19 år og lige testet positiv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Carl-Emil's mor

Mettefpigen skriver:

Siger heller ikk at hun ikk kan... Siger kun at muligheden er der.. Mener bare at alle mennesker er ikk ens, man kan ikk det samme... Man skal tænke tingene godt igennem, og derfor er det ikk sikkert at baby passer ind der... Men siger absolut ikk at hin skal få en abort.. Siger kun at fordi du kunne klare det er det ikk sikkert at hun vil... Jeg kan personligt ikk udtale mig om det, da jeg ikk selv har haft en 'normal' start som mor

det har jeg heller aldrig sagt at hun kan - jeg vælger bare at sige at jeg ikke vil sige at hun ikke kan fordi man kan så meget mere end man tror

Min start var heller ikke som andres, blev alene 2 dage efter min søn var født, han blev livløs en uge efter vi kom hjem fra hospitalet, har været indlagt på riget osv.. Jeg har ALTID været totalt kylling og set 1000 flere problemer end der var men jeg har vendt 180 grader efter jeg blev mor, fordi når man bliver mor så sker der bare nogle ting i en

og jeg synes det er dybt urimeligt at folk kan gemme sig bag en skærm og gokke en uskyldig pige der søger hjælp oven i hovedet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Carl-Emil's mor

onlyme skriver:

Jamen det er netop det de gør,. Og det er bare super ærgeligt at man ikke kan skrive inde på denne side om hjælp,. Fordi man så bagefter skal sidde og være endnu mere i kuldkælderen end før,.!

Utroligt at folk kan få et sus ud af at såre andre,.! dårlig stil,.!

Og super fedt skrevet nedenunder dette svar

håber personligt bare tonen ændre sig herinde snart så folk kan søge vejledning og gode råd og få en god følelse istedet for en negativ oplevelse

Anmeld

9. juni 2012

onlyme

Carl-Emil's mor skriver:

håber personligt bare tonen ændre sig herinde snart så folk kan søge vejledning og gode råd og få en god følelse istedet for en negativ oplevelse

JA!
Man skulle jo om noget mene at det var det siden er her for,.!
Håber også snart man kan undgå anonym knappen, pga man ikke tør gøre sig til kende fordi folk er så hensynsløse,.,.!

Anmeld

9. juni 2012

Mettefpigen

Carl-Emil's mor skriver:

det har jeg heller aldrig sagt at hun kan - jeg vælger bare at sige at jeg ikke vil sige at hun ikke kan fordi man kan så meget mere end man tror

Min start var heller ikke som andres, blev alene 2 dage efter min søn var født, han blev livløs en uge efter vi kom hjem fra hospitalet, har været indlagt på riget osv.. Jeg har ALTID været totalt kylling og set 1000 flere problemer end der var men jeg har vendt 180 grader efter jeg blev mor, fordi når man bliver mor så sker der bare nogle ting i en

og jeg synes det er dybt urimeligt at folk kan gemme sig bag en skærm og gokke en uskyldig pige der søger hjælp oven i hovedet..

ajj det er jeg da ked af at høre... Håber det går bedre nu? Jaa her blev min mor overfaldet da bassen var 11 dage og lå på sygehuset i lidt over 5 uger i koma og respirator... Fik en depression, bassen der sov meget få timer i døgnet... Det er sku ikk sjovt, men jaa det er noget som normalt ikk sker, så ved ikk hvordan livet ville have været hvis det ikk var sket... Men nej man skal ikk dunke folk.. Jeg får personligt selv lukas passet 1 gang om måneden da jeg simpelthen har brug for det...

Anmeld

9. juni 2012

Kløver

Kunne vi alle ikke prøve og tale pænt. Man kan ikke vide andres intentioner, eller om folk føler sig bedre end andre eller ej.
Prøve at hjælpe ts bedst muligt med vores forskellige holdninger og er der indlæg man synes er for groft, så tage den privat eller melde til staff

Anmeld

9. juni 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

det med at tale pænt og gå efter bolden gælder BEGGE veje!

Føler I at en bruger gå over stregen for ok opførsel herinde, så anmeld indlægget i stedet for at diskutere videre i tråden! Det bidrager ikke til noget positivt at mundhugges frem og tilbage!

God aften

Anmeld

9. juni 2012

Mother-love

MarleneOlsen skriver:

Det er ikk pænt sagt ! Alle dine fordomme mod unge mødre . Er sku ked af og sige jeg føler mig stødt at dine ord !Jeg er selv ung mor ! Blev gravid med min eks da jeg var 19 år ! Var under uddannelse . Idag er jeg 23 ! Og min er lige blevet 3 år ! Og jeg har ogs noget at føde lillesøster i en aldre af 23 ! Synes sku ikk du kan være bekendt at skrive såen !! Efter som det ikk er alle unge mødre der er uansvarlige !

Hilsen hende som har to børn i en alder af 23 samt jorden dejligste kæreste, og perfekt lejlighed !!!

