Kolding Tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2008

Louise83

Anne KG skriver:

Dejligt at hun nød det :) Jeg er også rigtig ked af at vores 10 gange er overstået.. kristian var også omkring 10 uger da vi begyndte.. men der var han den yngste.. der var mange der var over et halvt år.. så det er nok meget forskelligt!
Hvad synes du om træneren?? ...lidt speciel ik!!

Nogen babyer blir helt vildt trætte efter svømning og sover en laaang lur.. på kristian virkede det omvendt.. han var fuld af energi

Kristian har sovet med juniou dyne om natten siden december.. den kan jeg rulle hele vejen omkring ham. Han sparker den ikke af.. men nogengange sparker han sig selv helt op i hovedgærdet og så er der ikke meget dyne på.
Pas på med at ha det for varmt på hendes værelse.. det er farligere at hun får det for varmt end at hun fryser

Jo hun er noget speciel, men rigtig sød. Da vi skulle lave det der rundkreds/sang-halløj var vi kun 2, mig og en fyr (som måske og gik på jeres hold?) det var lidt fladt, de andre 5 var gået op... Vi var begge to trætte så vi fik begge en go lur :D

Hvordan gør i andre med tandbørstning?? De første par uger syntes isabella det var dejligt, men nu gider hun ikke rigtig og vil så nødig at det blir noget jeg skal tvinge hende til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Lulle25

Hej Louise Ang. tandbørstning, gik det bare så fint indtil i går??? Mathilde skubber mig væk med hænderne og skubber tandbørsten væk med tungen, det er ret svært og havde håbet på at jeg ikke skulle ty til samme metode som med Cecilie... Lagde hende på gulvtæppet, med hendes hoved mellem mine ben, mine ben holdte hendes arme og ben, så jeg havde den ene hånd fri til at børste med og den anden til at åbne sin mund:'( det var så hårdt, men heldigvis kan jeg se i mine bøger det ca varede en mdr., så fandt hun nok ud af at det ikke kunne betale sig at bruge kræfter på at blive hidsig over det;)

Anmeld

12. marts 2008

Kristina V

Hey tøser.. Puha glæder mig ikk til vi ska igang med at børste tænder, hvis hun er bøvlet omkring det... Hva med smagen af tandpasta, eller har det børne noget en forfærtelig smag?? Anne: Karen Marie Klip i Graasten... Kan ikk præcist huske hva det hedder, men det kan væere vi ska få mændende til at passe børn, og så smutte en tur derned.. Måske din mutti os vil derned? Er helt sikker på vi fint kan få lokket min med.. Lulle: hvordan gik det på skolen? Havde hun lavet numre? Jeg vil op at putte... Hvis nogen sku kede sig imorgen er i velkommen til at komme ud og gå en lang tur. Lige som man troede man havde bilen, så får man afvide det først er på fredag. Havde ellers lige planlagt mig en strøg tur:'( møf, må vente på at bruge penge så:'( Sov godt i labre tøser:D Iøvrigt.. Sidsel tak for smsen.. Giver dig helt ret, og kan udemærket forstå dig;)

Anmeld

13. marts 2008

Lulle25

Hej Kristina ;) Tak for i går, det var hyggeligt Ang. tandpasta får Mathilde ikke noget på, hun får børstet tænder kun med vand. Og i forhold til Cecilie havde de kun godt og sige, dygtig til at lave bogstaver, matematik, propulær blandt alle og den bedste til gymnastik. Så alt i alt en stolt mor er jeg :) Blev bare så glad for at høre at hun altid er glad, for det kan sørme godt knibe herhjemme nogengange:'( Og da vi så kom hjem fortalte jeg jo alt hvad lærene havde sagt og Cecilie blev lige 1 meter højere ;) Så nu skal vi ud og køe ridestøvler i weekenden:) Kh Lulle

Anmeld

13. marts 2008

sbs78

Hej tøser
Ang det med tandbørstning, Så fik vi af vide af en tandlæge i tirsdags, at man skal putte tandpasta på med det samme, men det skal bare være så lidt, at man ikke kan se det.

