Kolding Tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2008

Kristina V

sygt nok. Så laver man vist ikk så meget andet... hehe..

Jeg sys os Sidsel ska komme med ud??!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Louise83

Hva tid må vi komme Kristina? :) Vi skal et smut til lunderskov først, skal jeg tage noget med?

Anmeld

10. marts 2008

Kristina V

11 11.30?
Nej ellers tak.. Har lokket lidt med anne:)

Anmeld

10. marts 2008

Lulle25

Hej piger... Håber I har nogle hyggelige timer sammen?? Ville ellers gerne have været med men så først jeres indlæg nu:'( Skal lige høre Kristina om vi stadig har en date onsdag for ellers gider jeg ikke planlægge efter det? Og er der andre der gerne vil med??? Hvis du/i hellere vil i morgen kan jeg først mødes ved 11-12 tiden. Gider bare ikke op i centret mm det selvfølgelig regner helt vildt. Kh Louise

Anmeld

10. marts 2008

Kristina V

Hei Lulle... Næste gang smser vi vist lige rundt så:) smiler:) Jamen prøver lige alt hva jeg kan for at få fat i en bil, eller en til at køre mig. Er et oki? Har nemlig ingen alligevel>( SIdsel og Anne ska til noget månedstræf, og Louise ska til babysvømning.. Vi kan da os køre til Vejle eller andet sted hvis jeg få fat i en auto????

Anmeld

10. marts 2008

Lulle25

Det ser vi på, vi kan da gøre det en dag alle kan komme med. kh Louise

Anmeld

10. marts 2008

Kristina V

yes det kan vi os aftale... Har ikk lige kunne finde en bil endnu:'( herre øv bøv..

Anmeld

10. marts 2008

Hej Louise, tak for tilbudet.. men imorgen skal vi til månedstræf og onsdag får jeg besøg af sundhedsplejersken.

kristina.. ville du sende det link på den dragt??

Anmeld

10. marts 2008

Louise83

Jeg tænkte lige på, hvis ikke kvarter-huset er sagen på mandag, kunne jeg godt tænke mig at invitere jer hjem hos mig... Vi skal nemlig til at bygge om, så fra om 14 dages tid komme her til at ligne et bombenedslag og så kommer her vist ikke så mange gæster, med mindre det er så varmt at vi kan være ude... :D

Kram Louise

Anmeld

10. marts 2008

Tak for invitationen Louise - det siger jeg da ihvertfald ja tak til :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.