Tænker at hvis det er så hårdt for hende at læse om andres problemer på face, så må hun tage sig en pause derfra.. Uanset hvilke problemer man selv slås med, så skal der være plads til, at andre kan få luft fra deres, uden at få en masse l*rt smidt i hovedet..
Jeg har dog selv stået i modsat problem, hvor en veninde hele tiden skrev om at hendes kæreste ikke hjalp med deres datter. Det var ting hun skrev til min mobil i tide og utide, og til sidst skrev jeg ret direkte, at "i det mindste havde hun sit barn hos sig!" og at jeg ville give alverden for at stå med det samme problem.. Det var mens Isabella stadig var i pleje.. Men havde hun skrevet det på sin face, så havde jeg aldrig kunnet drømme om at skrive det samme, det var fordi hun gentagne gange skrev det til min mobil, at jeg fik nok..
Folk skal have lov til at have deres problemer, og selv om jeg kendte nogen med kræft, så ville jeg stadig have en tandpine der gjorde ondt, og det skal jeg da have lov til at have.. Jeg ville hellere have tandpine end kræft, men derfor gør det stadig ondt 

Anmeld