f**k den slog hårdt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Dot D

Kay skriver:

ja og det kæmper jeg virkelig for at undgå hver dag... med fys vandgymnastik og øvelser... jeg er hypermobil i mit bækken og lægen har advaret mig mod at jeg måske bliver sengeliggende på et tidspunkt og det vil jeg bare ikke...

men fuck det er hårdt at skulle lade være med at lave noget... især for en energi bombe som mig...

Jeg kan kun på det groveste anbefale dig at høre efter din krops signaler... 

Jeg døjer rigtigt meget endnu, da mit bækkenløsning desværre blev kronisk... Mine unger er 4 og 7 år, så lov mig at passe på dig selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Kay

Nattøs skriver:

Det lyder undskyldt jeg siger det. Meget bekendt af folk der har haft det hårdt. Jeg mistede en veninde i starten af min gravitet fordi at hun virkelig ikke synes at jeg skulle skrive så meget om opkast osv for det ravet da hende en pap and. Ja problemet er at jeg er gravid og hun ikke kan få barn på grund af en sygdom

har virkelig forsøgt at begrænse min indlæg om baby og bæken og alt det... også fordi jeg selv syntes mange bliver for opslugt af det... har selvfølgelig skrevet når der har været noget stort som da vi vik kønnet afvide... men ellers har jeg virkelig holdt det meget begrænset...

har heller ik ret mange veninder med børn eller der er gravide og ved de vil flydeover med baby mængdten... 

men ja det må da være hårdt at læse om når man ikke selv kan...

Anmeld

12. april 2012

Tildes mor

Kay skriver:

tror også den er skrevet i et øjebliks frustration... men så den først mere end en time efter hun har skrevet den... så hun har haft tid til at slette den...

overvejer nu at slette hele indlæget... men syntes på en måde hun skal havde lov at læse mit svar først....

Jeg overvejer også tit at slette mine statuser efter sådan noget, men jeg fortryder det som regelt.

Jeg synes du skal lade den stå så hun kan læse din kommentar og ellers så kan du jo sende det til hende i en besked 

Anmeld

12. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg forstår udmærket, at du bliver ked af sådan en kommentar, især, når denkommer fra en uventet kant, men den viser jo først og fremmest, at hun er ked af sin egen barnløshed og derfor ikke kan rumme beklagelser fra gravide. Det er ikke fair at lade det gå ud over dig, men på sin egen kejtede måde prøver hun vel at minde dig om, at du trods smerter er i en misundelsesværdig situation. 

Jeg bryder mig generelt ikke om hitlister over, hvem der har de største problemer.Set i forhold til et døende, ungt menneske eller et menneske i et krigshærget land har hun jo også kun luksusproblemer... Man skal være langt nede for ikke at kunne rumme andres problemer, og det må hun jo så være. 

Anmeld

12. april 2012

Nattøs

Kay skriver:

har virkelig forsøgt at begrænse min indlæg om baby og bæken og alt det... også fordi jeg selv syntes mange bliver for opslugt af det... har selvfølgelig skrevet når der har været noget stort som da vi vik kønnet afvide... men ellers har jeg virkelig holdt det meget begrænset...

har heller ik ret mange veninder med børn eller der er gravide og ved de vil flydeover med baby mængdten... 

men ja det må da være hårdt at læse om når man ikke selv kan...

Jeg har nu været en god fortæller  men har jeg mest familie og forældre, venner osv på min Fac. Og jeg gider ikke holde mig tilbage :-) jeg er super : ) for min gravitet og det er den første og muligvis den sidste. Så vil folk ikke høre ja, så er det ikke mig de skal have på face. 

