19 år og lige testet positiv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Lovely<3

Laulund87 skriver:

Man tager jo netop et meget modent valg ved at indse at man ikke kan klare det, og vælge en abort. At vælge barnet til, er ikke altid at "tage ansvar" hvis man ikke kan klare det

Siger IKKE det er sådan i det her tilfælde, men jeg synes bestemt det er lige så modent, hvis ikke mere, at indrømme overfor sig selv at man ikke er klar til at være mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

maria_wlt

Laulund87 skriver:

Man tager jo netop et meget modent valg ved at indse at man ikke kan klare det, og vælge en abort. At vælge barnet til, er ikke altid at "tage ansvar" hvis man ikke kan klare det

Siger IKKE det er sådan i det her tilfælde, men jeg synes bestemt det er lige så modent, hvis ikke mere, at indrømme overfor sig selv at man ikke er klar til at være mor.

Lige mine ord... Man bliver ikke umoden fordi man vælger en abort.. Og man skal bestemt ikke få et barn fordi man er imod abort..

Man skal KUN få et barn fordi man er klar til ALT hvad et barn vil bringe..

Anmeld

9. juni 2012

Lotzen

Lykke86 skriver:

Håber du/ i finder den rigtige løsning for jer
Og lad vær at tage de negative ting til dig, som den uvidende gamle gås kommer med.. Det er lige præcis pga. dén type, at vi har sådan et intolerant samfund

Anmeld

9. juni 2012

TeamRocket

Heeey dame hvis du vil være mor- så spark noget seriøst RØV! Du skal ikke lyde undskyldene eller finde dig i at blive kaldt dum. Hvis du vil være mor, så hank op i dig selv, gå med oprejst pande og vær den mor du ønsker at være! Enhver kan få succes- hvis bare motivationen er iorden. Ta uddannelse, stå sikkert og solidt og lad dig ikke skræmme af noget. Det er hårdt at være mor, meget hårdere end du tror du ved. Men kun du ved om du er klar til det. Og hvis folk kan få dig til at dukke nakken- vil de gøre det, men det går bare ikke, for som mor, skal du være stærk som få!

Anmeld

9. juni 2012

Carl-Emil's mor

onlyme skriver:

Det har du ret i,. Er også super træt af nogle folk altid sidder på deres pelistad og kigger ned,. Jeg har selv været lidt stræng i noget at det jeg har skrevet, og jeg har simpelthen set udenom sådan noget alle andre gange, og bare fulgt med, men syntes det er så synd for ts at hun skal sidde og blive endnu mere ked og fortvivlet end hun allerede er fordi der er nogle der bare skal hakke ned,. hun beder om en håndsræknng og nogle gode råd, hvorfor har nogle folk behov for at skulle trampe på nogle der allerede lgger ned,. Så gå dog videre til en anden tråd altså.!
Jeg respekterer der er forskellige holdninger, men for søren altså,. mener det var første side der var en der havde skrevet hendes mening om det, og det var lidt dumt,. Men hun skrev det sødt og på en måde som ikke var nedlagende og hård,.

syntes det er synd nogle bruger siden til at overtrumfe andre.!

lige præcis!

Det er dybt usmageligt at nogle mener de er "bedre" end andre - ja sorry men må jeg simpelthen antage at de synes siden de føler de kan tillade sig at tale til folk som de gør

Anmeld

9. juni 2012

Drømme

TeamRocket skriver:

Heeey dame hvis du vil være mor- så spark noget seriøst RØV! Du skal ikke lyde undskyldene eller finde dig i at blive kaldt dum. Hvis du vil være mor, så hank op i dig selv, gå med oprejst pande og vær den mor du ønsker at være! Enhver kan få succes- hvis bare motivationen er iorden. Ta uddannelse, stå sikkert og solidt og lad dig ikke skræmme af noget. Det er hårdt at være mor, meget hårdere end du tror du ved. Men kun du ved om du er klar til det. Og hvis folk kan få dig til at dukke nakken- vil de gøre det, men det går bare ikke, for som mor, skal du være stærk som få!

Anmeld

9. juni 2012

Carl-Emil's mor

Mettefpigen skriver:

Hatten af for at du har klaret det så godt :-) men fordi at du kan det er det ikk ensbetydende med at hun kan det... Livet kan godt være hårdere end man gør den til, alt kan ikk være rosenrødt..

men det betyder for pokker da heller ikke at hun IKKE kan som det efterhånden er blevet lagt godt og grundigt op til

Tingene er så hårde som man tillader dem at blive og der er sku hårdere ting i livet end at blive mor - så som at miste sit barn mm. og føler man allerede nu at det er et barn ( ja det følte jeg også da jeg testede positivt) så vil det være et tab..

Man fortryder ikke de børn man fik, kun dem man aldrig nåede at møde

Jeg har MANGE gange tænkt på min lille spir der aldrig til som jeg valgte fra i 06. Fortryder det på nogle punkter og på mange punkter fortryder jeg det absolut ikke - men jeg vil ALDRIG fortryde min søn som jeg valgte at få

Anmeld

9. juni 2012

onlyme

TeamRocket skriver:

Anmeld

9. juni 2012

Mettefpigen

Carl-Emil's mor skriver:

men det betyder for pokker da heller ikke at hun IKKE kan som det efterhånden er blevet lagt godt og grundigt op til

Tingene er så hårde som man tillader dem at blive og der er sku hårdere ting i livet end at blive mor - så som at miste sit barn mm. og føler man allerede nu at det er et barn ( ja det følte jeg også da jeg testede positivt) så vil det være et tab..

Man fortryder ikke de børn man fik, kun dem man aldrig nåede at møde

Jeg har MANGE gange tænkt på min lille spir der aldrig til som jeg valgte fra i 06. Fortryder det på nogle punkter og på mange punkter fortryder jeg det absolut ikke - men jeg vil ALDRIG fortryde min søn som jeg valgte at få

Siger heller ikk at hun ikk kan... Siger kun at muligheden er der.. Mener bare at alle mennesker er ikk ens, man kan ikk det samme... Man skal tænke tingene godt igennem, og derfor er det ikk sikkert at baby passer ind der... Men siger absolut ikk at hin skal få en abort.. Siger kun at fordi du kunne klare det er det ikk sikkert at hun vil... Jeg kan personligt ikk udtale mig om det, da jeg ikk selv har haft en 'normal' start som mor

Anmeld

9. juni 2012

onlyme

Carl-Emil's mor skriver:

lige præcis!

Det er dybt usmageligt at nogle mener de er "bedre" end andre - ja sorry men må jeg simpelthen antage at de synes siden de føler de kan tillade sig at tale til folk som de gør

Jamen det er netop det de gør,. Og det er bare super ærgeligt at man ikke kan skrive inde på denne side om hjælp,. Fordi man så bagefter skal sidde og være endnu mere i kuldkælderen end før,.!

Utroligt at folk kan få et sus ud af at såre andre,.! dårlig stil,.!

Og super fedt skrevet nedenunder dette svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.