Kolding Tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2008

Ja man har heldigvis ikke så meget tid til at sidde foran computeren i weekenden!!

Nå men igår havde jeg lidt tid til mig selv.. var ude og shoppe lidt, nede og ta sol og ude at løbe... og igår aftes var vi til fest med mødregruppen. KANON aften.. vores mænd knævrede bare løs.. værre hønsegård end når vi piger er sammen.
Ved da godt nok heller ikke lige hvad der skete for dem til sidst.. man må sige at de virkelig kom hinanden ved med nussen på låret og knus osv :D jacob er åbenbart også blevet formand for herre klubben.. og så vidt jeg husker blev Sidsels mand kasser og en af de andre mænd formand for festudvalget ;) Hi hi.... tak for en kanon aften Sidsel

Nu vil jeg gå hjem til mine forældre (jacob er doven og tar bilen) - vi skal hjem og proppe os med mad til den årlige påskefrokost!!

Knus fra Anne der er pænt træt efter 3 timers søvn og har lidt ondt i hovedet efter alt for meget rødvin og diverse andre sager :D;)

ps.. glæder mig til at se din nye indretning Kristina (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Louise83

Hejsa piger

Isabella og jeg har været ude og køre tur i dag, det var hyggeligt :D Vi var lige et smut i BR og bytte vores xylofon til en med 5 toner, hi hi, og så kom jeg da vist til at købe lidt halløj i babysam :$ Gaia&Ko myggenet og frø-ophæng til vores klapvogn og så en barnevognssele og bleposer, næsten 800 kr, ups :))
Nu har jeg lige spist næsten et helt påskeæg, puha... :D

Kram Louise

Anmeld

17. marts 2008

Kristina V

Puha Louise det lyder som om i har hygget jer:) Tror altså os jeg må eje mig et gaia&ko regnslag nu.. Det er sku lidt smarter med det lille hul.. HAr i hvert fald talt godt for min sag idag over for fedberg:)
Tusind tak for idag, det var som altid hyggeligt..

Nogle af jer som ska med på en lille tulle tut Onsdag i babysam/kære børn, centeret??? Måsk lige hygge på cafe???

Anmeld

17. marts 2008

Lulle25

Hej Louise dejligt at du fik byttet xylofonen ;) Ja det lyder da som en dyr tur i var på, men det er jo ikke til at lade være med at købe noget til vores smukke unger, store som små(L)
I forhold til påskeægget, gør det da ikke så meget for du kan jo tåle det ;)
Kh Louise

Anmeld

18. marts 2008

Kristina V

Godmoprgen tøser:)

Nøj det er godt vejr idag var:) Har lige været ude at traske en tur med hunden, og Line.. Skønt.. Det der sne sys jeg bare de ska beholde væk!! Men Daniels familie sagde det stormede og sneede i Helsingør.. Så bliv væk resten af påsken når vi nu ska derover....
Karoline var så kun vågen en gang i nat8D8D SKØNT!!!!

Anmeld

19. marts 2008

Louise83

Kristina V skriver:

Puha Louise det lyder som om i har hygget jer:) Tror altså os jeg må eje mig et gaia&ko regnslag nu.. Det er sku lidt smarter med det lille hul.. HAr i hvert fald talt godt for min sag idag over for fedberg:)
Tusind tak for idag, det var som altid hyggeligt..

Nogle af jer som ska med på en lille tulle tut Onsdag i babysam/kære børn, centeret??? Måsk lige hygge på cafe???

Halløjsa

Jeg siger i hvert fald nej tak til en tur i centeret i dag! Påskedagene er jo de travleste dage på hele året i sådan nogle butikker 8( så jeg holder mig langt væk, bare der er en smule helligdage går folk jo fuldstændig amok og køber ind til flere uger :))

Jeg var lige oppe og blive klippet og farvet i går, det var da bare dejligt, det trægte jeg godt nok os til :D

Kram Louise

Anmeld

19. marts 2008

Louise83

Arrg Lulle, jeg er blevet helt vild for at få sådan et par af de K.L. overalls Mathilde havde på sidst (L) til Isabella, men 370 kr 8( synes jeg (læs: kæresten) er for dyrt, øv bøv... :S

Anmeld

19. marts 2008

A.

hej..kender i måske en go´fotograf her i kolding???

Anmeld

19. marts 2008

sbs78

hej agnieszka
Vi bruger Lillian Franson til at få måneds billeder af Freja og de er rigtige fine. Men I vamdrup er der en der hedder foto leif og han skulle vore rigtig god og billig. Min veninde har hyret ham til deres bryllup:)
Håber dette kan hjælpe lidt;):)
Knus sidsel

Anmeld

19. marts 2008

A.

er nemlig ikke helt vild med lillian franson overvejer foto bo men ved ikke selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.