Anmeld

12. april 2012

Ka+Ma=Be

Kay skriver:

sidder lige nu med tårer i øjnene... har idag haft rigtig ondt i mit bækken... og været rigtig frustreret over at være så rastløs og alligevel ikke kunne noget...

laver så en update på min facebook hvor jeg skriver:

bliver sgu rastløs af det her!!!

hvorefter der er et par stykker der bakker mig op... men fra en tidligere kollega får jeg smidt denne besked i hoved:

HOLD DA OP et luksusproblem!!!

til hendes forsvar skal det dog siges at hun har haft kræft i underlivet og kan ikke få børn... og kæmper pt fr at få flexjob, pga. noget andet sygdom...

jeg har heletiden støttet hende i hendes mange kampe... og havde derfor slet ikke forventet at få den i hoved...

blev virkelig helt paff da jeg læste den... men prøvede VIRKELIG at svare diplomatisk... og her kommer mit svar:

Tak <navn tagget> jeg syntes virkelig også at daglige smerter er et luksus problem... jeg syntes virkelig også at det at jeg ikke engang kan passe mit job eller lave basale ting i hjemmet er et luksus problem... især når jeg hele t ... iden har støttet dig, og har ondt af dig i din situation og ser hvor stærk du er og kæmper, er stolt af at kende en figther som dig... Så havde jeg nok ikke lige forventet det fra dig!

blev virkelig ked af det og sidder med tårer i øjnene over den besked

Hvor er det tarveligt! Man kan ikke sætte hiarki på problemer! Jeg synes det er strengt at neglegere dine, blot fordi hun selv har været igennem noget hårdt (hårdere? alt er jo relativt!)

Op med humøret Jeg kan udemærket godt huske hvordan det var at være højgravid og besværet - og jeg havde det ikke engang slemt.  

Anmeld

12. april 2012

Kay

grædder nu endnu mere...

fik denne besked tilbage

Jeg synes bare ikke man skal brokke sig over at være gravid. Der er mange mennesker der ikke har den mulighed og det er som at træde i såret på dem når der kommer sådanne udtalelser. Men tænk på dine smerter "kun" er i ni måneder, der er mange der lever med dem hele livet og ikke kan passe deres job hele livet. Men held og lykke med graviditeten.

har nu valgt at skrive til hende privat og slette min update... så må vi se hvad det ender med

Anmeld

12. april 2012

Kay

Dot D skriver:

Jeg kan kun på det groveste anbefale dig at høre efter din krops signaler... 

Jeg døjer rigtigt meget endnu, da mit bækkenløsning desværre blev kronisk... Mine unger er 4 og 7 år, så lov mig at passe på dig selv...

jeg er blevet advaret meget... fordi det kan ende kronisk... også derfor jeg blev sygemeldt så tidligt... og er virkelig bange for at det bliver kronisk...

Anmeld

12. april 2012

Kay

Tildes mor skriver:

Jeg overvejer også tit at slette mine statuser efter sådan noget, men jeg fortryder det som regelt.

Jeg synes du skal lade den stå så hun kan læse din kommentar og ellers så kan du jo sende det til hende i en besked 

har lige lavet en update...

Anmeld

12. april 2012

Kay

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår udmærket, at du bliver ked af sådan en kommentar, især, når denkommer fra en uventet kant, men den viser jo først og fremmest, at hun er ked af sin egen barnløshed og derfor ikke kan rumme beklagelser fra gravide. Det er ikke fair at lade det gå ud over dig, men på sin egen kejtede måde prøver hun vel at minde dig om, at du trods smerter er i en misundelsesværdig situation. 

Jeg bryder mig generelt ikke om hitlister over, hvem der har de største problemer.Set i forhold til et døende, ungt menneske eller et menneske i et krigshærget land har hun jo også kun luksusproblemer... Man skal være langt nede for ikke at kunne rumme andres problemer, og det må hun jo så være. 

lige netop... jeg ved at der er mange i verden med større problemer end mig... og har stor respekt for dem...

men jeg vil bare gerne kunne bruge MIN facebook til at komme ud med nogle af de gode og dårlige ting i mit liv... og det er et sted at komme af med frustrationer til tider...

og ja må også indrømme at jeg bliver da træt af at læse om folks ferier når jeg ik selv skal afsed, eller folks sygdomme når jeg selv har mega ondt... men det skriver de jo på deres facebook og jeg kan bare lade være med at læse med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.