Kolding Tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2008

Kristina V

Lulle25 skriver:

Hvad mener du? And???

hovs.. mener du du den sms??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Lulle25

Regner med jeg skal ned i byen i morgen efter træning;) Så kan ikke love noget bestemt tidspunkt, men kan evt tage ned og træne ved 8 tiden ca men det skal jo lige passe med Matuts ;) Skal ned i frølich i hvert fald, mangler nogen kortærmede bodyer...
Men vi kan jo lige skrives ved ;)

Anmeld

13. marts 2008

Louise83

Jeg har en halv aftale med en veninde i morgen men hvis det ikke blir til noget kan vi da vist godt tulle med rundt ;) Jeg mangler også kortærmede bodyer, min veninde er ved at være træt af mig for det leder jeg konstant efter, kan bare ikke finde det, det skal være :$

Anmeld

13. marts 2008

Kristina V

hehe manden er vist os ved at være træt at mig her.. jamen je er frisk.. smid en sms ind, så er det letter en der her com haløj...

KAROLINE HAR FÅET SIN FØRSTE TAND!!!!!!!!:D:D8D

Anmeld

13. marts 2008

Louise83

Kristina V skriver:

hehe manden er vist os ved at være træt at mig her.. jamen je er frisk.. smid en sms ind, så er det letter en der her com haløj...

KAROLINE HAR FÅET SIN FØRSTE TAND!!!!!!!!:D:D8D

TILLYKKE (H):D8D(L):P
Jo jeg skriver lige en sms senere eller i morgen (H)

Anmeld

13. marts 2008

Tillykke med tanden :D

Desværre, jeg skal til baby rytmik imorgen... men god shoppe tur til jer ;)

Anmeld

13. marts 2008

sbs78

Hey
Nu kan Freja selv sidde sig op:D:):)) Men kravle nej (L)

Anmeld

13. marts 2008

Lulle25

Hej piger.. Sikke nogle dygtige piger vi har. Mathilde har sagt 5 gange i dag aaaaa det ;) Vi skrives lige i morgen, det kunne da være hyggeligt at mødes...

Anmeld

14. marts 2008

Kristina V

Sys og godt vi kan være stolte:) Hun har sku os været så bøvlet idag, tænkte bare ikk det lige kunne være tænder:)
Puha så er jeg lige blevet færdig med Lines sleepi.. I lyserrød indmad, og den lyserøde/rød katvig.. Den blev sku oki.. Så nu har vi to:)
Jeg vil op at sove.. Måske vi kan tage med den madam mokka eller hva det nu var den hed, hvis det lige passer ind i skemaet med jeres aktiviteter???

Klem herfra...

Anmeld

14. marts 2008

Lulle25

Godmorgen piger ;) Mathilde vågnede 6.30 i dag så det passer nok med vi godt kan komme med i dag. Jeg trodser i hvert fald regnen :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.