sidder lige nu med tårer i øjnene... har idag haft rigtig ondt i mit bækken... og været rigtig frustreret over at være så rastløs og alligevel ikke kunne noget...
laver så en update på min facebook hvor jeg skriver:
bliver sgu rastløs af det her!!!
hvorefter der er et par stykker der bakker mig op... men fra en tidligere kollega får jeg smidt denne besked i hoved:
HOLD DA OP et luksusproblem!!!
til hendes forsvar skal det dog siges at hun har haft kræft i underlivet og kan ikke få børn... og kæmper pt fr at få flexjob, pga. noget andet sygdom...
jeg har heletiden støttet hende i hendes mange kampe... og havde derfor slet ikke forventet at få den i hoved...
blev virkelig helt paff da jeg læste den... men prøvede VIRKELIG at svare diplomatisk... og her kommer mit svar:
Tak <navn tagget> jeg syntes virkelig også at daglige smerter er et luksus problem... jeg syntes virkelig også at det at jeg ikke engang kan passe mit job eller lave basale ting i hjemmet er et luksus problem... især når jeg hele t ... iden har støttet dig, og har ondt af dig i din situation og ser hvor stærk du er og kæmper, er stolt af at kende en figther som dig... Så havde jeg nok ikke lige forventet det fra dig!
blev virkelig ked af det og sidder med tårer i øjnene over den besked 
Anmeld