Kolding Tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

sbs78

Louise83 skriver:

Jeg tænkte lige på, hvis ikke kvarter-huset er sagen på mandag, kunne jeg godt tænke mig at invitere jer hjem hos mig... Vi skal nemlig til at bygge om, så fra om 14 dages tid komme her til at ligne et bombenedslag og så kommer her vist ikke så mange gæster, med mindre det er så varmt at vi kan være ude... :D

Kram Louise

Hej Louise
Tak for tilbudet:) og i dag det var rigtigt hyggeligt(L)
Men Louise og jeg har jo vores de store med, så måske det ville være lettere, at være enten hos mig eller hende hvis det er?? Det er ikke fordi vi ikke vil ud til dig:)) men hvis vi er her el. ved Lulle så, har et værelse at lege på, og så skal vi heller ikke underholde dem :P
Nu må du ikke misforstå det, for det er ikke fordi jeg ikke vil besøge dig:)

Anmeld

11. marts 2008

Godmorgen piger... ih hvor er vi morgenfriske igen idag herhjemme.. kl 5 var bassemanden lysvågnen >(

Anmeld

11. marts 2008

Louise83

Godmogen piger

Sidsel: Det er rigtigt, det havde jeg da fuldstændig glemt, så holder vi det da bare hos en af jer:) I kan bare komme hjem til mig en anden dag :D

Anne: Årh ha da, hvor hårdt. Isabella har også haft et par perioder hvor hun bare stod sindsygt tidlig op, men det har kun været en periode... (H) I nat har jeg ikke været oppe og give sut en eneste gang 8D og så vågnede hun først kl 6, weee, er det virkelig sådan det føles at være udhvilet, det havde jeg helt glemt :))

Anmeld

11. marts 2008

Louise83 skriver:

Godmogen piger

Sidsel: Det er rigtigt, det havde jeg da fuldstændig glemt, så holder vi det da bare hos en af jer:) I kan bare komme hjem til mig en anden dag :D

Anne: Årh ha da, hvor hårdt. Isabella har også haft et par perioder hvor hun bare stod sindsygt tidlig op, men det har kun været en periode... (H) I nat har jeg ikke været oppe og give sut en eneste gang 8D og så vågnede hun først kl 6, weee, er det virkelig sådan det føles at være udhvilet, det havde jeg helt glemt :))

Hvor lækkert!! kristian sover også som en sten fra han kommer i seng omkring halv otte.. han vågner aldrig i løbet af natten.. men han plejer at sove til ihvertfald kl 7 - hmm... kl 5 er altså lige for tidligt!!

Anmeld

11. marts 2008

sbs78

Godmorgen i morgenfriske piger Ja jeg må jo nok sige at jeg har sovet godt i nat, men det har jeg også haft brug for. For jeg tror desværre den her weekend har taget meget hårdt på mig:( Jeg kunne bare mærke på mig selv i går at jeg havde det lidt mærkeligt. Og det endte også med at jeg glemte freja ude i bilen da jeg havde afleveret Laura til gymnastik:'( Hun nåede heldigvis "kun" at siddde der ude i 5-10 min. Fuck hvor er jeg bare en dårlig mor:'(

Anmeld

11. marts 2008

ej lille ven.. du har da vist også stresset lidt for meget!! Nå men freja sad sikkert bare og hyggede sig ;) Du er bestemt ikke en dårlig mor.. nogen gange har man bare alt for meget om ørene!

Anmeld

11. marts 2008

sbs78

nej hun hygget sig bestemt ikke. hun græd som pisket:'( dumme mor:$

Anmeld

11. marts 2008

Louise83

[citat][f][småt]sbs78 skriver:[/småt][/f] nej hun hygget sig bestemt ikke. hun græd som pisket:'( dumme mor:$[/citat] Det kan ske for enhver, det må du da ikke ha det skidt over (H) (H)

Anmeld

11. marts 2008

Det har hun glemt igen Sidsel... hun synes stadig du er den mest fantastiske mor i verden. (L)
Jeg har også nogengange været så stresset, at jeg lige skulle kigge en ekstra gang om på bagsædet for at tjekke om jeg nu fik Kristian med i bilen ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.