Ked af det !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

tusind tak for din støtte det hjælper mig rigtig meget hører sådan noget , for jeg er sku bange et eller andet sted at jeg venter en dreng , da det var det ikke jeg ikke ønskede mig, men jeg vil da med tiden bliver glad for ham det er jeg 100% sikker på , men lige nu synes jeg det hård med alle de følelser der kører rund og alle de tanker der kører rund inde i mit hoved,

Du vil knuselske ham fra det øjeblik du ser ham og så vil de tanker du har haft i dag være fuldstændig ligegyldige... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Muhmi

MariaKyedDK skriver:

undskyld men det synes jeg også du skal Have, jeg får det helt dårligt over at så mange '' tillader'' sig at blive ked af barnets køn og ikke ønsker det alligevel...

stakkels stakkels Barn håber godt nok du kommer til at elske dit barn, for ellers er der noget alvorligt galt.

Iih... Hvorfor læser du ikke indlægget ordenligt, istedet for at svare ligeså snart du ser "jeg har ligefrem tænkt at jeg ikke ønsker barnet"

og så ikke læser det sidste... SELVOM DET SLET IKKE DET JEG ØNSKER...

Hun ønskede IKKE at tænke den tanke, for hun ønsker sit barn... Hun blev overvældet af følelser, hvilket hun skal have så meget lov til, uden at du skal til at skrive "stakkels stakkels barn"

Anmeld

28. juni 2012

Mist

Anonym skriver:

jeg ønsket også brat en pige, og havde også på en fornemmelse på det var en pige, venter så en dreng istedfor, men et eller anden sted har jeg dårlig med at jeg har sådan en følse over for mit kommende barn, at jeg lige frem har tænkt tanken at jeg ikke ville havde den alligevel , har rigtig dårlig samvigtighed over det

Jeg skal ikke bedømme nogen her.. Men jeg synes sku det er synd for dit kommende barn at du har det sådan.. 

Du skal være lykkelig over du i det hele taget er gravid, der er mange som vil være i dine sko... 

Jeg har fået 3 piger, og da jeg var gravid med nr. 3 håbede jeg på en dreng ikke kun pga mig selv men også pga min far, da han selv kun har fået 2 piger, og han gerne ville have en dreng, men det fik han aldrig.. 

men da vi var til 3D scanning og fik af vide at det var en sund og rask lille pige var der intet i verden jeg hellere ville have... Og da slet ikke efter jeg fik lov og se hende "live"... Jeg elsker mine 3 piger, og vil på ingen måde bytte dem til drenge... Selvom jeg også gerne ville ha haft en den slags.. 

Håber du kommer på bedre tanker og vil elske din søn ligeså højt som hvis han havde været en pige.  

Anmeld

28. juni 2012

ekebiv

Muhmi skriver:

Iih... Hvorfor læser du ikke indlægget ordenligt, istedet for at svare ligeså snart du ser "jeg har ligefrem tænkt at jeg ikke ønsker barnet"

og så ikke læser det sidste... SELVOM DET SLET IKKE DET JEG ØNSKER...

Hun ønskede IKKE at tænke den tanke, for hun ønsker sit barn... Hun blev overvældet af følelser, hvilket hun skal have så meget lov til, uden at du skal til at skrive "stakkels stakkels barn"

Jeg HAR læst indlægget OG de efterfølgende 10 sider men TS skriver selv, her dagen efter "chokket" at hun MED TIDEN vil lære at holde af barnet selv om det er en dreng og det syns jeg sgu er lidt trist. At hun heller ikke idag kan se det positive i at det ikke er misdannelser eller andre sygdomme hun skal forholde sig til men noget så uendelig ligegyldigt som kønnet, det kan jeg simpelthen ikke få ind i mit hoved.

Og selvfølgelig skal hun ikke ha høvl for at lufte sin mening og sine følelser men man må være forberedt på, at når man kaster et så kontroversielt emne ud til debat, så kan der komme nogle verbale lussinger. Ellers er vi vel tilbage ved debatten om at man kun må ae MED hårene.

Anmeld

28. juni 2012

Muhmi

Jeg HAR læst indlægget OG de efterfølgende 10 sider men TS skriver selv, her dagen efter "chokket" at hun MED TIDEN vil lære at holde af barnet selv om det er en dreng og det syns jeg sgu er lidt trist. At hun heller ikke idag kan se det positive i at det ikke er misdannelser eller andre sygdomme hun skal forholde sig til men noget så uendelig ligegyldigt som kønnet, det kan jeg simpelthen ikke få ind i mit hoved.

Og selvfølgelig skal hun ikke ha høvl for at lufte sin mening og sine følelser men man må være forberedt på, at når man kaster et så kontroversielt emne ud til debat, så kan der komme nogle verbale lussinger. Ellers er vi vel tilbage ved debatten om at man kun må ae MED hårene.

