Kay skriver:
mange tak.. og ja du har det heller ikke let
og der er virkelig mange der ikke lige tænker sig om... de fleste har jeg kunne hoppe op og falde ned på og grine lidt af... men den her slog sgu hårdt...
Kan sagtens følge dig. Og skulle du så have skrevet til hende at hun da bare skulle være glad for det kun var underlivet og ikke noglekræft, og hun ikke var død af det! Ikke at man ikke kan forstå hende, men helt ærligt. Kæmpede selv inden det lykkedes for os, og selvom jeg var lykkelig har Det da været hårdt begge gange med kvalme/opkastninger næsten halvvejs hver gang, men gør jo ikke man ikke er glad.
Har du fået tilbudt noget vandbassintræning ved fys, måske det kan hjælpe, her har lidt bevægelse, små gåture været godt, aflaste meget men har også fået ondt af at ligge for meget. Nu har du jo langt igen, i forhold til at skulle være plaget, måske du kan få lov at låne en trygaflastende madras, lånte en selv i sidste graviditet da jeg blev indlagt og var guld værd. Kunne måske hjælpe dig til at det blev mere udholdeligt den sidste tid
Anmeld