Kolding Tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2008

Lulle25

Hmm kom til at tænke på om det er aflyst på mandag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Louise83

Lulle25 skriver:

Hmm kom til at tænke på om det er aflyst på mandag??

Nej vi skal hjem til Sidsel ik? Det regner jeg da med i hvert fald :D

Anmeld

13. marts 2008

Kristina V

Mener du and smsen lulle???

Anmeld

13. marts 2008

Lulle25

Hvad mener du? And???

Anmeld

13. marts 2008

Ih altså.. jeg kan jo slet ikke følge med herinde.. i skriver og skriver og skriver :D:)):)
Det er rigtig nok hvad Sidsel siger.. vi fik at vide at der skulle tandpasta på tandbørsten fra start.. der er så meget sukker i modermælken, grøden og alt det andet de får at alm vand ikke kan fjerne det. Og man skal ikke være bange for at de får flour i maven.. det er så små mængder.
Det var en tandlæge fra skoletandplejen i seest... Ih hvor er det trælst når fagpersoner giver vidt forskellige beskeder.. hvad søren skal man så tro som mor!
Altså Kristina.. har i vundet i lotto.. du går da for vildt amok med det shopping :D Jeg er lidt skuffet.. købt en dregt fra småfolk i fandus i lørdags og nu er der allerede kommet et stort hul :@ Har været vasket ved 30 grader finvask 2 gange og har abre lufttørret... sidsel mener jeg skal gå ned og brokke mig :@ men det er jeg ikke så god til :$ har I prøvet at reklamere over babytøj der ikke levede op til forventningen?!

Anmeld

13. marts 2008

så har de så lige ringet for falck (ligesom du fortalte kristina)... han startede en lang smørre og tilsidst sagde jeg bare "jeg er sygeplejerske.." - så fik han ellers hurtig sluttet sin lille tale af.
Pyha, hader telefon sælgere

Anmeld

13. marts 2008

sbs78

ja i er nogle være sluddere damer. I skriver og skriver, kan jo næsten ikke følge med:D I er snart lige så slemme som nogle visse ander damer:P:P:P

Anne du skal bare afsted og ned og klage:P Lulle har også prøvet det, og der var ingen problemer;)

Anmeld

13. marts 2008

...hov.. lige en ting til!!
Da jeg brokkede mig den anden dag til min mor over, at kristian ikke kan kravle (okay han er også kun 6 måneder!!) sagde hun ,at det skulle jeg overhovedet ikke være ked af. Min bror kravlede allerede da han var 7 måneder og hun sagde at det var frygteligt.. min søster og jeg var 11 måneder inden vi begyndte at kravle og rejse sig op ved ting og den alder syntes hun var meget bedre for der forstod vi, hvad "nej" betød!!
men det ser squ da så sødt ud :D

Anmeld

13. marts 2008

Lulle25

Deler nu ikke helt meningen ang tandpasta... Og ja super traels med alt det forskellige man får at vide, men jeg gør hvad jeg finder rigtigt ellers bliver man jo vanvittig...;)
Og ja Anne, brok dig da, det ville jeg have gjort. Det er jo ikke billigt tøj, så tag bonnen med og sig at du ikke synes det er for dårligt, husk sig det med et glimt i øjet så kommer man længst:P

Anmeld

13. marts 2008

Kristina V

Var det et lglimt i øjet du havde i Exit Lulle:)) hihi... Men ja jeg havde sku os brokket mig.. Det er jo alligevel en del penge til tager for tingene... Så brok dig.. Vi andre ska nok tage med og puste os op i baggrunen:)) hihi...

ALtså må lige sige, at det er ikk meget man tid man har til sig selv på samme måde som før.. Der legede hun og viste hvor hun var.. Nu kravler hun rundt, hiver og rejser sig op af altting, så der er sku med at holde lidt øje..
Har lige købt katvig sengetøj, så nu vil jeg lve mig en nu pose til sleepi.. Det er faktisk ret træls kun at have et betræk.. Den bliver ret hurig ulækker, når den bliver slæbt, med rund, plus hundehårene>( Ønsker mig en fælde fri hund:D

Nogle som vil med ud at tulle imorgen, eller noget.. Har mig en dyt ig det må jeg udnytte:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.