f**k den slog hårdt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.262 visninger
89 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2012

Kay

sidder lige nu med tårer i øjnene... har idag haft rigtig ondt i mit bækken... og været rigtig frustreret over at være så rastløs og alligevel ikke kunne noget...

laver så en update på min facebook hvor jeg skriver:

bliver sgu rastløs af det her!!!

hvorefter der er et par stykker der bakker mig op... men fra en tidligere kollega får jeg smidt denne besked i hoved:

HOLD DA OP et luksusproblem!!!

til hendes forsvar skal det dog siges at hun har haft kræft i underlivet og kan ikke få børn... og kæmper pt fr at få flexjob, pga. noget andet sygdom...

jeg har heletiden støttet hende i hendes mange kampe... og havde derfor slet ikke forventet at få den i hoved...

blev virkelig helt paff da jeg læste den... men prøvede VIRKELIG at svare diplomatisk... og her kommer mit svar:

Tak <navn tagget> jeg syntes virkelig også at daglige smerter er et luksus problem... jeg syntes virkelig også at det at jeg ikke engang kan passe mit job eller lave basale ting i hjemmet er et luksus problem... især når jeg hele t ... iden har støttet dig, og har ondt af dig i din situation og ser hvor stærk du er og kæmper, er stolt af at kende en figther som dig... Så havde jeg nok ikke lige forventet det fra dig!

blev virkelig ked af det og sidder med tårer i øjnene over den besked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

morethanperfect

Kay skriver:

sidder lige nu med tårer i øjnene... har idag haft rigtig ondt i mit bækken... og været rigtig frustreret over at være så rastløs og alligevel ikke kunne noget...

hvorefter der er et par stykker der bakker mig op... men fra en tidligere kollega får jeg smidt denne besked i hoved:

til hendes forsvar skal det dog siges at hun har haft kræft i underlivet og kan ikke få børn... og kæmper pt fr at få flexjob, pga. noget andet sygdom...

jeg har heletiden støttet hende i hendes mange kampe... og havde derfor slet ikke forventet at få den i hoved...

blev virkelig helt paff da jeg læste den... men prøvede VIRKELIG at svare diplomatisk... og her kommer mit svar:

Tak <navn tagget> jeg syntes virkelig også at daglige smerter er et luksus problem... jeg syntes virkelig også at det at jeg ikke engang kan passe mit job eller lave basale ting i hjemmet er et luksus problem... især når jeg hele t ... iden har støttet dig, og har ondt af dig i din situation og ser hvor stærk du er og kæmper, er stolt af at kende en figther som dig... Så havde jeg nok ikke lige forventet det fra dig!

Nogle kan bare ikke finde ud af og snakke pænt og tænke sig om 

Anmeld

12. april 2012

Mutti2B

Den var sgu heller ikke fair

Men jeg tror nu nok at jeg havde valgt at slette kommentaren og så tage den privat med hende

Anmeld

12. april 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Nogle kan bare ikke finde ud af og snakke pænt og tænke sig om 

nej åbenbart ikke... har godtnok ikke snakket med hende længe med stødtet hende og skrevet på facebook... men den ramte sgu lige der hvor det gør ondt den der... med så få ord...

Anmeld

12. april 2012

Dot D

Øv for en besked.....

Men hvor er jeg glad for, at du havde så meget overskud, at du kunne svare på denne måde, for den havde hun da klart fortjent.

Jeg har været i din situation to gange, begge endt i kørestol, så jeg forstår dig udemærket.

KÆMPEfra mig til dig

Anmeld

12. april 2012

Tildes mor

Jeg kan MÅSKE godt sætte mig ind i hendes tanke gang, men hun burde have holdt det for sig selv så hvis det var det hun tænkte.

Navnligt når du har støttet hende, nogle mennesker kan bare ikke tænke sig helt om.

Hun mener det nok ikke så hårdt skal du se, lad du hellere være med at tænke mere over den kommentar 

Anmeld

12. april 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Den var sgu heller ikke fair

Men jeg tror nu nok at jeg havde valgt at slette kommentaren og så tage den privat med hende

har overvejet den... men på den anden side bragte hun den ud i det åbne... og har en "aftale" med mig selv om at jeg står ved hvad jeg skriver... alle stæder også her... derfor finder du heller ikke et eneste anonymt indlæg fra mig... for jeg vil hellere lade være med at skrive end ikke at kunne stå ved hvad jeg skriver...

jeg skal det ikke udelukke at den bliver slettet senere...

Anmeld

12. april 2012

Nattøs

Kay skriver:

Det lyder undskyldt jeg siger det. Meget bekendt af folk der har haft det hårdt. Jeg mistede en veninde i starten af min gravitet fordi at hun virkelig ikke synes at jeg skulle skrive så meget om opkast osv for det ravet da hende en pap and. Ja problemet er at jeg er gravid og hun ikke kan få barn på grund af en sygdom

Anmeld

12. april 2012

Kay

Dot D skriver:

Øv for en besked.....

Men hvor er jeg glad for, at du havde så meget overskud, at du kunne svare på denne måde, for den havde hun da klart fortjent.

Jeg har været i din situation to gange, begge endt i kørestol, så jeg forstår dig udemærket.

KÆMPEfra mig til dig

ja og det kæmper jeg virkelig for at undgå hver dag... med fys vandgymnastik og øvelser... jeg er hypermobil i mit bækken og lægen har advaret mig mod at jeg måske bliver sengeliggende på et tidspunkt og det vil jeg bare ikke...

men fuck det er hårdt at skulle lade være med at lave noget... især for en energi bombe som mig...

Anmeld

12. april 2012

Kay

Tildes mor skriver:

Jeg kan MÅSKE godt sætte mig ind i hendes tanke gang, men hun burde have holdt det for sig selv så hvis det var det hun tænkte.

Navnligt når du har støttet hende, nogle mennesker kan bare ikke tænke sig helt om.

Hun mener det nok ikke så hårdt skal du se, lad du hellere være med at tænke mere over den kommentar 

tror også den er skrevet i et øjebliks frustration... men så den først mere end en time efter hun har skrevet den... så hun har haft tid til at slette den...

overvejer nu at slette hele indlæget... men syntes på en måde hun skal havde lov at læse mit svar først....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.