f**k den slog hårdt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

Camillos

Kay skriver:

der er nogle der får det kronisk... men de fleste i de første par måneder skyldes det at havde ondt i bæknet mere at ledene giver sig på grund af hormoner...

okay tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Kløver

Kay skriver:

hihi jeg går til fys og hun er bare super... og er lige startet til vandgymnastik med hvor det også er en fys der står får det.. laver øvelser flere gange hver dag... og de fleste dage går det ok... men i går morges skulle jeg lige køre en kontorstol und under spisebordet (den jeg sidder bedst på i øjeblikket) og fik åbenbart gjort det på en dum dum måde...

syntes det der er hårdest det er at man skal tænke så meget over hver gang man skal den mindste ting... rigtig ud og ind af sengen rigtig fodstilling rigtige skridt... undgå trapper... hele tiden et eller andet... har også fået sådan en "lang tang" til at samte ting op fra gulvet... lige som de ældre damer den er bare guld hver

med hensyn til madras... der elsker jeg min seng... det er der jeg slapper bedst af og elsker min madras... det er der jeg tager flest pauser i løbet af dagen... for nej det er bestemt ikke smart at ligge hele tiden...

Hvor dejligt du får så meget hjælp :-)
Jeg skal holde mig i ro pga blodtryk, så det gør ikke godt i noget godt for mit bækken

Har hun overhovedet svaret dig ? Håber det tankeløs handling

Anmeld

13. april 2012

FogL

Kræft eller ej, det er ikke i orden at sige sådan noget. Hun må da holde sin ømme røv for sig selv! 

Jeg forstår godt man bliver misundelig og bitter når man ikke selv kan få børn, det gør jeg virkelig! Jeg forstår bare ikke at den bitterhed skal gå ud over andre. 

Anmeld

13. april 2012

Nattøs

Kay skriver:

nej og folk er også selv herre over om de gidder læse det eller ej

Nemlig :-)

Anmeld

13. april 2012

Happiness

Ej, det kan hun da ikke tillade sig at skrive!

Du er jo ikke typen der brokker dig meget på fjæsen. Og det er oftest positive eller sjove statusopdateringer du kommer med, så hvis hun ikke kan unde dig at komme med et lille ynk, så er hun da for meget!

Øv at sådan personer ikke kan have ondt af andre, og kun se sin egen næsetip  

Håber du er kommet i bedre humør idag, og kan glemme hendes dumme kommentar!

Anmeld

13. april 2012

sarahb

Jeg synes det er helt vildt ledt af hende.
Jo hun er syg og det er pisse hammerende synd for hende. Men derfor skal andre da have lov til at ytre sig. Og bare fordi man ikke har så ondt om hende, så kan man da stadig ha ondt.
Du har kunne rumme hende og hendes vilkår for livet, og uanset hvad så må hun også rumme dine.
Vi alle kan da ikke ligge låg på os selv hvis der er en i omgangs kredsen der har det værre.

Kan godt forstå du blev ked!

Anmeld

13. april 2012

Gravid2012

Kay skriver:

sidder lige nu med tårer i øjnene... har idag haft rigtig ondt i mit bækken... og været rigtig frustreret over at være så rastløs og alligevel ikke kunne noget...

laver så en update på min facebook hvor jeg skriver:

bliver sgu rastløs af det her!!!

hvorefter der er et par stykker der bakker mig op... men fra en tidligere kollega får jeg smidt denne besked i hoved:

HOLD DA OP et luksusproblem!!!

til hendes forsvar skal det dog siges at hun har haft kræft i underlivet og kan ikke få børn... og kæmper pt fr at få flexjob, pga. noget andet sygdom...

jeg har heletiden støttet hende i hendes mange kampe... og havde derfor slet ikke forventet at få den i hoved...

blev virkelig helt paff da jeg læste den... men prøvede VIRKELIG at svare diplomatisk... og her kommer mit svar:

Tak <navn tagget> jeg syntes virkelig også at daglige smerter er et luksus problem... jeg syntes virkelig også at det at jeg ikke engang kan passe mit job eller lave basale ting i hjemmet er et luksus problem... især når jeg hele t ... iden har støttet dig, og har ondt af dig i din situation og ser hvor stærk du er og kæmper, er stolt af at kende en figther som dig... Så havde jeg nok ikke lige forventet det fra dig!

blev virkelig ked af det og sidder med tårer i øjnene over den besked

kan godt forstaa du blev ked af det... til dig... haaber du snart glemmer det og faar det bedre.. skrev hun tilbage paa din kommentar ?

Anmeld

13. april 2012

Neon

Så fordi der altid er personer som har det værre end én selv, så må man aldrig udtale sig om sin egen elendighed? Det er så latterligt.

Jeg var i mødregruppe, hvor en af pigerne siger hun havde en hård fødsel som tog 24 timer. Så siger en af de andre "Det skal du sgu ikke klage over min tog 38!" ....-øh og? 

Det er sgu træls med sådanne personer.

Anmeld

13. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kan godt forstå du blev lidt  Havde jeg også gjort.

Anmeld

13. april 2012

twinboys

Kay skriver:

har overvejet den... men på den anden side bragte hun den ud i det åbne... og har en "aftale" med mig selv om at jeg står ved hvad jeg skriver... alle stæder også her... derfor finder du heller ikke et eneste anonymt indlæg fra mig... for jeg vil hellere lade være med at skrive end ikke at kunne stå ved hvad jeg skriver...

jeg skal det ikke udelukke at den bliver slettet senere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.