nu er det sådan at man ikke altid kan styre sine følelser. men det er for det meste tanker der sætter følelser igang..
så du kan ved tankens kraft begynde at føle at det er DEJLIGT at du skal have en dreng...
du skal bare sige til dig selv hele tiden nogenlunde like this..
jeg skal have en dreng og jeg er så glad for det,
han bliver den dejligste dreng jeg nogensinde kommer til at lære at kende.
jeg får den smukkeste dreng på jorden, og jeg glæder mig.
hvis du hele tiden "tvinger" dig selv til at tænke positivt omkring det at du skal have en søn. så kommer du også til at føle gode følelser omkring det.
dine følelser siger dig nu at du er ked af at du skal have en dreng. det er i virkeligheden fordi at dine tanker omkring at du troede at det var en pige er bevist at det ikke er sandt. altså dine forventninger er ikke som du troede i virkeligheden.. men det er tanker.. det hele er tanker. og det gælder om at vende den om..
bliver du tværtimod ved med at tænke.
ØV jeg skal have en dreng, jeg ville hellere have haft en pige.
så bliver det SVÆRRE for dig at acceptere dit barn så længe du ikke har ham i hænderne. fordi du jo også tænker over hvordan barnet ser ud, hvordan barnets personlighed bliver osv..
være opmærksom når du tænker negativt og tving dig selv til at tænk det positive.. for tanker kommer før følelser,....
Det skal nok komme til at gå.
(og det gør altså ikke nogle som helst til at være dårlige mennesker fordi at deres tanker laver ged i deres følelser, og det gør ikke nogen til en dårlig forældre fordi at de bliver skuffet over barnets køn. fordi at det bare er tanker der har været så livagtige at de er blevet TIL følelser.. det tager lidt tid at lære sig selv at tænke anderledes når der er nogle ting i livet man forventer, som ikke bliver til det man ønsker)
man burde som menneske bare lære at forholde sig til at der er et barn. og at det barn bliver det største og bedste EVER... og øve sig i ikke at tænke for meget over hvilket køn det måske kan blive. der er 50%for det ene køn og 50% for det andet køn. det er plat eller krone...