øv, er så bange for a føde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

anynom

LR85 skriver:

JJeJeghhahar

wow, ja det kan man jo altid håbe på..

tvivler dog på a det er det jeg skal stile efter, men vil da håbe jeg bliver positivt overrasket

Jeg døjede meget med plukkeveer, som bed meget så troede at veerne ville være meget slemme men de gjorde faktisk mindre ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

LR85

JulieWH skriver:

Jeg døjede meget med plukkeveer, som bed meget så troede at veerne ville være meget slemme men de gjorde faktisk mindre ondt

nå, ja det lyder da re vildt.

har også ret mange plukveer, emn de gør overhoved ikke ondt.

bare ret upraktiske i bilen og sådan

Anmeld

26. april 2012

anynom

LR85 skriver:

nå, ja det lyder da re vildt.

har også ret mange plukveer, emn de gør overhoved ikke ondt.

bare ret upraktiske i bilen og sådan

Ja, de er så trælse
Men mine var så også 'aktive' og forkortede min livmoderhals.

Anmeld

26. april 2012

babyone

LR85 skriver:

øv, er bare SÅ nervøs/bange for a føde.

Synes bare jeg læser rigtig mange fødselsberetninger og lign hvor der står noget i stil med:

'Fuuuuck, det gjprde ubeskriveligt ondt'

Shit, har aldrig oplevet noget lignene'

'var klar på a lade livet, for den smerte'

og så videre og så videre...

og øv, synes bare ikke det gør det særlig motiverende at skulle føde om en måned. Er nok mildelst talt rædselsslagen, når man høre folk er klar til a lade livet, få skåret armen af eller bare var fuldstændig ligeglad med hvad der skulle ske da smerten var SÅ uoverskuelig stor.

-og ja, man burde ikke læse de ting, men det har jeg nu alligevel gjort i min efterhånden lange tid herinde på Baby.dk.

nå, ved ikke helt hvad jeg ville med indlægget, andet end a fortælle a jeg synes det er røv ærgeligt a stå i min situation og overhoved ikke glæde sig, men frygte det rigtig meget

Jeg står også foran en fødsel, dog først om 2,5 måned.

Jeg har også læst flere fødselsberetninger, og ligger også mærke til de mange betegnelser for hvor slemt en fødsel er. Og mange kan da virke skræmmende, dog er jeg ikke bange for min kommende fødsel.

Jeg har tænkt over hvordan jeg pplejer at håndtere smerte, nogle græder, nogle lukker sig inde, andre skal være i aktivitet osv. Jeg føler mig derved forberedt på hvad min reaktion kan være, og ligeledes tænke over hvordan ens smerte tærskel normalt er. Vi har alle en ide om hvor vores smerte tærskel er.

Ligeledes så er vi kvinder, og vores kroppe er født til en fødsel. Kvinder har gjort det i årtusinder Du kan derfor også klare en til UG

Jeg vil ligge mig tilbage, og følge min krops signaler, og lade de profesionelle jordemødre, læger mm. gøre deres arbejde. Jeg er sikker på man derved vil få en rigtig gode og minderig fødsel.

Held med det hele god sommer

Anmeld

26. april 2012

lio

LR85 skriver:

synes jeg har fået nogen gode ord med på vejen herfra.

har været til noget fødselsforberedelse på mit hospital, men det var mest bare praktisk og sådan.

har overvejet noget privat, det koster bare hurtigt minimum 1000 kr.

Jeg så noget på dr.dk, et link fra Hvidovre Hospital hvor en jordemor gennemgår en del emner omkring fødslen og det synes jeg var SÅ rart lige at få med. - Så også "hjælp vi skal føde" inde på dr.dk, så fik set en masse forskellige fødsler.

Anmeld

26. april 2012

LR85

Laijona Äiti skriver:

Jeg så noget på dr.dk, et link fra Hvidovre Hospital hvor en jordemor gennemgår en del emner omkring fødslen og det synes jeg var SÅ rart lige at få med. - Så også "hjælp vi skal føde" inde på dr.dk, så fik set en masse forskellige fødsler.

ja jeg har godt set den med hende Agnete, inde fra riget af.

Det er nemlig rigtig godt, men det kunne være jeg skulle genopfriske det.

tak for tippet

Anmeld

26. april 2012

lio

LR85 skriver:

ja jeg har godt set den med hende Agnete, inde fra riget af.

Det er nemlig rigtig godt, men det kunne være jeg skulle genopfriske det.

tak for tippet

Anmeld

26. april 2012

chael

Måske lidt trøst

Jeg har 3 super gode fødsler bag mig. Uden komplikationer.

Ja gu fanden gør det ondt, men det gør det jo!!

Men det er en fantastisk oplevelse

Men kender godt til frygten.

*C

Anmeld

26. april 2012

FogL

Ja det gør røv ondt! Men du skal nok overleve, det er ikke unaturligt, og din krop ved hvad den gør! Tro mig.. Det gør det ikke nemmere at have en bange indstillig  

Held og lykke - er sikker  på du får en fantastisk fødsel  

Anmeld

26. april 2012

LR85

chael skriver:

Måske lidt trøst

Jeg har 3 super gode fødsler bag mig. Uden komplikationer.

Ja gu fanden gør det ondt, men det gør det jo!!

Men det er en fantastisk oplevelse

Men kender godt til frygten.

*C

jeg ved det gør ondt...

det er jo meget a det der gør mig så ked og nervøs..

hvis man bare vidste a det var en smerte, men som a man kunne holde ud/arbejde med.

folk beskriver jo nemlig smerten som fuldstædnig dødelig og som a få skåret armen af... det lyder jo ikke særlig motiverende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.