Kolding Tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.415 visninger
124 svar
0 synes godt om
9. marts 2008

Kristina V

Så tager vi den da lige herover Frk. Gosvig.....
:( Nej vi har ikk fået den endnu.. Han skrev først den 19, men sagde at vi sku ha den senest Fredag for det tager vi til Sjælland, så håber...

Louise: Har heller igen bil.. Mine dumme sviger, ska nu selv bruge den, ud af 3 biler>( gal gal gal.. Men min fader kommer hjem Tirsdag så prøver at lokke med ham.. Ellers kan jeg køre Daniel på arbejde, og hente ham igen kl 14.30, det er os bare flad.. Sys de er tavlige de latterlige hoveder, men det burde egentligt ikk komme bag på mig...>(
Så endnu en uge med kedsom hed herhjemme... SKØNT!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Kristina V skriver:

Så tager vi den da lige herover Frk. Gosvig.....
:( Nej vi har ikk fået den endnu.. Han skrev først den 19, men sagde at vi sku ha den senest Fredag for det tager vi til Sjælland, så håber...

Louise: Har heller igen bil.. Mine dumme sviger, ska nu selv bruge den, ud af 3 biler>( gal gal gal.. Men min fader kommer hjem Tirsdag så prøver at lokke med ham.. Ellers kan jeg køre Daniel på arbejde, og hente ham igen kl 14.30, det er os bare flad.. Sys de er tavlige de latterlige hoveder, men det burde egentligt ikk komme bag på mig...>(
Så endnu en uge med kedsom hed herhjemme... SKØNT!!!!!!

Tak frøken schmidt!!!
Du må jo sige hvis du skal underholdes.. så kommer vi gerne på besøg :D

Anmeld

9. marts 2008

Kristina V

kom på besøg kom på besøg kom på besøg:D:D
Nu er jeg jo blevet bidt af trendsales.. Ved du noget om mærket Mala?? Det virker lidt diskount agtigt, men en body koster 70 kr ny.. har bare aldrig hørt om mærket...

Anmeld

9. marts 2008

Louise83

Kristina V skriver:

kom på besøg kom på besøg kom på besøg:D:D
Nu er jeg jo blevet bidt af trendsales.. Ved du noget om mærket Mala?? Det virker lidt diskount agtigt, men en body koster 70 kr ny.. har bare aldrig hørt om mærket...

Vi kan også komme på besøg hvis du har lyst :$
Ja Mala er da et ret godt mærke, synes især meget af det de laver til drenge er flot, har du fundet noget lækkert da? :D

Anmeld

9. marts 2008

Kristina V

Ja det må du os meget gerne:) Det er jo altid hyggeligt med gæster:D
Oki, sys bae det så lidt diskount ud.. De ligner dem man køber i bilka, men fandt en derinde som bare havde en masse af det og nyt nemlig...
Vil vildt godt ud i centert i denne uge, så håber på at kunne lokke med en fra familien til at smide mig derud..
Anne: Daniel og jeg regner med at køre til Tyskland på et tidspunkt og købe barnestol, hvis du beslutter dig for at vil ha en derfra. Så kan du jo bare hoppe om bord...

Hvor når kommer i?? Behøver vist ikk at sige alle dage passer mig. Onsdag har jeg lige lidt center planer (velogmærke hvis jeg får lokket den gamle)...

Anmeld

10. marts 2008

Louise83

Kristina V skriver:

Ja det må du os meget gerne:) Det er jo altid hyggeligt med gæster:D
Oki, sys bae det så lidt diskount ud.. De ligner dem man køber i bilka, men fandt en derinde som bare havde en masse af det og nyt nemlig...
Vil vildt godt ud i centert i denne uge, så håber på at kunne lokke med en fra familien til at smide mig derud..
Anne: Daniel og jeg regner med at køre til Tyskland på et tidspunkt og købe barnestol, hvis du beslutter dig for at vil ha en derfra. Så kan du jo bare hoppe om bord...

Hvor når kommer i?? Behøver vist ikk at sige alle dage passer mig. Onsdag har jeg lige lidt center planer (velogmærke hvis jeg får lokket den gamle)...

He he, jeg tror nu det er det fra Bilka, som ligner Mala og Molo ;)
Jeg skal til babysvømning onsdag så jeg kan vist os alle dage :)

Vi er oppe, har spist morgenmad og er snart klar til den første lur udenfor, gab, hvor kunne det være dejligt hvis hun sov lidt længere... Jeg gik død på sofaen kl halv9 i går aftes, det var vist godt nok, for kl 23.30 holdt isabella fest og sov førsk kl 1, grr... :))

Anmeld

10. marts 2008

Kristina V

Måske ellers... hehe min bror har hjemme arbejds dag.. Kunne nok godt lokke med ham og køre mig i centeret:D Så kunne pølle bare hente mig kl 15 eller efter når han har fri8D

NOGLE SOM ER FRISKE PÅ EN TUR I CENTERET???

Anmeld

10. marts 2008

sbs78

Hej tøser så er jeg tilbage ved pc'en igen:P Ja jeg må nok indrømme at jeg er noget træt i dag, efter sådan en weekend. 3 dagen med meget intensiv undervisning, det er lidt hårdt. Men det har bare været så spændene. Kan ikke vente med at få lavet flere negle(L) Men det er også en meget dyr fornøgelse, brugte lige over 3000kr på ekstra produkter:S. Hva så skal vi stadig mødes på mandag i kvarterhuset??

Anmeld

10. marts 2008

Kristina V

Puha. Hva måtte du så af med for sådan et kursus??
Jamen ska vi ikk bare sige 10 til 14 som i plejer???

Anmeld

10. marts 2008

sbs78

det kostede lidt over 8000 8( men det er også en anderkendt uddannelse

Det lyder bare som en aftale med næste mandag:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.