Hej Kristina, Godt du fik købt en jakke... Du har helt ret ang. sanserne. Små børn får generelt flere knubs, fordi deres sanser ikke er ordenligt udviklet. Cecilie lærte at gå da hun var 10 mdr. men hun faldt selvfølgelig over de mindste ting fordi hun ikke kunne koordinere sin krop uden om "faren" dvs at hun jo aldrig var forsigtig, som feks min brors datter, der satte sig ned, med det samme hun blev usikker, hun var 14 mdr da hun lærte at gå. Der er utrolig stor forskel på, hvor de mentalt er, når de er 10 og når de er 14 mdr.;)
Men jeg må indrømme at jeg synes det var fedt Cecilie kunne gå på det tidspunkt, for det er bare så søøødt :P
Har lige været nede og træne og svømme. Hmm det var så fedt, der var kun mig og 5 andre med babyer i dag, så vi havde masser af plads at boltre os på og der var ingen kø ved badekarrene ;)
Ang. tandpasta kan jeg slet ikke forstå det jeres tandlæge siger, for Cecilies skoletandlæge sagde nøjagtigt det modsatte, nemlig at der ikke skal tandpasta på endnu, så det vil jeg nu rette mig efter ;)
Anmeld