Kolding Tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2008

Louise83

Lulle25 skriver:

Hej Louise... Ja Cecilie går jo til spring og nyder jo at stå foran alle de mennesker;) Nå hvor skægt er han træner, hvilket hold træner han? Mathilde vågnede da vi kom derud, men sov så igen da der var gået lidt tid, hun var helt vild med alle de kostumer talentholdet havde på:) Ærgerligt du ikke kom det kunne have været hyggeligt..
Hvad laver du i dag så?

Keeeder mig, han har jo bilen med og af en eller anden årsag, er jeg ved at blive sindsyg af ikke at have nogen bil hjemme, også selv om jeg ikke havde planer om at bruge den :$ Ej det er hyggeligt nok med en dovne-dag, isabella har været oppe i 4 timer nu og det gør hun normalt aldrig :))
Han træner sammen med nogen der hedder lars og kenneth, deres hold hedder vist nok mini-spring, de træner på bakkeskolen, børn mellem 6 og 12 mener jeg... Hvad går mathilde til? :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2008

Louise83

Hov, jeg mente selvfølgelig cecilie :)) Går ik ud fra mathilde går til spring endnu, hi hi...

Anmeld

7. april 2008

Lulle25

Hej Louise Cecilie går på Kif spring teams tempo kids og skal efter sommer på aspirant holdet ;) hun er så stolt. Det var nogle dygtige børn Danni og dem træner.
Kender du også Lars og Mette? Rigtig søde mennesker. Nå nu vil jeg ned og træne... Rigtig god dag
Kh Louise

Anmeld

7. april 2008

Louise83

Lulle25 skriver:

Hej Louise Cecilie går på Kif spring teams tempo kids og skal efter sommer på aspirant holdet ;) hun er så stolt. Det var nogle dygtige børn Danni og dem træner.
Kender du også Lars og Mette? Rigtig søde mennesker. Nå nu vil jeg ned og træne... Rigtig god dag
Kh Louise

Ja så kan jeg da godt forstå hun er stolt (og moar også), aspirantholdet er da vildt gode!! :)
Ja lars og mette er rigtig søde, deres Andrea er bare for kær (L) Det blir lidt spændende at de skal have en til til september 8D

Anmeld

7. april 2008

Lulle25

Ja det er da super spændende om de får en lille dreng denne gang, det var Mette i hvert fald spændt på...
Ja de er da gode men synes faktisk det danni og dem havde trænet med deres børn var bedre, der var mere gang i den ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.