f**k den slog hårdt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

twinboys

Forstår godt at du blev paf...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

sidder lige nu med tårer i øjnene... har idag haft rigtig ondt i mit bækken... og været rigtig frustreret over at være så rastløs og alligevel ikke kunne noget...

laver så en update på min facebook hvor jeg skriver:

bliver sgu rastløs af det her!!!

hvorefter der er et par stykker der bakker mig op... men fra en tidligere kollega får jeg smidt denne besked i hoved:

HOLD DA OP et luksusproblem!!!

til hendes forsvar skal det dog siges at hun har haft kræft i underlivet og kan ikke få børn... og kæmper pt fr at få flexjob, pga. noget andet sygdom...

jeg har heletiden støttet hende i hendes mange kampe... og havde derfor slet ikke forventet at få den i hoved...

blev virkelig helt paff da jeg læste den... men prøvede VIRKELIG at svare diplomatisk... og her kommer mit svar:

Tak <navn tagget> jeg syntes virkelig også at daglige smerter er et luksus problem... jeg syntes virkelig også at det at jeg ikke engang kan passe mit job eller lave basale ting i hjemmet er et luksus problem... især når jeg hele t ... iden har støttet dig, og har ondt af dig i din situation og ser hvor stærk du er og kæmper, er stolt af at kende en figther som dig... Så havde jeg nok ikke lige forventet det fra dig!

blev virkelig ked af det og sidder med tårer i øjnene over den besked

ej det kan jeg VIRKELIG godt forstå du bliver chokkeret over..!! det er da en lorteindstilling at sammenligne de to ting er jo SLET ikke i orden..!! 

jeg kan da godt forstå at hun er bitter over at hendes muligheder for at få børn er ødelagte, men hun har overlevet en sygdom man kan DØ af.. hun burde være taknemmelig for livet, og hun burde have været den første til at gi dig et kram... især hvis du har støttet og bakket op om hende.. 

Anmeld

13. april 2012

Clisolka

OMG. Hvad bilder hun sig ind????

Siden hvornår er det blevet dit problem at hun ikke kan få børn??? Skal du så bare suck it up for ikke at såre hende?? Ej helt ærligt! Tænk hvis du havde skrevet til hende da hun havde det hårdt "om hun ikke gad og stoppe med det piveri for det var da liiige til at blive i dårligt humør af og at hun altså ikke var død af det som andre"

Ej jeg havde sgu slettet hende fra face

Hun var også røget fra min venneliste.... 

TS: Det var ikke en fair kommentar hun er kommet med der til dig 

Anmeld

14. april 2012

Kay

Maja84 skriver:

Hvor dejligt du får så meget hjælp :-)
Jeg skal holde mig i ro pga blodtryk, så det gør ikke godt i noget godt for mit bækken

Har hun overhovedet svaret dig ? Håber det tankeløs handling

nej intet svar endnu... og hun har heller ik slettet mig som ven...

Anmeld

14. april 2012

Kay

Happiness skriver:

Ej, det kan hun da ikke tillade sig at skrive!

Du er jo ikke typen der brokker dig meget på fjæsen. Og det er oftest positive eller sjove statusopdateringer du kommer med, så hvis hun ikke kan unde dig at komme med et lille ynk, så er hun da for meget!

Øv at sådan personer ikke kan have ondt af andre, og kun se sin egen næsetip  

Håber du er kommet i bedre humør idag, og kan glemme hendes dumme kommentar!

ja og du er da en af dem der kan se at det langt fra er det jeg skriver mest om

det er meget mere opmundrene at skrive og sjove og dejlige ting

Anmeld

14. april 2012

Kay

1234567890 skriver:

kan godt forstaa du blev ked af det... til dig... haaber du snart glemmer det og faar det bedre.. skrev hun tilbage paa din kommentar ?

nej intet svar tilbage

Anmeld

14. april 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Kay skriver:

sidder lige nu med tårer i øjnene... har idag haft rigtig ondt i mit bækken... og været rigtig frustreret over at være så rastløs og alligevel ikke kunne noget...

laver så en update på min facebook hvor jeg skriver:

bliver sgu rastløs af det her!!!

hvorefter der er et par stykker der bakker mig op... men fra en tidligere kollega får jeg smidt denne besked i hoved:

HOLD DA OP et luksusproblem!!!

til hendes forsvar skal det dog siges at hun har haft kræft i underlivet og kan ikke få børn... og kæmper pt fr at få flexjob, pga. noget andet sygdom...

jeg har heletiden støttet hende i hendes mange kampe... og havde derfor slet ikke forventet at få den i hoved...

