Kolding Tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2008

Kristina V

>( vi får først vores bil på onsdag!!!!! Men hva blev i tøser enige om hvor vi sku være mandag?? VIlle nemlig lokke min bror eller far til at køre mig, men ska lige ha en destination og bliver droppet af på:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Kristina V

ok så kom Line kravlende satte ig op og så tv :) :) :) :) :) :) :) jjaaaaa....

Anmeld

11. marts 2008

Hun er godt nok hurtig :D
jeg er også lige lidt stolt.. kristian og jeg har været ved at ommøblere lidt ovenpå.. og på et tidspunkt så jeg lige væk i et pr sekunder og i mellemtiden var han kommet baglæns og lå mellem en stol som var et par meter væk... ser så sødt ud... nu må han bar godt finde ud af at kravle den rigtige vej!!

Mht til mandag: jeg skulle jo have haft sundhedsplejerske imorgen, men hun er syg.. og i næste uge har hun ferie.. så jeg ku vælge mellem at få besøg af hende engang efter påske (når Kristian efterhånden snart er 7 måneder) eller få besøg af en anden sundhedsplejerske på mandag. Og det har jeg altså sagt ja til. Så hvis sidsel vil lægge hus til er der ingen problemer.. så går jeg bare hjem når hun kommer.. men ellers må jeg desværre melde afbud

Anmeld

11. marts 2008

sbs78

hej søde piger
jeg skal nok ligge hus til(L):D:P

Nu kan Freja næsten selv sidde sig op, og det kunne også godt se ud som om hun er ved at komme op på knæene(L) puha det går alt for hurtigt8D

Anmeld

11. marts 2008

Louise83

sbs78 skriver:

hej søde piger

Nu kan Freja næsten selv sidde sig op, og det kunne også godt se ud som om hun er ved at komme op på knæene(L) puha det går alt for hurtigt8D

Ja det går da bare alt for stærkt, kan da godt se isabella skal til og igang hvis hun skal være lige så god som jeres fremmelige børn om en måned :))

Så fik jeg vist købt mig en Ida T kjole og to malerier inde på ts, sikke noget :D

Anmeld

11. marts 2008

sbs78

Louise83 skriver:

sbs78 skriver:

hej søde piger

Ja det går da bare alt for stærkt, kan da godt se isabella skal til og igang hvis hun skal være lige så god som jeres fremmelige børn om en måned :))

Så fik jeg vist købt mig en Ida T kjole og to malerier inde på ts, sikke noget :D

Ja det TS er noget ære noget hihi :P Kom også lige forbi frølich i dag(L) ups ups

Anmeld

12. marts 2008

Kristina V

Heysa Tøser...
Min aller aller bedste bedstesre og dejligste mand har fundet en at køre med i morgen og mandag, så jeg kan godt kommer hjem til Sidsel mandag :) jaaaa......

Anmeld

12. marts 2008

Kristina V skriver:

Heysa Tøser...
Min aller aller bedste bedstesre og dejligste mand har fundet en at køre med i morgen og mandag, så jeg kan godt kommer hjem til Sidsel mandag :) jaaaa......

Dejligt dejligt.. vi glæder os til at se jer igen!!
Forresten.. hvad hed den butik hvor du havde købt alt det til scrap bog?

Anmeld

12. marts 2008

Louise83

Hej Piger Så er vi hjemme fra babysvømning, det var rigtig hyggeligt, isabella pev ikke en eneste gang dernede :D Isabella er dog en kæmpe baby i forhold til de andre, så vidt jeg kunne se var de fleste omkring 10 uger... Og så rev jeg mig på min tå på trappen på vej op, og opdagede det først da jeg var ved at bade og tørre isabella ved pusle-bordet og der, så der var bare blod over det hele :'( Nu håber jeg hun tager en god lur i barnevognen for så vil jeg da også lige nappe en times tid, isabella er ved at lære at ligge med almindelig dyne i sin seng i stedet for den gamle voksi vi havde, det er ikke så nemt for hun spræller hele tiden... Sparker jeres unger os dynen af og hvad gør i ved det? Jeg har fyret op for varmen på hendes værelse for hun var bare iskold i morges :( Kram Louise

Anmeld

12. marts 2008

Dejligt at hun nød det :) Jeg er også rigtig ked af at vores 10 gange er overstået.. kristian var også omkring 10 uger da vi begyndte.. men der var han den yngste.. der var mange der var over et halvt år.. så det er nok meget forskelligt!
Hvad synes du om træneren?? ...lidt speciel ik!!

Nogen babyer blir helt vildt trætte efter svømning og sover en laaang lur.. på kristian virkede det omvendt.. han var fuld af energi

Kristian har sovet med juniou dyne om natten siden december.. den kan jeg rulle hele vejen omkring ham. Han sparker den ikke af.. men nogengange sparker han sig selv helt op i hovedgærdet og så er der ikke meget dyne på.
Pas på med at ha det for varmt på hendes værelse.. det er farligere at hun får det for varmt end at hun fryser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.