Anonym skriver:
jeg ønsket også brat en pige, og havde også på en fornemmelse på det var en pige, venter så en dreng istedfor, men et eller anden sted har jeg dårlig med at jeg har sådan en følse over for mit kommende barn, at jeg lige frem har tænkt tanken at jeg ikke ville havde den alligevel , har rigtig dårlig samvigtighed over det
Jeg skal ikke bedømme nogen her.. Men jeg synes sku det er synd for dit kommende barn at du har det sådan..
Du skal være lykkelig over du i det hele taget er gravid, der er mange som vil være i dine sko...
Jeg har fået 3 piger, og da jeg var gravid med nr. 3 håbede jeg på en dreng ikke kun pga mig selv men også pga min far, da han selv kun har fået 2 piger, og han gerne ville have en dreng, men det fik han aldrig..
men da vi var til 3D scanning og fik af vide at det var en sund og rask lille pige var der intet i verden jeg hellere ville have... Og da slet ikke efter jeg fik lov og se hende "live"... Jeg elsker mine 3 piger, og vil på ingen måde bytte dem til drenge... Selvom jeg også gerne ville ha haft en den slags..
Håber du kommer på bedre tanker og vil elske din søn ligeså højt som hvis han havde været en pige. 
Anmeld