Kolding Tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2008

sbs78

Ja hun er også lidt speciel:S Men har også hørt godt om Foto Bo. Skal det være en der har et studie?? for der findes også nogen der kan komme hjem til dig.

Ham her brugte vi til vores bryllup http://www.fotostrimlen.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2008

Kristina V

Hey tøser...

Louise: Jeg købte os K.L. bukserne:S De sad bare rigtig dårligt på Line, så har byttet dem til noget andet... Men de er nemlig rigig fede!!!

Jeg ville bare lige sige go påske til jer skønne tøser. Om et nogle timer suser vi mod øen:) Har det godt!!

Påske klem fra mig :D

Anmeld

20. marts 2008

Lulle25

[citat][f][småt]Louise83 skriver:[/småt][/f] Arrg Lulle, jeg er blevet helt vild for at få sådan et par af de K.L. overalls Mathilde havde på sidst (L) til Isabella, men 370 kr 8( synes jeg (læs: kæresten) er for dyrt, øv bøv... :S[/citat] Hej Louise. Typisk mænd, men ja det er da også mange penge for et par bukser :$ De er bare så unikke at jeg godt vil betale prisen :) Der er lagersalg på ejsokkelej og katvig samt et par andre mærker på mosevej 6 på lørdag fra 12-?? Hvis der er nogen der er interesseret... Kh Louise med en syg Mathilde :'(

Anmeld

20. marts 2008

Lulle25

Ups havde ikke lige set du havde skrevet Kristina... Rigtig god tur til djævleøen :P

Anmeld

20. marts 2008

A.

sbs78 skriver:

Ja hun er også lidt speciel:S Men har også hørt godt om Foto Bo. Skal det være en der har et studie?? for der findes også nogen der kan komme hjem til dig.

Ham her brugte vi til vores bryllup http://www.fotostrimlen.dk/
ja det skal være en som har et studie

Anmeld

21. marts 2008

AnneMette34

Hey allesammen ville lige komme med en update.. Vi kom desværre ikke ud til møde sidst heller da manden tog bilen>( Og så havde vi osse lige haft maveonde allesammen øv øv.:'( Så kommer det bedste Emma har hele 2 tænder weeeeeeeeeeeeee er bare så stolt , husk at sige til når i holder møde igen...(L)

Anmeld

21. marts 2008

Kristina V

Hei tøser...
Så er vi hjemme igen fra d i nat, så voLine er snot forkølet og havde feber i nat så i valgt at køre hjem her til morgen... Det er nu dejligst at være hjemme når bebs er dårlig:(

Lulle: Ser lige hvordan bebs har det, for vi har heller ikk rigtig fået ovet eller noget endnu, men ellers ville vi da godt med!!

Anmeld

21. marts 2008

Louise83

Kristina V skriver:

Hei tøser...
Så er vi hjemme igen fra d i nat, så voLine er snot forkølet og havde feber i nat så i valgt at køre hjem her til morgen... Det er nu dejligst at være hjemme når bebs er dårlig:(

Lulle: Ser lige hvordan bebs har det, for vi har heller ikk rigtig fået ovet eller noget endnu, men ellers ville vi da godt med!!

Det lyder lige som hos os, ved dog ikke om isabella har haft feber men det ku da tænkes... Vi har ikke sovet ordentlig i 3 nætter, hun hoster og nyser og snotter, jeg har ondt i halsen, så det har hun da sikkert os, øv...
I aften skal Danni i bio og ud og spise med sin bror og nogle venner, og sover så hos ham i kolding, så mig og isabella skal bare hygge, og måske tidlig i seng ;)

Kram Louise

Anmeld

21. marts 2008

Kristina V

Ja sådan nogle alene dage er nu os hyggelige indimellem:D
Gad vide om vi har smittet hinanden??

Anmeld

21. marts 2008

Louise83

Kristina V skriver:

Ja sådan nogle alene dage er nu os hyggelige indimellem:D
Gad vide om vi har smittet hinanden??

Det har vi da sikkert :P

Isabella har trillet 2 gange fra ryg til mave i dag 8D(L) Det var nu ikke uden besvær, man kan tydelig se at hovedet stadig er tungt men hun gjorde efter en masse bøvlen :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.