jeg forstår heller ikke at folk bliver forargede - hvorfor skulle man ikke have lov til at bruge sine penge præcis som man vil uden at folk skal dømme? Meget mærkeligt...

Ja det er godt nok træls

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Det er sødt du tror jeg er misundelig. Men sådan hænger det desværre ikke sammen. I mit hoved er det frås, hvis det var mig der havde det beløb som jeg kunne bruge som jeg ville, ville jeg klart sætte dem til opsparing. At købe tøj for 8500 er , om du vil det eller ej, i mit hoved, at have ingen respekt for penge. Så kan du jo så tro hvad du vil.. 

Selvfølgelig må man bruge sine penge?? Men jeg ville som sagt bruge dem mere fornuftigt. 

Anmeld

3. juli 2012

.....

Synes det er ret mange penge på tøj, på én månede. Det beløb kan jeg ikke engang bruge på mig selv . Men hvad andre bruger deres penge på, er jeg nu ret ligeglad med, så længe det ikke vedrøre mig

Anmeld

3. juli 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Så må du bare sætte endnu flere ind! 

Anmeld

3. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MilleMus1988 skriver:

jaa dem der er heldige med en guldske i røven kan jo sagtens, men min mening er at det er vanvittigt

Det var da godt nok groft sagt

Hold kæft hvor ville jeg synes det var FEDT hvis jeg kunne det! Og næ, synes ikke det er i overkanten. Hvis man har råd til det, så hvorfor ikke?

Anmeld

3. juli 2012

isabellasmor

Carina:-) skriver:

Men når man nu sparer op?

Både til børn og sig selv.

Sikrer sig i hoved og røv-giver til de fattige og bla bla bla (skrevet med et glimt i øjet)

Hvorfor så¨ikke bruge dem på mærketøj,nye møbler en bil whatever?

Det giver jo ingen vækst at lade dem være -

Og hvis du nu f.eks vandt 12 mill i lotto,ville du så sætte dem alle ind i banken og ikke bruge en kr andet end på opsparing?

Hvis jeg vandt i lotto, 12 mio, så ville jeg købe en masse engangs værk, og sætte en masse af til mine børn og min kærestes og min fremtid .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.