I et indlæg jeg skrev tidligere kunne du også se at der kan være MANGE forskellige grunde til at man ønsker en pige først!

Nej du skal da have lov at være uenig, men ligefrem at håne hende med "stakkels stakkels barn" DET synes jeg ærlig talt er for langt ude! (Kunne lige se at det ikke var dig der skrev det)

Anmeld

28. juni 2012

ekebiv

Muhmi skriver:

I et indlæg jeg skrev tidligere kunne du også se at der kan være MANGE forskellige grunde til at man ønsker en pige først!

Nej du skal da have lov at være uenig, men ligefrem at håne hende med "stakkels stakkels barn" DET synes jeg ærlig talt er for langt ude! (Kunne lige se at det ikke var dig der skrev det)

nej det var ikke mig der skrev det. I det hele taget reagerer jeg mere generelt end kun lige på TS, og syns heller ikke jeg ligefrem har hånet hende.

Jeg kan forholde mig til at man lige hurtig tænker "Ihh, ville nu gerne ha haft en prinsesse" men kan ikke forholde mig til at man ligefrem bliver ked af det og får de andre grimme tanker.

Anmeld

28. juni 2012

anynom

norby skriver:

Jeg skal ikke bedømme nogen her.. Men jeg synes sku det er synd for dit kommende barn at du har det sådan.. 

Du skal være lykkelig over du i det hele taget er gravid, der er mange som vil være i dine sko... 

Jeg har fået 3 piger, og da jeg var gravid med nr. 3 håbede jeg på en dreng ikke kun pga mig selv men også pga min far, da han selv kun har fået 2 piger, og han gerne ville have en dreng, men det fik han aldrig.. 

men da vi var til 3D scanning og fik af vide at det var en sund og rask lille pige var der intet i verden jeg hellere ville have... Og da slet ikke efter jeg fik lov og se hende "live"... Jeg elsker mine 3 piger, og vil på ingen måde bytte dem til drenge... Selvom jeg også gerne ville ha haft en den slags.. 

Håber du kommer på bedre tanker og vil elske din søn ligeså højt som hvis han havde været en pige.  

Det der "du skal være glad for at du kan blive gravid"-kort er ved at være godt slidt, det har absolut intet med det her at gøre.

Anmeld

28. juni 2012

Wimmie

ekebiv skriver:

nej det var ikke mig der skrev det. I det hele taget reagerer jeg mere generelt end kun lige på TS, og syns heller ikke jeg ligefrem har hånet hende.

Jeg kan forholde mig til at man lige hurtig tænker "Ihh, ville nu gerne ha haft en prinsesse" men kan ikke forholde mig til at man ligefrem bliver ked af det og får de andre grimme tanker.

Fair nok at du ikke kan forholde dig til det, men kan du selv styre dine følelser og tanker?

Hun skriver jo endda at hun har dårlig samvittighed over det - hvad mere forlanger folk? At hun undskylder for sine følelser?

Og så kontroversielt er emnet vist heller ikke...det har været oppe at vende flere gange før - tror faktisk mange bliver skuffet hvis det ikke er det køn de håbede...tror bare de færreste tør sige det højt (og det forstår jeg nu godt når man ser reaktionerne herinde)

Anmeld

28. juni 2012

Muhmi

ekebiv skriver:

Hvorfor skulle du også forholde dig til det?

Det er jo ikke dig der sidder med hendes baggrund eller hendes tanker?

Og jo jeg synes at tonen herinde har været rigtig tarvelig, at folk så ikke vil indrømme at de hurtigt har haft en tanke de fortrød lige bagefter eller en dag efter, det er jo så en anden sag... Men at man skal sidde og lege hellig fordi man aldrig har tænkt én åndsvag tanke mens man var gravid, det skal man altså længere ud på landet med.

Og jeg aner faktisk ikke hvad du tidl. har skrevet i tråden, det var først da du citerede mig på det andet svar, så troede jeg du var hende...

Anmeld

28. juni 2012

ekebiv

Wimmie skriver:

Fair nok at du ikke kan forholde dig til det, men kan du selv styre dine følelser og tanker?

Hun skriver jo endda at hun har dårlig samvittighed over det - hvad mere forlanger folk? At hun undskylder for sine følelser?

Og så kontroversielt er emnet vist heller ikke...det har været oppe at vende flere gange før - tror faktisk mange bliver skuffet hvis det ikke er det køn de håbede...tror bare de færreste tør sige det højt (og det forstår jeg nu godt når man ser reaktionerne herinde)

så er det da godt at der er den mulighed ikke at få kønnet af vide.

Jeg har ikke bedt hverken hende eller andre om at undskylde deres meninger og tanker, hvor kommer det fra?? Jeg går udfra at det er en debat der er skabt, en åben en af slagsen hvor det er meningen man kan komme med sine meninger og tanker- lissom TS.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.