blev virkelig helt paff da jeg læste den... men prøvede VIRKELIG at svare diplomatisk... og her kommer mit svar:

Tak <navn tagget> jeg syntes virkelig også at daglige smerter er et luksus problem... jeg syntes virkelig også at det at jeg ikke engang kan passe mit job eller lave basale ting i hjemmet er et luksus problem... især når jeg hele t ... iden har støttet dig, og har ondt af dig i din situation og ser hvor stærk du er og kæmper, er stolt af at kende en figther som dig... Så havde jeg nok ikke lige forventet det fra dig!

blev virkelig ked af det og sidder med tårer i øjnene over den besked

Sikke en træls besked at få.... Selvom hun også har noget der gør ondt kan du jo også have det... På hver sin måde... Men træls at hun ikke lige kunne bakke dig op når du har gjort det for hende.... Kender selv til det med bækkenet, kunne hverken stå, ligge og sidde i de sidste 3-4 måneder af min graviditet, så. Du har min opbakning, har ondt af dig.. håber det går væk snart: -)

Anmeld

14. april 2012

Kongmulle

Kay skriver:

grædder nu endnu mere...

fik denne besked tilbage

Jeg synes bare ikke man skal brokke sig over at være gravid. Der er mange mennesker der ikke har den mulighed og det er som at træde i såret på dem når der kommer sådanne udtalelser. Men tænk på dine smerter "kun" er i ni måneder, der er mange der lever med dem hele livet og ikke kan passe deres job hele livet. Men held og lykke med graviditeten.

har nu valgt at skrive til hende privat og slette min update... så må vi se hvad det ender med

Nu må hun da lige styre sig altså.

Hun har formegentlig ikke overskud til at sætte sig ind i dine følelser,men så er det bedre at holde sin mund.

Mistede selv min bedste veninde på "jeg er gravid-du er ikke" kontoen og den dag i dag har vi stadig forskellige syn på hvad der skete.

Jeg var pisse bange for at sige det til hende, og endte med at beslutte at sige det til hende face to face, ved at sige jeg skulle fortælle hende noget og så vise hende et scanningsbillede. Fordi jeg simpelthen ikke kunne, fordi jeg vidste hun ville blive ked af det. Men hvad skulle jeg gøre? Jeg kunne jo ikke trylle en baby i maven på hende, selvom det var mit største ønske.

Hun mente til gengæld at jeg havde overhalet hende indenom og tværet det ud i ansigtet på hende. Hvilket var stik modsat af min intention Vi blev aldrig tætte igen derefter og jeg savnede det vi havde før enormt meget,men har siden besluttet at hvis ikke vi kunne finde ud af det, så skulle det ikke være. For hvis ikke hun kunne sætte sig ned og snakke med mig om det og jeg kunne forsvare mig selv uden at blive høvlet ned, så er det ikke det værd.

Og det er det samme for dig nu. Du har svaret enormt diplomatisk og du opnår intet. Så overvej om i skal være på hinandens fb mere.

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

14. april 2012

Gaia

Det var da godt nok noget pis hun har skrevet. Der går hun altså over stregen selvom hun har været meget syg og tydeligvis er dybr misundelig.hvem fandeb er hun at sigem at man ikke må sige/føle ens graviditet er hård??! At hun føler det som et personligt angreb at du på din fb skriver at du har ondt..det kan jeg virkelig ikke se hvordan det skulle være .. Du skriver jo bare hvordan du har det og så må hun sku lade være med at læse det. Skriv til hende;

på baggrund af vores forskellige antagelser om hvad gravide kan tillade sig at brokke sig over når de kender personer som har været alvorlige syge, synes jeg ikke længere vi to skal være på fb med hinanden. Du føler dig tydeligvis ramt selvom dette ikke var hensigten, og jeg bliver utrolig ked af når du aiger jeg ikke må brokke mig. Ku må jeg det, når jeg synes graviditeten er hård. Vi skal alle have lov og plads til at ytre os uden atfå smidt den svante i hovedet du lige gav mig. Jeg håber alt det bedste for dig og siger takfor bekendskabet. 

Så er du den med mest oprejst pande, overskud, høflighed og går derfra med ret ryg. Hun derimod bliver den lille ynkelige, som folk mister empati for. Taktisk ja...men ud med hende. Hun kan tydeligvis ikke rumme andre. Og mener hun er den eneste der har ret til at brokke sig..tænk at smerte skal måle i hvem der har mest! Har det værst osv..puha man kan blive et meget småt bittert menneske.

Kram til dig

Anmeld

14. april 2012

l.kjoeller

Hun har jo da tydeligvis ikke prøvet at have bækkenløsning!!! havde det været mig havde jeg nok slettet hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.