Kolding Tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2008

Lulle25

Hej Tøser ville bare sige at Mathilde også er snottet og har haft feber, så mon ikke de har smittet hinanden i mandags???
Vi har været til påske frokost i dag fra kl 13, men tog hjem 19.30, Hun klarede den super flot, men blev så lidt urolig. Da vi så kom hjem var hun bare i totalt hopla :P Hun er en værre snyder :)
Nu vil jeg op og se x-faktor.
God aften tøser ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2008

Kristina V

Line sover bare ikk særlig godt.. VI har lagt lidt under madressen i hoved enden, så hovedet er oppe af.. Hun har fået lidt frisk presset appelsin saft, så hun får c-vitaminer, og så nogle saltvands dråber når hun er helt stopet til!! Nogle af jer som har andre tips???

Tja vi har jo lige fået sason 1 og 2 med Anna Pihl, så vi har fået set første sason idag... Virkelig ikk noget liv.. men noj vi har alle hygget8D

Anmeld

22. marts 2008

Louise83

Isabella sover også uroligt, vi har også lagt et par bøger under hovedenden på sengen og et uldtæppe i bunden, givet appelsin til mellemmåltid og godt med tøj på...

Lige nu står hun i bryggerset og sover i barnevognen, synes ikke hun skulle ud i det her vejr :$ Hun sover ikke helt så godt inde men det er i hvert fald bedre end at prøve at putte hende i sengen om dagen, så går hun helt agurk :))

Hun havde igen igen igen skidt i sin ble i nat så kl 1 måtte vi op og skifte, efter hun havde ligget i sin seng og rodet rundt i en time tog jeg hende over til mig, så faldt hun hurtigt i søvn. Det er nu dejligt at ligge og putte med sin dejlige baby når kæresten ikke er hjemme (L) (jeg fik dog ikke meget søvn for nøj hun larmer når hun sover med sut og næsen er stoppet) :D

Anmeld

22. marts 2008

Lulle25

Så kom jeg til lagersalg. Ikke meget plads og masser af kvinder ;) Nå fik købt 6 dele katvig, ejsikkelej og molo. Men ikke meget at råbe hurra for, i hvertfald skulle man komme kl 11 for at få lidt ud af det... God dag piger håber snart ungerne bliver friske igen. Mathilde har ikke feber men er bare rigtig snottet:'(... God bedring med de små banditter kh louise

Anmeld

26. marts 2008

Lulle25

I er så stille piger. Hvad laver I???
Vi ligger syge allesammen så det går sgu bare godt. Har ikke ro i røven til endnu en kedelig dag :P Men nå det bliver jeg sgu ikke spurgt om....
God dag ;)

Anmeld

30. marts 2008

Louise83

Hej Piger

Der er godt nok stille herinde disse dage hva...

Vi har været igang med at rykke vores 1.sal ned denne weekend, pyh... I dag har jeg bare haft det skidt, ondt i hovedet og øm i hele kroppen, jeg dør simpelthen bare hvis jeg skal til at være syg nu... :( Så det var vist fint nok det ikke blev til så meget med at mødes i morgen, så skal jeg vist bare slappe af :)

Kram fra mig

Anmeld

31. marts 2008

sbs78

hej tøser

Ja der er lidt stille her inde...

jeg har også haft en travl weekend:) Gæster fredag. fødselsdags gæster lørdag og igen søndag. Så jeg slapper bare af nu.

Anmeld

31. marts 2008

Kristina V

Hei tøser..

Ja tillykke med fødselsdagen SIdsel, håber du hvde nogle gode dage:)

Jeg så var der så live tyve på spil hos os i nat8( Der er ingen ting taget, men de har været inde i laden, og i garagen.. Tror de har været på udkig efter en græsslå maskine eller lign... Det hele stod bare åbent, og tændt. Total klamt..
Og så møde vi Lines nye dagplejer.. Mega sød.. Hun bliver den yngste:) De er fra 2 og op.. Mega skønt, så kan hun lære noget af dem, og bliver taget sig lidt af:) smil...

Anmeld

6. april 2008

Louise83

Hej Lulle

Har man lige været til gymnastik opvisning i dag!? ;)
Jeg overvejede også at tage med, for ville rigtig gerne se hvad danni har lavet med sine gymnastik børn i år, men syns ikke rigtig jeg gad bakse rundt i menneske-mylderet med barnevognen og hvad nu hvis isabella ikke gad sove når der nu konstant er diskotek derinde, øv bøv... Var det godt?

Kram (H)

Anmeld

6. april 2008

Lulle25

Hej Louise... Ja Cecilie går jo til spring og nyder jo at stå foran alle de mennesker;) Nå hvor skægt er han træner, hvilket hold træner han? Mathilde vågnede da vi kom derud, men sov så igen da der var gået lidt tid, hun var helt vild med alle de kostumer talentholdet havde på:) Ærgerligt du ikke kom det kunne have været hyggeligt..
Hvad laver du i dag så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.