Kay skriver:
grædder nu endnu mere...
fik denne besked tilbage
Jeg synes bare ikke man skal brokke sig over at være gravid. Der er mange mennesker der ikke har den mulighed og det er som at træde i såret på dem når der kommer sådanne udtalelser. Men tænk på dine smerter "kun" er i ni måneder, der er mange der lever med dem hele livet og ikke kan passe deres job hele livet. Men held og lykke med graviditeten.
har nu valgt at skrive til hende privat og slette min update... så må vi se hvad det ender med
Nu må hun da lige styre sig altså.
Hun har formegentlig ikke overskud til at sætte sig ind i dine følelser,men så er det bedre at holde sin mund.
Mistede selv min bedste veninde på "jeg er gravid-du er ikke" kontoen og den dag i dag har vi stadig forskellige syn på hvad der skete.
Jeg var pisse bange for at sige det til hende, og endte med at beslutte at sige det til hende face to face, ved at sige jeg skulle fortælle hende noget og så vise hende et scanningsbillede. Fordi jeg simpelthen ikke kunne, fordi jeg vidste hun ville blive ked af det. Men hvad skulle jeg gøre? Jeg kunne jo ikke trylle en baby i maven på hende, selvom det var mit største ønske.
Hun mente til gengæld at jeg havde overhalet hende indenom og tværet det ud i ansigtet på hende. Hvilket var stik modsat af min intention
Vi blev aldrig tætte igen derefter og jeg savnede det vi havde før enormt meget,men har siden besluttet at hvis ikke vi kunne finde ud af det, så skulle det ikke være. For hvis ikke hun kunne sætte sig ned og snakke med mig om det og jeg kunne forsvare mig selv uden at blive høvlet ned, så er det ikke det værd.
Og det er det samme for dig nu. Du har svaret enormt diplomatisk og du opnår intet. Så overvej om i skal være på hinandens fb mere.
Held og lykke med graviditeten
Anmeld