Kolding Tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2008

Lulle25

Ups kan se jeg glemte at få skrevet tillykke med Lines tand (L) det er åbentbart bare noget jeg har tænkt:P Ammehjerne, det er det jeg har endnu >(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

pyh for er jeg træt aat kristian synes det er morgen kl 5 >(
God tur idag..

Anmeld

14. marts 2008

Louise83

Anne KG skriver:

pyh for er jeg træt aat kristian synes det er morgen kl 5 >(
God tur idag..

Det synes isabella også, kvart over 5 var vi oppe og nu er hun ude og sove sin første lur, så synes jeg altså dagen er lang:S

Kristina og Louise: Jeg springer over i dag, jeg skal lige hurtigt mødes med min veninde, inden det går løs herhjemme med oprydning så vi kan komme i gang med at rykke overetagen ned om to uger, hvem gider lige det...

Anmeld

14. marts 2008

Kristina V

8( Det står ned i stænger her ude. Det ved jeg da ikk lige om jeg gider vade rundt nede i byen i?!?
Louise er du sikker?? Der kunne da være hyggeligt!!!

Anmeld

14. marts 2008

Lulle25

Ja tror da sagtens jeg kan gå nede i byen i regnvejr, er hverken lavet af salt eller sukker ;) så smelter nok ikke, tager lige ned og træne om et kvarter ca, så skriver jeg på mobilos når jeg kommer hjem. Traels du ikke kan komme med Louise:'(

Anmeld

14. marts 2008

Lulle25

Eiii det er så sødt :S Mathilde ryster på hovedet når jeg ryster på hovedet og så griner hun helt vildt bagefter. Hun har fået tand nr. 2 men er ikke specielt bøvlet (C) Vidunderbarnet der aldrig er sur ;) Det er simpelthen utroligt (L)

Anmeld

14. marts 2008

Kristina V

skøønnnt at have sådan et barn.. Line bar sku godt nok lidt bøvlet igår pga tanden... men ska nu nok ikk prokke mig.. tænk på dem som får kolik barn:'(

Anmeld

15. marts 2008

Kristina V

Hei tøser..
hva får i så denne dejlige dag til at gå med???
Ja vi har fået malet oven på og byttet rund på soveværelse og lines værelse.. Om lidt kommer de gamle, og min bror og svigerinden som vi har lavet tapas til...
Værelserne er bare blevet rigtig gode.. Det må i snart se...

Lige en lille wekend hilsen herfra..

Nøj hvor er her egentlig stile når det er weekend og mændende er hjemme...

Anmeld

15. marts 2008

Louise83

Kristina V skriver:

Hei tøser..
hva får i så denne dejlige dag til at gå med???
Ja vi har fået malet oven på og byttet rund på soveværelse og lines værelse.. Om lidt kommer de gamle, og min bror og svigerinden som vi har lavet tapas til...
Værelserne er bare blevet rigtig gode.. Det må i snart se...

Lige en lille wekend hilsen herfra..

Nøj hvor er her egentlig stile når det er weekend og mændende er hjemme...

Det lyder da bare dejligt :)
Vi har også knoklet hele dagen, vi skal jo bygge om ovenpå så vi får 3 værelser i stedet for 2, så vi har flyttet rundt så vi nu kan bo nede i stuen alle 3, pyh... Så må vi se hvordan det går at sove 3 i samme rum igen - ja, man bliver sgu hurtigt forvendt :$

Nu skal vi have bestilt en pizza og ja, så må vi se hvad vi kan finde på når isabella er gået i seng, vi kan jo ligsom ikke sidde og se fjernsyn når hun sover ved siden af (?)

Kram herfra

Anmeld

15. marts 2008

Kristina V

Øf var... Hvor længe ska i så bo sådan???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.