f**k den slog hårdt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

Kay

Camillos skriver:

hehe .. Ja det er virkelig noget der kan mærkes. Btw har stadigvæk mærkværdigt ondt i/ved halebenet, så jeg hverken kan vende eller dreje mig under aktivitet. 

Jeg var til læge i tirsdags og hun sagde følgende: Du skal bare holde dig i gang. Der er ingen der får bækkenløsning på dette tidspunkt. Så måtte jeg jo tage på arbejde og når jeg kommmer hjem fra job kan jeg ingenting ... 

Så jeg skal desværre gennemgå et langt smertehelvede kan jeg fornemme ..

øhh jeg fik konstateret begyndende bækkenløsning i 7+... så det kan man godt især hvis man er hybormobil som jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Guldimaven

Kay skriver:

ja tror bestem også mine hormoner har noget med det hele at gøre

Ja selvfølgelig da.  Ellers havde du nok bare valgt at sige pyt med det, hun er da bare misundelig! Men puha, de homoner kan altså virkelig være svære at styrer af og til!

Anmeld

13. april 2012

Kay

Guldimaven skriver:

Ja selvfølgelig da.  Ellers havde du nok bare valgt at sige pyt med det, hun er da bare misundelig! Men puha, de homoner kan altså virkelig være svære at styrer af og til!

meget svære  er vist ret god til at gå hormonella til tider

Anmeld

13. april 2012

Guldimaven

Kay skriver:

meget svære  er vist ret god til at gå hormonella til tider

Skidt også med det, der er jo en undskyldning for det!  Stakkels mænd!

Anmeld

13. april 2012

Camillos

Kay skriver:

øhh jeg fik konstateret begyndende bækkenløsning i 7+... så det kan man godt især hvis man er hybormobil som jeg...

... hvad er det bækkenløsning kan gøre andet end ausindigt ondt? .. for jeg knokler jo bare derude af og så må kæresten  tage over med alt når han kommer hjem..

Anmeld

13. april 2012

Zeus

Tænker at hvis det er så hårdt for hende at læse om andres problemer på face, så må hun tage sig en pause derfra.. Uanset hvilke problemer man selv slås med, så skal der være plads til, at andre kan få luft fra deres, uden at få en masse l*rt smidt i hovedet..

Jeg har dog selv stået i modsat problem, hvor en veninde hele tiden skrev om at hendes kæreste ikke hjalp med deres datter. Det var ting hun skrev til min mobil i tide og utide, og til sidst skrev jeg ret direkte, at "i det mindste havde hun sit barn hos sig!" og at jeg ville give alverden for at stå med det samme problem.. Det var mens Isabella stadig var i pleje.. Men havde hun skrevet det på sin face, så havde jeg aldrig kunnet drømme om at skrive det samme, det var fordi hun gentagne gange skrev det til min mobil, at jeg fik nok..

Folk skal have lov til at have deres problemer, og selv om jeg kendte nogen med kræft, så ville jeg stadig have en tandpine der gjorde ondt, og det skal jeg da have lov til at have.. Jeg ville hellere have tandpine end kræft, men derfor gør det stadig ondt

Anmeld

13. april 2012

Kay

Guldimaven skriver:

Skidt også med det, der er jo en undskyldning for det!  Stakkels mænd!

ja stakkels mænd

Anmeld

13. april 2012

Kay

Camillos skriver:

... hvad er det bækkenløsning kan gøre andet end ausindigt ondt? .. for jeg knokler jo bare derude af og så må kæresten  tage over med alt når han kommer hjem..

der er nogle der får det kronisk... men de fleste i de første par måneder skyldes det at havde ondt i bæknet mere at ledene giver sig på grund af hormoner...

Anmeld

13. april 2012

Kay

Zeus skriver:

Tænker at hvis det er så hårdt for hende at læse om andres problemer på face, så må hun tage sig en pause derfra.. Uanset hvilke problemer man selv slås med, så skal der være plads til, at andre kan få luft fra deres, uden at få en masse l*rt smidt i hovedet..

Jeg har dog selv stået i modsat problem, hvor en veninde hele tiden skrev om at hendes kæreste ikke hjalp med deres datter. Det var ting hun skrev til min mobil i tide og utide, og til sidst skrev jeg ret direkte, at "i det mindste havde hun sit barn hos sig!" og at jeg ville give alverden for at stå med det samme problem.. Det var mens Isabella stadig var i pleje.. Men havde hun skrevet det på sin face, så havde jeg aldrig kunnet drømme om at skrive det samme, det var fordi hun gentagne gange skrev det til min mobil, at jeg fik nok..

Folk skal have lov til at have deres problemer, og selv om jeg kendte nogen med kræft, så ville jeg stadig have en tandpine der gjorde ondt, og det skal jeg da have lov til at have.. Jeg ville hellere have tandpine end kræft, men derfor gør det stadig ondt

lige netop... hellere det jeg står i end kræft... men derfor gør det stadig ondt!!

og kan godt forså din reaktion på mobil beskedderne... ik ret betænktsom af hende

Anmeld

13. april 2012

Kay

Zeus skriver:

lige netop... hellere det jeg står i end kræft... men derfor gør det stadig ondt!!

og kan godt forså din reaktion på mobil beskedderne... ik ret betænktsom af hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.