Anonym skriver:
Er helt rundt på gulvet. Mine hænder ryster. Har haft fornemmelsen i et stykke tid, da mig og min kæreste ikke var så gode til at holde os fra hinanden. Selvom det var uden beskyttelse mv. Vi faldt pladask for hinanden fra lidt over en måned siden, og blev hurtigt kærester. Er hele tiden hos ham i hans lejelighed, og har også snakket med ham om, at jeg var bange. Vi håbede dog lidt begge to på, at vi ville være heldige. Men mine bryster blev langsomt ømme, og da han tog på arbejde i morges, købte jeg en test. POSITIV! Vi er begge 19 år, og han er i lære som kok, først færdig om cirka to år. Jeg er næsten færdig med min HG, det vil sige her til sommer, og skulle gerne videre på SOSU, da jeg gerne vil uddanne mig til sygeplejerske.
Lige nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er imod abort, men jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu. Han kommer hjem lige om lidt, her får han nyheden.
Men jeg købte en med to teste i, prøver igen om et par dage. For at se om den giver samme svar...
Er bange for mine veninders reaktioner, min families reaktioner og omverdenens reaktioner. Men abort, det kan jeg simpelthen ikke
Årh hvor er jeg dog på bar bund!?
Hej 
Først en stor 
Også dernæst, lad ikke de kommentarer om hvorvidt uansvarligt det har været gå dig på, der er sku altid nogle der skal være så storsnudet,.!
Alle og jeg mener virkelig alle har sku været sammen med en anden uden at beskytte sig,.
Det er en svær situration du sidder i,. Og du står og skal tage stilling til en stor forandring i dit liv, og nogle forstår åbentbart ikke rigtig at de ikke skal hakke ned på dig men give dit nogle råd, det der er sket er sket,.!
Jeg er selv meget imod abort så det vil jeg råde dig meget fra,. Du fortryder på et tidspunkt, det er jeg helt sikker på.
Jeg ville stå ved det jeg har gjort, føde det dejlige barn og du vokser med opgaven tro mig,.!
Hvis du bliver alene mor er der en masse forskellige tilbud til dig, som du kan undersøge inden,.
Jeg syntes ham din kæreste lyder til at være meget uansvarlig, men mon ikke han lige skal sluge den først,.
Her en lille historie fra mit eget liv,.!
Jeg blev som 16 årig gravid med min nuværende kæreste, dengang også kun 1 mdr efter vi havde mødt hinanden, vi besluttede at få barnet, men jeg havde en sa, vi havde diskuteret meget om hvordan det hele ville blive og om vi var klar (kæresten en del ældre end mig),. Og jeg var så dybt ulykkelig over jeg skulle være i tvivl, og ønskede faktisk på et tidspunkt jeg ikke stod i den situration og var blevet gravid,. Men da jeg spnntalt aborterede knuste det simpelthen alt, jeg var så ødelagt indeni,. Og lige pludselig gik det op for mig hvor meget jeg engetlig gerne havde villet det barn her,.
Jeg er så nu 20år og har en skøn søn på knap 11 mdr og venter mig en lille pige til 15 Juli,. Og jeg er stadig sammen med ham jeg blev gravid med for så mange år tilbage,.!
-- Hvis du er i tvivl, må det betyde du et eller andet sted henne gerne vil have dette barn,. Så ville jeg hvis jeg var dig udføre graviditeten,. Og UNDSKYLD MIG !! PISSSSS på hvad du tror alle andre mener, og hvad de vil sige,. Og hvis ikke du vil det så: det er da klart folk kommenterer det og evt rakker ned på det hvis du vælger at tage ansvaret, men på et tidspyunkt måske efter første scanning måske først når du føder, bløder de op og syntes det er guuuud så skønt,..!
Ved ikke om du kunne bruge det til noget,.
Syntes bare jeg måtte kommenterer nogle af dem der sidder på deres pilistat og gør sig så meget beder end alle andre
Og lufte min mening,.
Du skal være velkommen til at skrive privat hvis du har lyst ;D