Anmeld

9. juni 2012

th

Anonym skriver:

Jeg er ked af at der bliver set sådan på det, specielt at fordomme omkring unge mødre bliver bekræftet i mit tilfælde.

Vil sige et par ting. For det første har jeg ALTID beskyttet mig, jeg er ekstremt pligtopfyldende og gør hvad jeg får besked på. Jeg ved hvad der er rigtigt og forkert. Dette var en fejltagelse fra min side af, ikke at bruge beskyttelse. Det ved jeg godt. Normalt har jeg styr på tingene i mit liv, og har aldrig gjort dumme ting jeg ville fortryde. Er ked af at blive set sådan på, da det slet ikke er sådan jeg er som person. Jeg ved jo godt selv at det var dumt, og det må jeg tage konsekvenserne af. Ja, jeg ved godt at min kæreste og jeg ikke har været sammen længere end en måneds tid, men sådan er det.

Grunden til at jeg er bange for min families reaktion, er ikke fordi jeg tvivler på om de vil være der for mig. Jeg har en fantastisk familie, men de vil helt klart få et chok, da det ikke ligger til mig at gøre den slags. Jeg vil ikke have at de ser på mig anderledes, da de normalt kender mig som en fornuftig pige. Derfor har jeg ekstremt svært ved at skulle fortælle dem, at jeg nu er blevet gravid på grund af ingen beskyttelse.

Men vil også gerne takke alle jer andre for jeres svar! Nu har jeg noget jeg virkelig skal have tænkt igennem, og skal også til lægen i næste uge til en god snak omkring det hele. Dejligt at vide folk er villige til at give gode råd! Det er ikke en rar situation at havne i så pludseligt :/ det er stort chok! Men nu har jeg virkelig en masse gode råd at tage til mig og tænke over! Tusind mange gange tak! 

jeg synes også du skal sætte dig ned lave en seddel med for og imod og det samme skal de kæreste gøre og så se på dem sammen.

synes du skulle snakke med evt din mor eller anden familie inden du tager til lægen, så du ved hvordan du står, tror også du får det bedre når du har sagt det til dem, som du skriver lyder du jo som en rigtig fornuftig pige der er kommet til at lave en fejl, men også vil stå til ansvar for det og det synes jeg er fedt.

håber virkelig du kommer med en update når du har fundet ud af hvad du vil og har snakket med familien og lægen.

held og lykke med det hele

Anmeld

9. juni 2012

-Sigrid-

TS; Hvis du er imod abort, og ikke syntes du har lyst/er klar til et barn, hvad så med bordadobtion? Jeg syntes ikke der er noget galt i det, du gør en familie glad og jeg syntes at det (for dig) er en bedre mulighed end abort, hvis det genere dig så meget som du mener.

Derudover så vil jeg sige at have et barn er det bedste, men når min datter vågner kl 5 om natten og bare græder er jeg godt nok glad for at jeg er gift med hendes far, og ikke er singel, hvilket der er en god sandsynlighed for efter og igennem en graviditet, bare spørg tøserne herinde, der er mange som er gået fra hinanden

Anmeld

9. juni 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Jeg er ked af at der bliver set sådan på det, specielt at fordomme omkring unge mødre bliver bekræftet i mit tilfælde.

Vil sige et par ting. For det første har jeg ALTID beskyttet mig, jeg er ekstremt pligtopfyldende og gør hvad jeg får besked på. Jeg ved hvad der er rigtigt og forkert. Dette var en fejltagelse fra min side af, ikke at bruge beskyttelse. Det ved jeg godt. Normalt har jeg styr på tingene i mit liv, og har aldrig gjort dumme ting jeg ville fortryde. Er ked af at blive set sådan på, da det slet ikke er sådan jeg er som person. Jeg ved jo godt selv at det var dumt, og det må jeg tage konsekvenserne af. Ja, jeg ved godt at min kæreste og jeg ikke har været sammen længere end en måneds tid, men sådan er det.

Grunden til at jeg er bange for min families reaktion, er ikke fordi jeg tvivler på om de vil være der for mig. Jeg har en fantastisk familie, men de vil helt klart få et chok, da det ikke ligger til mig at gøre den slags. Jeg vil ikke have at de ser på mig anderledes, da de normalt kender mig som en fornuftig pige. Derfor har jeg ekstremt svært ved at skulle fortælle dem, at jeg nu er blevet gravid på grund af ingen beskyttelse.

Men vil også gerne takke alle jer andre for jeres svar! Nu har jeg noget jeg virkelig skal have tænkt igennem, og skal også til lægen i næste uge til en god snak omkring det hele. Dejligt at vide folk er villige til at give gode råd! Det er ikke en rar situation at havne i så pludseligt :/ det er stort chok! Men nu har jeg virkelig en masse gode råd at tage til mig og tænke over! Tusind mange gange tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.