Hva så Lulle og Kristina fik i brugt en halv mio i centeret i går:)):))

Anmeld

13. marts 2008

Kristina V

hmm næ faktisk ikk.. Jeg var først hos Louise kl 12 og så sku de små lige spise lidt.. Da vi så kom i centeret var vi selv sultne, så vi nåede kun at kigge lidt... Men nåede da og få købt mig en jakke, og er piskeris..:D Det var da dejligt at komme op og kun få godt afvide var.. Håber også Karoline bliver lige så dygtig:) Selvom hun ikk lige fulgte sine "rytmer" så godt igår, vågnede hun kun en gang ved 10 tiden, for at få sut 8D8D Hmpf jeg keder mig... Har gjodt hele hytten ren til ug. gået en lang tur med vuffen og Line..Og nu sover hun så hende kan jeg ik drille.. HAr tænkt lidt på.. Det står i bøgerne at de kravler omkring 9-12 mdr! Men hun rejser sig op af alting lige nu, og hun kan ikk rigtig styre det, så hun falder og slår sig.. Hun er ikk klar over endnu, at når hun fjerner begge hænder så falder man.. Ved godt de ska have nogle knubs når de begyner på alt det her, men sys bare de er voldsomme hendes fald. Ind i radiator, og hovedet ned i bord og hylder :'( Tænkte om det måske kunne gå lidt for hurtigt det her, så hendes sanser omkring sådan ting ikk er udviklet helt?? Står hun et sted hvor jeg kan se hun slå sig meget flytter jeg hende ned, for det er så synd når hun slår sig.. Er det forkert???

Anmeld

13. marts 2008

Kristina V

iøvrigt min svigermor er begyndt at strikke filt sko med gummi under! det er vist omkring de 80 kr hun tager for et par...

Anmeld

13. marts 2008

Louise83

Kristina: Nej, jeg synes ikke det er forkert at du fjerner hende, der hvor hun rigtig kan slå sig! Når hun ikke er ældre, vil hun nok slå sig mere end en på 11 måneder som kan det samme, hun er jo ikke så gammel endnu at hun forstår hvad "nej" betyder, så synes da godt man kan skåne hende lidt. ;) Uden selvfølgelig at hun ikke kan kravle nogen steder hen uden at du er over hende, men det virkede det da heller ikke til at du er! (H)
Vi må da lige se billeder af de der futter hva!! :D

Anmeld

13. marts 2008

Lulle25

Hej Kristina, Godt du fik købt en jakke... Du har helt ret ang. sanserne. Små børn får generelt flere knubs, fordi deres sanser ikke er ordenligt udviklet. Cecilie lærte at gå da hun var 10 mdr. men hun faldt selvfølgelig over de mindste ting fordi hun ikke kunne koordinere sin krop uden om "faren" dvs at hun jo aldrig var forsigtig, som feks min brors datter, der satte sig ned, med det samme hun blev usikker, hun var 14 mdr da hun lærte at gå. Der er utrolig stor forskel på, hvor de mentalt er, når de er 10 og når de er 14 mdr.;)
Men jeg må indrømme at jeg synes det var fedt Cecilie kunne gå på det tidspunkt, for det er bare så søøødt :P
Har lige været nede og træne og svømme. Hmm det var så fedt, der var kun mig og 5 andre med babyer i dag, så vi havde masser af plads at boltre os på og der var ingen kø ved badekarrene ;)

Ang. tandpasta kan jeg slet ikke forstå det jeres tandlæge siger, for Cecilies skoletandlæge sagde nøjagtigt det modsatte, nemlig at der ikke skal tandpasta på endnu, så det vil jeg nu rette mig efter ;)

Anmeld

13. marts 2008

Kristina V

Kan lige se om jeg ikk kan få et par med tíl mandag så i kan se dem... De er oki fine, hun putter bare ikk gummi under hele bunden...
Er slet ikk over hende heletiden.. Holder bare lige øje med hva hun kravler hen mod, for der er nogle steder, som zumas tæppe, mad og vend skål, jeg ikk vil have hende hen. Han ska også ha "helle".. Men man ved bare hvor auv det kan gøre, og er måske lidt bange for når hun slår sig på bunden, mht, tænder, og næsen, hvis den brækker... Hun er jo ikk så gammel endnu.. Det slog mig bare lige om måske hendes sanser udvikler sig lidt langsommere end hende, men ved ikk om det er muligt(?)
øv bøv jeg keder mig..
Hvis det er oki vejr i morgen, er der så nogen som ska med ned i byen og tulle?? Jeg har en bil nemlig, så jeg kan lige frem komme uden for skanderup og opleve lidt (ment med bruge penge:)))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.