øv, er så bange for a føde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

lio

ano14316 skriver:

Jeg vil 1000 gange hellere føde end at hamre tået mod et bordben!

Der er jo ikke noget så meningsløst som at slå sien tær, det gør bare så ondt ondt ondt, og man bliver så skide irriteret..

At føde gør ondt, men der er jo en mening med det, som gør det meget nemmere.. Og det er det FEDESTE man overhovedet kan opleve..

min fødsel bare ca 12 timer, og jeg havde presseveer i 4, og jeg kan se i min journal at de på et tidspunkt overvejer AKS (hvilket jeg ikke anede før jeg læste den) og alligvel sagde jeg inden jeg blev kørt fra fødestuen, og hvis jeg skulle, så gjorde jeg det gerne igen i morgen..

Det er  jo en kæmpe RUS af adrenalin, det er sååå fedt!

GLÆD DIG

GLÆD JER!! ALLE DER ER NÆRVØSE... GLÆD JER, DET ER DET ULTIMATIVT FEDESTE!!! 

Du kan tro jeg glæder mig til at opleve det på egen krop... er SÅ spændt på det hele....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

foto på lærred

LR85 skriver:

øv, er bare SÅ nervøs/bange for a føde.

Synes bare jeg læser rigtig mange fødselsberetninger og lign hvor der står noget i stil med:

'Fuuuuck, det gjprde ubeskriveligt ondt'

Shit, har aldrig oplevet noget lignene'

'var klar på a lade livet, for den smerte'

og så videre og så videre...

og øv, synes bare ikke det gør det særlig motiverende at skulle føde om en måned. Er nok mildelst talt rædselsslagen, når man høre folk er klar til a lade livet, få skåret armen af eller bare var fuldstændig ligeglad med hvad der skulle ske da smerten var SÅ uoverskuelig stor.

-og ja, man burde ikke læse de ting, men det har jeg nu alligevel gjort i min efterhånden lange tid herinde på Baby.dk.

nå, ved ikke helt hvad jeg ville med indlægget, andet end a fortælle a jeg synes det er røv ærgeligt a stå i min situation og overhoved ikke glæde sig, men frygte det rigtig meget

Personligt prøvede jeg selv at lade være med at tænke for meget på fødslen. Sagde til mig selv at ville jeg have et barn, ja så var det jo det (fødslen) der skulle til, man kan ikke komme udenom det

Jeg synes næsten anden fødsel var mere skræmmende, fordi man så vidste hvad man gik ind til.

Men på en eller anden måde så gør naturen det sådan at når man har gået sin termin ud, så er man bare SÅ klar til at få sit barn, så på terminsdagen så ønsker man bare at føde uanset om man ved det så gør ondt eller ej. Man er klar til at komme af med den tunge mave og sige goddag til sit barn. Så prøv bare at lade være med at tænke for meget over fødslen, den er tit helt anderledes end hvad man forventer.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

27. april 2012

foto på lærred

Ps jeg fik et råd ved anden fødsel. Ved ikke om du kan bruge det. Men hvis du knytter din næve rigtig hårdt, så gør det ondt. Knoerne blive hvide osv. Det samme når du føder, når det gør ondt har man en tildens til at spænde i hele kroppen. Det forværre bare det hele. Så ved anden fødsel under hver ve, det eneste jeg fokuserede på var at sige til mig selv: Slap af, slap af, slap af i kroppen, selv om alt i min krop skreg på at jeg bare skulle lukke mig sammen i krampe, så "kæmpede" jeg i mod og slappede så meget af så muligt. Jeg tror det hjalp. I hvertfald var anden gang meget nemmere. Men det er det jo generelt ofte, så ved ikke om det var det der gjorde det. Men prøvede i hvertfald at slappe så meget af så muligt under og mellem veerne.

Held og lykke med fødslen. Lige meget om det bliver svært, nemt osv. så er det som du får ud af det, en million gange det hele værd

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.