Jeg er ked af at der bliver set sådan på det, specielt at fordomme omkring unge mødre bliver bekræftet i mit tilfælde.
Vil sige et par ting. For det første har jeg ALTID beskyttet mig, jeg er ekstremt pligtopfyldende og gør hvad jeg får besked på. Jeg ved hvad der er rigtigt og forkert. Dette var en fejltagelse fra min side af, ikke at bruge beskyttelse. Det ved jeg godt. Normalt har jeg styr på tingene i mit liv, og har aldrig gjort dumme ting jeg ville fortryde. Er ked af at blive set sådan på, da det slet ikke er sådan jeg er som person. Jeg ved jo godt selv at det var dumt, og det må jeg tage konsekvenserne af. Ja, jeg ved godt at min kæreste og jeg ikke har været sammen længere end en måneds tid, men sådan er det.
Grunden til at jeg er bange for min families reaktion, er ikke fordi jeg tvivler på om de vil være der for mig. Jeg har en fantastisk familie, men de vil helt klart få et chok, da det ikke ligger til mig at gøre den slags. Jeg vil ikke have at de ser på mig anderledes, da de normalt kender mig som en fornuftig pige. Derfor har jeg ekstremt svært ved at skulle fortælle dem, at jeg nu er blevet gravid på grund af ingen beskyttelse.
Men vil også gerne takke alle jer andre for jeres svar! Nu har jeg noget jeg virkelig skal have tænkt igennem, og skal også til lægen i næste uge til en god snak omkring det hele. Dejligt at vide folk er villige til at give gode råd! Det er ikke en rar situation at havne i så pludseligt :/ det er stort chok! Men nu har jeg virkelig en masse gode råd at tage til mig og tænke over! Tusind mange gange tak!
Anmeld