sidder lige nu med tårer i øjnene... har idag haft rigtig ondt i mit bækken... og været rigtig frustreret over at være så rastløs og alligevel ikke kunne noget...
laver så en update på min facebook hvor jeg skriver:
bliver sgu rastløs af det her!!!
hvorefter der er et par stykker der bakker mig op... men fra en tidligere kollega får jeg smidt denne besked i hoved:
HOLD DA OP et luksusproblem!!!
til hendes forsvar skal det dog siges at hun har haft kræft i underlivet og kan ikke få børn... og kæmper pt fr at få flexjob, pga. noget andet sygdom...
jeg har heletiden støttet hende i hendes mange kampe... og havde derfor slet ikke forventet at få den i hoved...
blev virkelig helt paff da jeg læste den... men prøvede VIRKELIG at svare diplomatisk... og her kommer mit svar:
Tak <navn tagget> jeg syntes virkelig også at daglige smerter er et luksus problem... jeg syntes virkelig også at det at jeg ikke engang kan passe mit job eller lave basale ting i hjemmet er et luksus problem... især når jeg hele t ... iden har støttet dig, og har ondt af dig i din situation og ser hvor stærk du er og kæmper, er stolt af at kende en figther som dig... Så havde jeg nok ikke lige forventet det fra dig!
blev virkelig ked af det og sidder med tårer i øjnene over den besked 
puha synes sgu den er svær den der, ikke at misforstå, jeg synes det er tarveligt skrevet, men et sted kan jeg godt foratå hende.. hvis hun har haft kræft, hvis hun har haft svært ved at få børn, eller slet ikke kan få dette, så må det virkeligt være en hård nyser at læse på din væg at du lider pga din graviditet ( og nej det er skam ikke for at gøre dine smerter bernale, for det tror jeg bestemt ikke at de er) men nogen gange siger folk bare nogle ret idiotiske ting, fordi de er såret eller skuffet, eller ked af det, og så må man måske være den der hanker op i sig selv ( hvis man magter det) og så spørge vedkommende hvad der er galt, og om vedkommende ønsker at snakke om det.
jeg kender personligt en tøs som i en alder af 26 har været gravid flere gange, og hver gang er det endt ud i en biokemisk, og som hun selv siger det, hun tror ikke længere på at hun kan blive gravid, men det piner hende, ja ligefremmen hænger hende langt ud af halsen, når en af hendes veninder igen igen skriver et indlæg om hvor hårdt det er at være gravid og have kvalme non stop.. og et sted kan jeg da udemærket godt forstå hende, for i forhold til den smerte hun oplever så er det vand ved siden af.